آماده باش نیروهای اجرایی حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از آماده باش کامل نیروهای اجرایی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، شهرام احمدی گفت: نیروهای اجرایی حفاظت محیط زیست استان از هم اکنون در آماده باش کامل به سر می برند. 

وی افزود: گشت های ویژه حفاظت محیط زیست در حوزه پایش و حفاظت نیز فعال هستند.

احمدی اظهار داشت: در حوزه آموزش نیز این اداره کل برنامه هایی را جهت تنویر افکار عمومی و ایجاد حساسیت نسبت به حفظ محیط زیست در بین مردم، خصوصاً گردشگران نوروزی اجرا خواهند کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در صورت داشتن مجوز از ستاد کرونا در این ایام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بازدید رایگان مسافران نوروزی از موزه تاریخ طبیعی استان و آشنایی افراد با تنوع زیستی جانوری و گیاهی استان یکی دیگر از این طرح‌ها محسوب می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از تخلفات محیط زیست و تخریب، تصرف و آتش سوزی گشت و کنترل نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست در مناطق طبیعی استان افزایش می‌یابد.

وی اذعان کرد: کلیه نیروهای اجرایی حفاظت محیط زیست از اکنون تا 15 فروردین‌ماه سال آینده برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی و جلوگیری از تخریب محیط زیست استان در حالت آماده باش هستند. 

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه هرگونه نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی و تخریب طبیعت و محیط زیست به لحاظ قوانین و ضوابط تخلف بوده و قابل پیگیری است، گفت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی، گزارش خود را با سامانه 1540 یا شماره تلفن 3-03832223572 در میان بگذارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1612734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =