تداوم تغییرات بی ثمر در خیبر خرم‌آباد / توقفی بدتر از شکست در بازی خانگی

خیبر خرم‌آباد در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان مس شهربابک بود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این دیدار بازیکنان خیبر که در دو هفته قبلی مغلوب حریفان خود شده بودند با فراز کمالوند سرمربی جدید خود برای جبران ناکامی های اخیر و کسب هر سه امتیاز به دیدار نماینده کرمان رفتند .

بازیکنان هر دو تیم نیمه اول این دیدار را با تساوی بدون گل به پایان بردند اما در نیمه دوم این شاگردان فراز کمالوند بودند که در دقیقه ۶۹ توسط شهرام سالاری به گل اول دست یافتند و بازی را امیدوارانه به جهت حفظ این گل ادامه دادند .
اما  بازیکنان مس شهر بابک که برای باخت به خرم‌آباد نیامده بودند دست از بازی تهاجمی نکشیده و در دقیقه ۸۹ با شوت سرکش مهدی ایزدی گل تساوی خود را وارد دروازه خیبر کرده و امیدهای خیبری ها را ناامید کرده تا بازی را با همان نتیجه یک بر یک به پایان برسانند و توقفی بدتر از شکست را برای خیبر رقم زنند .

با این تساوی خیبر ۳۵ امتیازی شد و با توجه به اینکه این تیم در سه بازی اخیر خود نتایجی بهتر از  ۲ باخت و ۱ تساوی کسب نکرده هفته به هفته فاصله خود را با مدعیان صعود زیادتر کرده که اگر این تیم در خصوص عملکرد ضعیف بازیکنان چاره ای نکند امسال نیز علی رغم هزینه های کلان بایستی قید صعود را بزند .


لازم به ذکر است مالک خیبر علاوه بر اینکه در تغییر بی نتیجه سرمربیان خود ناکام نشان داده گفته میشود در حدود ۱۰ کمک مربی را در نیمکت ذخیره خود جای داده که در نوع خود یک پدیده محسوب میشود.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =