آمار عجیب و غریب تهرانی‌ها از بی‌رغبتی به تزریق واکسن کرونا

مهر نوشت: فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به جمعیت ۱۴ میلیونی استان تهران، بیش از ۳ میلیون نفر هنوز دوز اول واکسن کرونا را نزده اند.

علیرضا زالی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا آغاز نوروز، حدود ۹۴ درصد از جمعیت تهران دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند و بیش از ۸۰ درصد نیز دوز دوم و ۶۰ درصد هم دوز سوم را تزریق کنند.

وی با اعلام اینکه در زمره گروه سنی ۵ و ۱۲ ساله در روزهای اخیر شاهد استقبال نسبی از واکسیناسیون بوده‌ایم، ادامه داد: آمار واکسیناسیون دانش آموزان نیز رو به افزایش است. به طوری که آمار دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال که دوز اول را زده‌اند به ۹۴ درصد رسیده و دوز دوم نیز به حدود ۸۸ درصد رسیده است.

زالی به واکسیناسیون کارمندان بخش دولتی و دستگاه‌های اجرایی در استان تهران اشاره کرد و افزود: میزان واکسیناسیون در بین این دسته از کارمندان دولتی و دستگاه‌های اجرایی به ۹۶ درصد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه فروکش موج ششم به معنای پایان کرونا نیست، تصریح کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون تا پایان سال فعال هستند و برای ایام نوروز هم در حال برنامه ریزی هستیم تا مراکز اصلی واکسیناسیون فعال باشند و فرایند واکسیناسیون قطع نشود.

بیشتر بخوانید:

علائم خطرناک کرونا در کودکان را بشناسید

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 1
    شغل اين افراد واكسن نزده چيست كه آنها را مجبور به تزريق واكسن نكرده اند؟