سهم زنان و مردان تهرانی از مصدومان چهارشنبه‌سوری چقدر است؟

ایرنا نوشت: سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس گفت: ١٠ درصد از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال را زنان و ٩٠ درصد را مردان تشکیل می‌دهند که البته گروه سنی زیر ۳۰ سال بالاترین آمار مصدومان را به خود اختصاص داده است.

 سعید مهرسروش گفت:  ۶۱ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در تهران افراد ١١ تا ٢٠ سال هستند و بیشترین آمار به تفکیک سن در این گروه است.

وی بیان کرد: همچنین افراد ٢١ تا ٣٠ سال ١۴درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را تشکیل می دهند که دیگر گروه‌های سنی از مصدومان این حوادث به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: از ساعت هشت صبح امروز تعداد کل مصدومان و جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ٢۶ نفر هستند که ١۴ نفر به بیمارستان منتقل  و ١١ نفر در محل درمان شدند و  یک نفر جان خود را از دست داد.  

مهرسروش اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه تا ساعت ٢٠ امروز سه‌شنبه در مجموع ۵٢ نفر مصدوم شدند که ٢٨ نفر به بیمارستان منتقل و ٢٣ نفر در محل درمان شدند.

مهرسروش در خصوص بیشترین آسیب‌های چشمی ادامه داد: از مجموع افرادآسیب دیده در حوادث چهارشنبه سوری، ٢۴ درصد آسیب چشمی، ٣٣ درصد سوختگی است و انواع تروما که بر اثر انفجار ایجاد شده  نیز۴٣ درصد این حوادث است. 

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1612981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =