برنامه نوروزی آموزش وپرورش  برای دانش اموزان اعلام شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای اجرای برنامه های تحولی معاونت آموزش ابتـدایی، طرح (عید، هنر و داستان) در دو بخش همکاران و دانش آموزان برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد محمدی افزود در  بخش دانش‌آموزی،   دانش‌آموزان بر حسب علاقه،   به انتخاب خود و  با راهنمایی آموزگار خود در یکی از دو مجموعه فعالیت های مذکور،   شرکت می کنند:

الف) فعالیت های هنری شامل: عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه

ب) فعالیتهای ادبی شامل: داستان خوانی، داستان نویسی وداستان گویی

محمدی اظهار داشت: دانش‌آموزان می‌توانند داستانی را با  تخیل خود یا  از روی متن، روایت کنند و صدای خود را ضبط کنند یا صدا و تصویر خود را در هنگام روایت داستان یا نمایش، ضبط کنند.

وی افزود: همچنین در انجـام فعالیت‌های هنری،   دانش‌آموزان می توانند یکی از موضوعات پیشنهادی(دنیای بدون کرونا، اشتیاق به مدرسه و ...) را انتخاب نموده و با راهنمـایی معلم، آثـار خود را در قالب عکس یا مجموعه ای از عکس ها،   نقاشـی یا طراحی و فیلم های کوتاه داستانی یا مستند ارائه نمایند.

محمدی بیان کرد: در بخش معلمان نیز، همکاران می توانند درصورت توانمندی و علاقه در زمینه تولید و ارسال آثار ادبی(داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی) براساس محورهای ذکرشده اقدام نمایند.

محمدی معاون آموزش ابتدایی استان در پایان خاطر نشان کرد: این فعالیت ها از حیطه رقابتی و داوری خارج شده و درسطح مدرسه بررسی می‌شود و بهترین آثار (از هر پایه یک اثر در هر محور) درکانال رسمی شاد  بارگذاری می گردد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =