عصبانیت گلر PSG بابت غیبت برابر رئال مادرید

ورزش سه نوشت: نیمکت نشینی برابر رئال مادرید به مذاق کیلور ناواس خوش نیامده و باعث عصبانیت این سنگربان باتجربه شده است.

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن، پس از غیبت در ترکیب ابتدایی پاری سن ژرمن برای بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، به شدت عصبانی شده و گله خود را به گوش مائوریسیو پوچتینو نیز رسانده است. خود کیلور ناواس معتقد بود با توجه به سسابقه درخشان و قابل توجه حضور در ترکیب رئال مادرید در سال های گذشته، او بهترین گزینه قرار گرفتن در ترکیب پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید بوده است. 

عصبانیت گلر PSG بابت غیبت برابر رئال مادرید

با این حال سیاست ادامه دار مائوریسیو پوچتینو مبنی بر استفاده از سیستم چرخشی درون دروازه در لیگ قهرمانان اجازه رخ دادن چنین اتفاقی را نداد و در نهایت جیجی دوناروما در ترکیب ثابت قرار گرفت. همچنین در واقع اشتباه عجیب این سنگربان ایتالیایی روی صحنه درگیری با کریم بنزما بود که منجر به گل اول لوس بلانکوس و در نهایت صعود این تیم به دور بعدی شد. تا پیش از این صحنه به نظر می رسید پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بوده و حتی می تواند به گل های بعدی نیز دست پیدا کند، اما غفلت دوناروما به کلی شرایط را تغییر داد.

نشریه اکیپ مدعی شد کیلور ناواس پیش از شروع این دیدار احساس می‌کرد که باید در اولین بازگشت خود به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بعد از جدایی از رئال مادرید، از شرایط بهتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن برخوردار است. اما مائوریسیو پوچتینو چنین عقیده ای نداشت و در نهایت این دروازه بان کاستاریکایی از روی نیمکت شاهد شکست عجیب تیمش در خانه رئال مادرید و حذف زودهنگام با لیگ قهرمانان اروپا بود. البته ناواس دیروز در دیدار مقابل بوردو در ترکیب ثابت قرار گرفت، اما به نظر در حال حاضر نه او و نه دوناروما از شرایط راضی نبوده و امیدوار به تغییر اوضاع برای فصل بعد هستند.

بیشتر بخوانید

251253

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1612654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =