‌ پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بمناسبت آغاز هفته جوان

حمید کریمی در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان غیور و متدین ایران اسلامی بویژه جوانان سرافراز چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن این پیام بدین شرح است:

جوانان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در حضرت علی اکبر (ع) به عنوان آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) یافته اند و الگوی خود قرار داده اند.

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنند.

اینجانب ضمن بزرگداشت و تبریک این روز خجسته و ضمن تقدیر از زحمات همکاران پر تلاشم در عرصه خدمت رسانی به جوانان، آغاز هفته جوان را به همه جوانان سرافراز میهن اسلامی به خصوص دبیران و اعضاء سازمان های مردم نهاد و ورزشکاران پر افتخار استان چهارمحال و بختیاری تبریک می‌گویم و امیدوارم که با همت بلند و اراده استوار خود در سایه توجه بیش از پیش مسئولین، در برهه‌های حساس کشور نقش آفرینی نمایند.
کارکنان ورزش و جوانان استان ایمان دارند مشکلات و مسائل مختلف از جمله مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی با یاری جوانان متعهد و متخصص یکی پس از دیگری حل می شود و آینده کشور به دست همین جوانان عزیز، ساخته خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =