۴ نفر
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران

رانندگی با ماشین های لوکس در خیابان‌های شهر تهران، یکی از تفریحات هیجان انگیز به شمار می‌رود. خودروهای لوکس شامل تعداد بالایی از خودروها می باشند و قیمت اجاره این ماشین ها بازه گسترده ای دارد.

برای همین بسیاری از افراد نظر به اجاره خودرو در تهران دارند. اما سوال اینجاست که قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران به چه صورتی است و چگونه می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی محبوبترین خودروهای لوکسی بپردازیم که اجاره آن‌ها در شهر تهران رایج است و سپس رنج قیمت اجاره ماشین‌های لوکس در تهران را برایتان شرح دهیم و در بهترین راه اجاره ماشین را به شما معرفی کنیم.

محبوب‌ترین ماشین‌های لوکس در تهران

طبق آمارهای بدست آمده خودروهایی مثل لکسوس، سانتافه، لندکروز ، بنز  s۵۰۰ و BMW ۵۲۸ از محبوب‌ترین خودروهای لوکس در تهران هستند که علاقه‌مندان بسیاری برای رفتن به سفر و یا مراسم های تشریفاتی  از آن‌ها استفاده می‌کنند:

اجاره لندکروز

قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران

لندکروز که لقب حضرت را در بین ماشین بازهای ایرانی دارد، همواره از مهمترین محصولات تویوتا به شمار می آید که با گذشت دو دهه از ساخت آن، همچنان محبوب ترین شاسی بلند در میان ایرانیان است. این ماشین آنقدر راحت، امن و پرقدرت است که بسیاری از افرادی که حتی ماشین‌های لوکس دارند، برای شرکت در مراسم‌های خاص مانند جشن ازدواج ، قرارهای مهم کاری یا حتی برای سفرهای چند روزه اجاره لندکروز را ترجیح میدهد.

آخرین مدل لندکروز مربوط به سال ۲۰۱۳ می باشد، اما برخی شرکت ها مانند کافه رنت، لندکروزهای خود را به اصطلاح "ری دیزاین" کرده اند و فضای داخلی و خارجی این خودروها را مطابق عکس بالا به مدل ۲۰۲۰ ارتقا داده اند.

اجاره سانتافه

قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران

سانتافه در دسته ماشین های شاسی بلند و لوکس به شمار می‌رود ، ظاهر اسپرت و جوان پسند سانتافه توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده. به طوری که اجاره سانتافه حتی برای چند روز، خواسته بسیاری از جوانان شده و از تفریحات لاکچری شان به حساب می آید . رانندگی با این خودرو کره‌ای بسیار راحت و لذت بخش است از طرفی خود این خودرو در میان افراد زیادی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر ماشین‌های لوکس برخوردار است.

اجاره لکسوس RX۳۵۰

لکسوس RX۳۵۰ یکی دیگر از تولیدات محبوب شرکت تویوتا به شمار می‌رود که به علت اعمال تحریم‌ها، دیگر به کشور وارد نمی‌شود، اما مدل ۲۰۱۰ این خودرو به دلیل حجم بالای موتور و آپشن ها پیشرفته اش، همچنان پرطرفدار است و اگر قصد دارید لذت رانندگی با این ماشین را تجربه کنید، یکی از آسانترین راه‌ها اجاره‌ی این خودرو است.

احتمالا با خواندن این مقاله، به فکر فرو رفته باشید که چرا افراد به اجاره خودرو لوکس در شهر تهران واکنش مثبت نشان می‌دهند و به این کار علاقه‌مند هستند. در بند بعد کاربردهای اجاره خودرو را برایتان شرح خواهیم داد.

اجاره خودرو برای سفر

بسیاری از افرادی که قصد سفر و رفتن به شهرهایی با مسافت طولانی را دارند؛ ترجیح می‌دهند که از خودروهای با کیفیت و لوکس برای این‌کار استفاده کنند. و با پرداخت هزینه اجاره خودرو لوکس در تهران، ماشین مورد نظر خود را برای بازه چند روزه تا چند ماهه اجاره می‌کنند. با این کار خستگی حاصل از رانندگی در طول سفر به شدت کاهش می‌یابد و فرد می‌تواند با انرژی بیشتری در طول سفر خانواده خود و یا دوستان خود را همراهی کند.

اجاره خودرو برای تشریفات

بسیاری از افراد و مدیرعاملان شرکت‌های بزرگ علاقه دارند تا با پرداخت هزینه اجاره خودرو لوکس در تهران، یک ماشین مجهز و گران قیمت را تهیه کنند و با استفاده از آن در قرارهای کاری و یا مهمانی‌های مربوط به بیزینس خود شرکت کنند. چرا که استفاده از این ماشین‌ها نشانی از موفقیت کسب و کار آن‌ها خواهد بود و توجه بیشتر و دید مثبت‌تری به افراد خواهد داد. از طرفی به اقتضای برخی از مجالس، که در آن‌ها استفاده از ماشین‌های لوکس و لباس‌های مجلل مرسوم است، برخی افراد به اجاره این ماشین‌ها فکر می‌کنند.

اجاره خودرو برای عروسی

مراسم عروسی، به یاد ماندنی‌ترین شب‌های زندگی هر فردی است. بسیاری از زوج‌های جوان علاقه دارند تا با اجاره ماشین لوکس برای مراسم عروسی خود، این مراسم را هر چه بیشتر به یاد ماندنی کنند. این ماشین‌ها نه تنها عکس‌های عروس و داماد را زیبا و لاکچری می‌کند، بلکه به علت راحتی بیش از حدی که دارند می‌توانند استرس عروس و داماد را برای مراسم کاهش دهند.

قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران

اگر چه قیمت‌های معرفی شده اجاره خودرو در شهر تهران توسط شرکت‌های گوناگون بسیار متفاوت است اما معیار معرفی قیمت‌های ما، وب سایت کافه رنت است چرا که مناسب‌ترین قیمت‌ اجاره ماشین لوکس در تهران، متعلق به این شرکت است. در ادامه قصد داریم لیستی از قیمت‌های اجاره ماشین‌های لوکس این شرکت را ارائه دهیم:

نام خودرو

قیمت بدون راننده (روزانه)

قیمت با راننده (ساعتی)

تویوتا پرادو

۱,۴۴۰,۰۰۰ تومان

۱۸۰.۰۰۰ تومان

تویوتا لندکروز

۳.۵۵۰.۰۰۰ تومان

۳۵۰.۰۰۰ تومان

C۲۰۰ بنز

۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

۱۸۵.۰۰۰تومان

هیوندای توسان

۱,۲۲۰,۰۰۰ تومان

۱۴۵.۰۰۰ تومان

هیوندای سانتافه نیو

۱,۵۴۰,۰۰۰ تومان

۱۷۰.۰۰۰ تومان

BMW Z۴

ندارد

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان (روزانه)

BMW X۴

۳.۹۹۰.۰۰۰ تومان

۳۷۰.۰۰۰ تومان (روزانه)

پورشه پانامرا

۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان (روزانه)

پورشه ماکان

۹,۴۵۰,۰۰۰ تومان

۹۰۰.۰۰۰ تومان

بنز s۵۰۰

۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان

۳۸۹,۰۰۰ تومان

کیا اسپورتیج

۱,۵۲۰,۰۰۰ تومان

۱۷۰,۰۰۰ تومان

RX۳۵۰ لکسوس

۲,۲۲۰,۰۰۰ تومان

۲۸۰,۰۰۰ تومان

مبالغ ارائه شده  برای اجاره یک روز خودرو است و قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران برای مدت‌های بیشتر متفاوت است و شامل تخفیف می شود. منبع قیمت های بالا، سایت اجاره خودرو کافه رنت می باشد.

قیمت لوکس ترین ماشین اجاره ای در تهران

همان طور که از جدول بالا متوجه شدید، لوکس‌ترین ماشین اجاره‌ای در تهران، ماشین پورشه ماکان است که با مبلغ روزانه ۹ میلیون و ۴۵۰ هزارتومان  شما تحویل داده می‌شود. اگر قصد اجاره این خودرو یا هر خودرو دیگری را دارید بهتر است شرایط اجاره خودرو با راننده و بدون راننده را به خوبی بدانید و آگاهی کامل در مورد آن تصمیم بگیرید.

شرایط اجاره خودرو لوکس به همراه راننده

قبل از هر چیزی بهتر است توجه داشته باشید که خودروهایی با ظرفیت دو نفر یا دو سرنشین، بدون راننده عرضه می‌شوند و اگر قصد اجاره این خودروها را دارید، این بند از مقاله به کار شما نمی‌آید.

هنگامی که خودرو به همراه راننده اجاره می‌کنید. هنگام عقد قرارداد لازم نیست که هیچ مدرکی را به شرکت تحویل دهید و تمام مسئولیت‌های خودرو برعهده راننده شرکتی است که خودرو را از آن تهیه می‌کنید. اگر خودرو برای تردد در شهر تهران باشد، قمیت اجاره ماشین لوکس در تهران به صورت ساعتی خواهد بود و اگر قصد خارج شدن از شهر تهران را داشته باشید، هزینه اجاره ماشین بر حسب کیلومتر یا مسافت طی شده لحاظ می‌شود. حداقل زمان اجاره خودرو ۱۰ ساعته است.

شرایط اجاره خودرو لوکس بدون راننده

در حالی که خدمات دهی خودرو لوکس به همراه راننده بیشتر از خدمات دهی بدون راننده است، قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران همراه با راننده کمتر از بدون راننده است. شاید این موضوع موجب سرگشتگی شما بشود اما این موضوع به خاطر این است که هنگام اجاره خودرو با راننده، تمام مسئولیت‌های سلامت ماشین برعهده راننده خود شرکت است ولی هنگامی که خودرو را بدون راننده اجاره می‌کنید، رانندگی و حفظ سلامت ماشین برعهده خودتان است. برای همین احتمال در معرض خطر قرار گرفتن ماشین بیشتر از حالت قبلی است.

اگر قصد دارید به اجاره خودرو لوکس بدون راننده بپردازید، هنگام دریافت ماشین باید مدارک زیر را به مسئول عقد قرار داد ارائه دهید:

  • گواهی نامه رانندگی با حداقل شش ماه اعتبار زمانی
  • ارائه کارت ملی
  • گواهی اشتغال به کار یا محل سکونت
  • ضمانت نامه؛ یک سفته یا چک به مبلغ خودرو

علاوه بر مدارک نامبرده باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت، پرداخت کنید و از شرایط سنی (حداقل بیست سال) بهره‌مند باشید.

در آخر

بهترین راه برای اجاره خودرو، این است که قیمت اجاره ماشین لوکس را به همراه قیمت بیمه در نظر بگیرید تا از پرداخت هزینه های گزاف و اضافی جلوگیری کنید. به این صورت دیگر نیازی نیست نگران سلامت ماشین باشید و می‌توانید از ماشین خود در طول مدت اجاره، نهایت لذت را ببرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =