۱ نفر
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
نقشه کامل راه برای خرید بکس بادی

اگر قصد خرید بکس بادی را دارید یک نقشه راه کوتاه ولی موثر به شما خواهیم گفت که فارغ از اعداد و ارقام و پیچیدگی ها بتوانید بهترین بکس بادی مناسب کار خود را خریداری نمایید.

بکس بادی چیست؟!

اگر روی این گزارش کلیک کرده اید به این معنی است که با بکس بادی کاملا آشنا هستید و صرفا به دنبال انتخاب بهترین بکس بادی هستید. به همین دلیل از توضیح و تفسیر در مورد تعریف بکس بادی خودداری میکنیم و مستقیم به سمت مراحل خرید بکس بادی میرویم.

اما اگر نمی دانید بکس بادی چیست یا اصولا در چه مشاغل و صنایعی کاربرد دارد، این گزارش برای شما مناسب نیست و بهتر است قبل از آن یک مقاله کامل و جامع در مورد بکس بادی چیست مطالعه نمایید.

بهترین مارک بکس بادی کدام است؟!

پاسخ به این سوال شاید از غیر ممکن ترین کارها باشد! به این دلیل که هر ابزاری مناسب کار خاصی طراحی و تولید شده است حتی اگر بر اساس بهترین مارک بکس بادی هم بخواهیم قضاوت کنیم بازهم نمی توان گفت بهترین بکس بادی مثلا اینگرسول رند امریکا است! چون حتی یک بکس بادی چینی هم در جای خود و در استفاده های مناسب میتوانند بهترین مارک بکس بادی باشند.

نیازی نیست که به شما بگوییم بهترین مارک بکس بادی کدام است، چون اگر با بکس بادی کار کرده باشید و یا حتی اطلاعات کمی هم داشته باشید با یک نگاه به قیمت بکس بادی ها موجود در بازار میتوانید حدس بزنید بهترین مارک بکس بادی کدام است. خیلی از کسانی که تجربه استفاده از مدل خاصی را داشته اند همان پیشنهاد را به شما برای بهترین بکس بادی می دهند، فارغ از اینکه آن مدل یا برند برای کار شما مناسب است یا خیر. بلکه در این گزارش می خواهیم بگویم چطور بهترین بکس بادی خودتان را انتخاب کنید که مناسب کار شما باشد.

اما برای آشنایی با بهترین مارک بکس بادی و آشنایی با برند های برتر دنیا شما را دعوت میکنیم تا مقاله کاملی از معرفی بهترین مارک بکس بادی را مطالعه کنید و بعد به ادامه این گزارش بپردازید.

راهنمای خرید بکس بادی

اکنون که به این قسمت از گزارش رسیده اید یا خود شما آشنایی کاملی از انواع بکس بادی و بهترین مارک های بکس بادی دارید یا اینکه مقالاتی که معرفی شده را خوانده اید، پس بهتر است به سراغ محتوای اصلی مطلب برویم و ببینیم چطور می توانیم بکس بادی را درست انتخاب کنیم.

نقشه کامل راه برای خرید بکس بادی

نحوه خرید بکس بادی

اکنون بگویید کار شما چیست تا بتوانیم مشخص کنیم چه نوع بکس بادی مناسب کار شما است؟! اگر کار تعمیر و نگهداری تاسیسات ، تعمیر دوچرخه یا موتور سیکلت یا خط تولید لوازم خانگی مانند کولر و ماشین لباس شویی و ... و به طور کلی با پیچ و مهره های سبک تا حداکثر سایز M8 تا M10 را انجام میدهید باید به سراغ بکس بادی با سایز درایو کوچک و توان گشتاور پایین بروید، که پیشنهاد ما انواع بکس بادی پروانه ای یا حتی بکس بادی هفت تیری با درایو ⅜ یا ¼ است و نیازی به گشتاور های بالا نیست تا حداکثر 250 نیوتن متر برای کار شما کافی است.

اگر کار تعمیر خودرو و ماشین های سواری و یا باری کوچک را انجام می دهید که البته این فقط یک مثال است، میتواند کار شما تعمیر ماشین آلات چاپ باشد و یا کار بستن انواع رول بولت در بتن و ... که سایز پیچ و مهره ها در کار شما تا حداکثر M16 می باشد به سایز درایو بزرگ تری نیاز دارید که از پس کار شما برآید. البته سایز درایو بزرگ تر به معنی بالا رفتن قیمت بکس بادی است که جای هیچ نگرانی نیست تا وقتی که شما می دانید ابزار درست را انتخاب می کنید . زمانی خرید ابزار با قیمت بالاتر ممکن است نگران کننده باشد که خرید شما اشتباه باشد.

اگر کار تعمیر و مکانیکی ماشین های نیمه سنگین مانند انواع کامیونت و کامیون و خاور و ... را انجام می دهید یا برای باز و بست پیچ و مهره فلنچ های با سایز بزرگ در موتور خانه های صنعتی هستید یا اصولا پیچ و مهره های با سایز بالا، بهتر است به سراغ بکس بادی با درایوهای سایز بزرگ تر بروید که میتواند انواع بکس بادی ¾ اینچ باشد که گشتاور هایی بالاتر از 1000 نیوتن متر دارند.

اگر تعمیرکار ماشین آلات سنگین راه سازی یا دستگاه های صنعتی که در خط تولید کارخانجات مورد استفاده هستند و یا در پالایشگاه ها برای بستن و باز کردن پیچ و مهره های بزرگ در فلنچ های غول پیکر نیاز به بکس بادی دارید بهتر است به دنبال یک بکس بادی سنگین و قدرتمند باشید که درایو آنها از 1 اینچ تا ½ 1 اینچ باشید که گشتاورهایی بالاتر از 2000 نیوتن متر هستند باشید.

ساده ترین راه برای تشخیص میزان گشتاور مناسب با کار شما

اصولا بکس بادی برای باز و بستن انواع پیچ و مهره به کار برده می شود و هر سایز استانداری از پیج و مهره گشتاور پیشنهادی خاصی دارد که می توانید با توجه به این استانداردها میزان مناسب و بازه درست انتخاب گشتاور بکس بادی را انجام دهید.

قطعا در هر کاری فقط یک سایز پیچ و مهره استفاده نمی شود و ممکن است در موارد مختلف سایزهای دیگر پیچ و مهره را بخواهید باز و بسته کنید. اما در هر صورت می توانید یک بازه از انواع سایز های پیچ و مهره که در کار خود استفاده میکنید را در نظر بگیرید و با توجه به جدول گشتاور های پیشنهادی برای هر سایز خاص و البته گرید های مختلف پیچ و مهره، بکس بادی مناسب و درستی برای خود انتخاب کنید.

نقشه کامل راه برای خرید بکس بادی

با نگاه به این جدول می توانید گشتاور پیچ های مختلف را مشاهده کنید و بر اساس آن بکس بادی مناسب کار خود را خریداری نمایید.

انتخاب بهترین مارک بکس بادی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد بهترین مارک بکس بادی میتواند بر اساس نوع کار شما مشخص شود. به این معنی که اگر کار سنگین و صنعتی دارید که دائم از بکس بادی استفاده میکنید و زمان زیادی را از ابزار کار می کشید بهتر است به دنبال جنس خوب و مارک معتبر باشید و البته به هیچ عنوان به دنبال خرید بکس بادی چینی نباشید.

و یا برعکس اگر کار شما در حدی است که کار سنگینی با بکس بادی انجام نمی دهید و صرفا این ابزار حکم یک ابزار تکمیلی را برای شما دارد، حتی بکس بادی چینی هم برای کار شما مناسب است.

اما بهترین بکس های بادی در جهان در کشورهای پیشرفته صنعتی ساخته میشود که بدون در نظر گرفتن نوع کار میتوان به بهترین ها و کشورهای سازنده آنها اشاره نمود.

از بهترین و معروف ترین بکس های بادی در جهان بکس بادی های ساخت امریکا با برند اینگرسول رند هستند که یکی از برندهای قدیمی و تخصصی در تولید ابزار بادی و پنوماتیک است که البته امروزه ساخت بکس های بادی این شرکت در کشورهای دیگر اروپایی انجام میشود.

یکی دیگر کشورهای تولید کننده مطرح در تولید بکس بادی، ژاپن است که به حق بیشترین برند برتر را در تولید انواع بکس بادی و ابزارآلات پنوماتیک دارد. مانند بکس بادی SP ، بکس بادی شینانو، بکس بادی کاوازکی و دیگر برندهای مطرح ژاپنی،آلمان نیز در زمینه تولید انواع ابزارآلات از جمله ابزار بادی در بین بهترین برندهای جهان است که یکی از برندهای برتر آلمانی بکس بادی هازت است.

به غیر از کشورهای پیشرفته صنعتی در دنیا در سالهای اخیر تایوان نیز در زمینه تولید ابزارالات، مخصوصا ابزار بادی و پنوماتیک در سطح دنیا مطرح شده است که معروف ترین برند تایوانی را میتوان جنیوس نام برد که از پرطرفدارترین بکس بادی های موجود در بازار ایران است و به غیر از آن چندین برند رده اول جهانی دیگر نیز مانند APT ای پی تی، کینگ تونی، تاپ تول نیز ساخت تایوان هستند.

اکنون با داشتن این اطلاعات کلی می توانید تا حدود زیادی در انتخاب بکس بادی مناسب درست عمل کنید و با وجود قیمت بالای ابزارآلات در سالهای اخیر بتوانید انتخاب درستی در خرید بکس بادی داشته باشید. اما بکس بادی ویژگی ها و مشخصات فنی بسیار ریز و قابل توجه دیگری نیز دارد که در این گزارش امکان بیان کردن همه آنها وجود ندارد، به همین دلیل شما را دعوت می کنیم برای مطالعه دقیق ترین و کامل ترین مقاله درباره راهنمای خرید بکس بادی وارد لینک آن شوید و هرآنچه برای خرید و انتخاب بکس بادی نیاز دارید را مطالعه نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =