۳ نفر
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
وارد کننده گوشی آیفون در ایران

گوشی‌های آیفون پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تلفن‌های همراه در کشورمان هستند. در چندین سال اخیر متأسفانه نسخه‌های تقلبی‌شان در بازار وجود داشته و برخی اقدام به فروش آن‌ها به عنوان آیفون اصل می‌کنند. به همین سبب خرید آیفون از واردکنندگان بهترین انتخاب خواهد بود.

 هیراد مارکت یکی از بزرگ ترین واردکنندگان آیفون میباشد که علاوه‌بر فروش عمده، فروش تک نیز دارد. این مجموعه جزء برترین واردکنندگان گوشی آیفون در ایران بوده که توانسته در مدت زمان کمی رضایت کاربران خود را جلب کند. در ادامه به معرفی کامل‌تر هیراد مارکت و آیفون‌های آن خواهیم پرداخت.

هیراد مارکت واردکننده گوشی آیفون

شرکت همراه رایان سازان هیراد از برترین واردکنندگان محصولات دیجیتال بوده که در زمستان سال 1399 فروشگاه آنلاین خود را به نام هیراد مارکت تأسیس کرد. این مجموعه در عین فروش عمده، فروش تک را نیز با فروشگاه خود آغاز کرد تا تمامی اقشار جامعه از محصولات دیجیتال اصل با قیمت مناسب برخوردار باشند.

پشتیبانی همه جانبه به صورت آنلاین و تلفنی از مزایای این مجموعه به حساب آمده و در نتیجه هر سوالی داشته باشید، می‌توانید از آن‌ها بپرسید. برخورداری از اینماد و عضویت در اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی یکی از موارد مهم فروشگاه آنلاین هیراد مارکت بوده که سبب افزایش اعتماد نسبت به این فروشگاه می‌شود.

در حالت کلی این مجموعه انواع محصولات دیجیتال برندهای مختلف اعم از گوشی‌های آیفون، شیائومی، سامسونگ و غیره را وارد کرده که به راحتی می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از آنان تهیه کنید. در صورتی که مایل به خرید اقساطی باشید، کافیست حکمت کارت داشته و از آن طریق کالای مدنظرتان را به صورت اقساطی خریداری کنید.

تمامی گوشی‌های آیفون در این مجموعه با حافظه‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود بوده و با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین را انتخاب کنید. یکی از نکات مهم در خرید از هیراد مارکت، ارسال سریع مرسوله  بوده که برای شهر تهران در 24 ساعت و برای دیگر شهرستان‌ها در طی 48 ساعت با بهترین بسته‌بندی به دست مشتریان خواهد رسید.

انواع آیفون در فروشگاه هیراد مارکت

هیراد مارکت جدیدترین گوشی‌های آیفون را در فروشگاه آنلاین خود موجود داشته و در نتیجه می‌توانید نسبت به خرید تلفن همراه مدنظرتان اقدام کنید. در ادامه به معرفی مختصر آیفون‌های نسل سیزدهم موجود بر روی وب‌سایت هیراد مارکت خواهیم پرداخت تا از ویژگی‌های این موبایل‌ها آگاه شوید.

آیفون ۱۳ مینی

یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌های کمپانی اپل برای مشتریان خود، آیفون ۱۳ مینی است. این تلفن همراه با توجه به صفحه‌نمایش 5.4 اینچی، از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و به راحتی رضایتتان را جلب خواهد کرد. برخی از ویژگی‌های آن شامل پردازنده قوی، کیفیت ساخت بالا، دوربین حرفه‌ای و ظرفیت باتری بالا است.

آیفون ۱۳استاندارد

مدل استاندار آیفون ۱۳ تقریباً همانند مدل مینی بوده اما تفاوت‌های کمی با یکدیگر دارند. این تفاوت‌ها شامل اندازه صفحه‌نمایش، طول عمر باتری، وزن، قیمت و ... هستند. در حالت کلی آیفون ۱۳ استاندارد با توجه به قابلیت‌های خود جزو بهترین موبایل‌ها بوده و مطمئناً جزو گوشی‌های محبوبتان خواهد بود.

آیفون ۱۳ پرو

یکی از بهترین مدل‌های نسل سیزدهم بدون شک آیفون ۱۳ پرو است. این تلفن همراه از سه لنز دوربین برخوردار بوده و به همین سبب نسبت به مدل استاندارد و مینی از برتری خاصی برخوردار است. در کنار دوربین فوق حرفه‌ای، وجود ظرفیت باتری بالا، پردازنده عالی، کیفیت صدای بالا و... از دیگر ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌روند.

آیفون ۱۳ پرو مکس

برترین و بهترین مدل نسل سیزدهم آیفون، مدل پرو مکس است. این مدل از ابعاد و وزن بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها داشته که اصلی‌ترین دلیل آن ظرفیت باتری بالا است. به‌طورکلی آیفون پرو مکس از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری برخوردار بوده و به راحتی رضایتتان را جلب خواهد کرد.

وارد کننده گوشی آیفون در ایران

سایر محصولات هیراد مارکت

فروشگاه آنلاین هیراد مارکت افزون بر برند اپل، واردات سایر برندهای مطرح محصولات دیجیتال را نیز انجام می‌دهد. در نتیجه این امر شاهد تنوع بسیار بالایی در وب‌سایت این مجموعه بوده و به آسانی می‌توانید محصولات بهترین برندها را خریداری کنید. برای مثال گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند برندهای سامسونگ و شیائومی تنها بخشی از محصولات موجود بر روی هیراد مارکت بوده که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند.

در کنار برندهای اپل، سامسونگ و شیائومی برندهای مطرح دیگری اعم از هواوی، آنر، نوکیا، موتورولا، وان پلاس و غیره نیز موجود است. افزون بر محصولات دیجیتال مختلف، لوازم جانبی اصل آن‌ها نیز در این فروشگاه عرضه شده که می‌توانید بهترین را انتخاب و نسبت به خریدشان اقدام کنید.

وبسایت هیراد مارکت: http://hiradmarket.com/

جمع بندی

شرکت همراه رایان سازان هیراد از برترین واردکنندگان محصولات دیجیتال در کشور بوده که جدیدترین گوشی‌های آیفون را به سرعت در فروشگاه آنلاین خود، هیراد مارکت، موجود می‌کند. این مجموعه افزون بر سرعت بسیار بالا، مزایایی اعم از پشتیبانی همه جانبه، امکان خرید اقساطی، ارسال سریع و غیره برخوردار است. علاوه‌بر آیفون، گوشی‌های سایر برندها اعم از سامسونگ، هواوی، آنر و غیره نیز در فروشگاهشان موجود بوده و کافیست محصول مدنظرتان را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =