پورتو - لیون با قضاوت داوری که گل طارمی را مردود کرد

داور رومانیایی که گل مهدی طارمی در بازی با اتلتیکومادرید را مردود اعلام کرد، برای قضاوت بازی پورتو با لیون در لیگ اروپا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال پورتو پرتغال از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه این هفته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف لیون فرانسه می‌رود.

طبق اعلام یوفا، قضاوت این بازی بر عهده «هاتگان» داور رومانیایی خواهد بود. هاتگان در مسابقه رفت پورتو مقابل اتلتیکو مادرید در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خبرسازی داشت که باعث دلخوری و اعتراض هواداران پورتو شد.

در آن مسابقه، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه ۸۰ موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند اما داور بعد از مشورت با داوران ویدئویی، این گل را به دلیل برخورد توپ با دست ماهجم ایران مردود اعلام کرد. هاتگان همچنین در دقیقه ۹۵، «امبمبا» بازیکن پورتو را از زمین اخراج کرد تا خاطره تلخی برای تیم پورتو بر جای بگذارد.

بعد از آن بازی، انتقادات زیادی از عملکرد هاتگان و تیم داوری آن مسابقه صورت گرفت و مردود اعلام شدن گل طارمی در پرتغال و اسپانیا، مورد بحث بسیاری از کارشناسان قرار گرفت.

به عنوان مثال «کیم دومنک» کارشناس هوادار بارسلونا تندترین انتقادات را داشت و مدعی شد که نفوذ «خیل مارین» نایب رئیس اتلتیکو که به عنوان معاون «ناصر الخلیفی» رئیس اتحادیه باشگاه یوفا انتخاب شده، اینجا خودش را نشان داده است. دومنک معتقد بود که یوفا پس از جنجال‌های سوپرلیگ، به پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکو نگاه ویژه ای دارد و لطف داوری بیشتر شامل حال این دو باشگاه خواهد شد در حالی که رئال مادرید و بارسلونا دیگر نباید هیچ امیدی به داوری داشته باشند.

انتخاب مجدد هاتگان برای بازی حساس مقابل لیون، اعتراض بعضی از صفحات هواداری پورتو در توییتر را به دنبال داشته است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1612915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =