یاسین رامین ها ضربات مهلکی به اعتماد جامعه و آبروی نظام می زنند/ آقازاده ها، خطرناک ترین ضدانقلاب ها

سایت خبرسراسری نوشت: نام و شهرت خانواده رامین تا پیش از وصلت با مهناز افشار تنها برای مطبوعاتی های بی پناهی که تیغ سانسور و توقیف پدر این خانواده را چشیده بودند آشنا بود اما خبر ازدواج پسر این مدیر احمدی‌نژادی با مهناز افشار باعث شد کل جامعه با ابعاد متضاد این خانواده مواجه شوند.

سوابق محمدعلی رامین از او قضاوتی فوق مذهبی و در چارچوب های سنتی تندرو بروز می دهد اما زمانی‌که صرفا شغل فرزندان او برای جامعه عیان شد تضادهای بسیار عمیقی درون این خانواده آشکار گشت.یک فرزند با اتهام مالی دستگیر می شود، فرزند دیگر به خوانندگی زیرزمینی رو می آورد و دختر خانواده نیز به شغل نیمه قانونی مدلینگ می پردازد! با این وجود بسیار خرسندیم که خانواده آقای رامین دچار قتل ناموسی نشده است.

اما با وجود این حجم تضاد گویا آقازاده های خانواده رامین صرفا از نظر معنایی با پدر اعلام برائت کرده اند اما رانت محمدعلی رامین برای فرزندان مانند یک ارث باقی مانده است و فرزند اول در تلاش برای وارد کردن شیرخشک‌های آلوده به کشور در قرار داد با سازمان هلال احمر دستگیر می شود و قطعا یاسین رامین برای بستن چنین قرارداد هایی از یک رانت جدی استفاده کرده است.

یاسین رامین بازیگر بخشی از چه پروژه‌ای است؟

بیشتر بخوانید:

سوالی که برای جامعه همیشه در حال تکرارشدن است،چرایی و علت بروز پدیده آقازادگی است حتی اگر این آقازاده‌ها اندکی به تفکرات و مسیر پدر خود نزدیک بودند شاید برای عمومی کمی قابل قبول تر بود اما آقازاده مسئولینی که همیشه ارادت و اعتقاد خود را به اصول و چارچوب های رسمی اعلام می داشتند و سمت های دست بالا را نیز اختیار می کردند عمدتا هیچگونه ارتباط معنایی با چارچوب های نظام ندارند و این مسئله نوعی خسارت جدی برای آبرو کشور و حاکمیت است که فرزند یک مسئول رسمی در هر سمتی با خروج از کشور و یا حتی داخل کشور اقدام به فساد های عظیم اخلاقی و مالی کند و گویا چندان هم از انجام چنین اعمالی نگران نباشند.ساشا سبحانی،سید احمد معین و.. مشتی از خروار آقازاده ها هستند.

اما تا کجا؟ این رسم غلط تا کجا باید با آبرو نظام و انقلاب بازی کند و جوانان دیگری که با تلاش و تحصیل و کوشش نتوانسته اند به امکانات مالی قابل قبولی برسند با دیدن این آقازاده های ثروتمند چه احساسی نسبت به انقلاب پیدا می کنند؟ ضد انقلاب های واقعی جامعه ی ما همین کسانی هستند که با رفتارهای تحقیرآمیز و از بالا به پایین و بدون داشتن حداقل توانایی و تلاش جوانانی را که بدون رانت در حال تلاش برای ایجاد یک زندگی سالم هستند را ناامید می کنند.پدیده شوم آقازادگی به مرور زمان قطعا جامعه را دچار تضاد های عینی تنش آمیزی خواهد کرد.

رسم غلط آقازادگی تا کجا باید با آبرو نظام و انقلاب بازی کند و جوانان دیگری که با تلاش و تحصیل و کوشش نتوانسته اند به امکانات مالی قابل قبولی برسند با دیدن این آقازاده های ثروتمند چه احساسی نسبت به انقلاب پیدا می کنند؟

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =