رئیسی در فرودگاه ساری: مازندران باوجود امکانات گسترده از کمبودهای جدی برخوردار است

فارس نوشت: آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به مازندران در فرودگاه ساری با بیان اینکه مازندران از ظرفیت‌های گسترده و متنوع اقتصادی برخوردار است،گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده می‌توان از ظرفیت‌های گسترده استان نه فقط به نفع آبادانی این استان بلکه برای کشور استفاده کرد.

 سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به مازندران با ادای احترام به بیش از ۱۰ هزار شهید مازندران و ۳۳ هزار جانباز و ایثارگر و مردم سختکوش این استان، گفت: مازندران استان کشاورزی کشور است، هم دارای معادن، شهرک‌های صنعتی، دریا، جنگل و از همه نیروی کارآمد خوب است، اما شاهد مشکلات و کمبودهای جدی در استان هستیم.

 وی با اشاره به اینکه مشکلات مازندران در بخش‌های مختلف احصا شده است، افزود: امروز در جلسات در خدمت  استان هستیم و در جلسات انشالله به تصمیمی برای حل  مشکلات این استان برسیم‌.

چرا جای خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های آزاد در سفرهای استانی رئیسی خالی است؟

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور گفت: استان مازندران به رغم برخورداری از ظرفیت‌ها و امکانات گسترده و متنوع کشاورزی و معدنی از مشکلات و کمبودهای جدی برخوردار است که این مشکلات پیش از انجام این سفر در جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در جریان این سفر قرار است برای رفع مشکلات استان تصمیم‌گیری شود.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =