۷ نفر
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
پیش بینی جالب پژمان جمشیدی از نتیجه دربی

خبرورزشی نوشت: دو بازیکن سابق سرخابی شهرآورد ۹۸ پایتخت را پیش بینی کردند.

دو تیم پرسپولیس و استقلال عصر فردا (پنجشنبه) ۲۶ اسفند از هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف یکدیکر می روند. این دربی که به آخرین دربی قرن معروف شده، حساسیت زیادی خواهد داشت. استقلال در صدرجدول قرار دارد و اختلاف ۶ امتیازی این تیم با پرسپولیس باعث شده تا سرخپوشان تحت هر شرایطی به دنبال ۳ امتیاز این بازی باشند و از آن طرف هم استقلال می تواند با برتری در این بازی جایگاهش را برای قهرمانی مستحکمتر کند.

فابیو جانواریو ستاره برزیلی و سابق استقلالی‌ها مدعی است استقلال با دو گل فاتح دربی ۹۸ خواهد شد. جانواریو در گفت‌وگو کوتاه با ما درباره شهرآورد پیش رو گفت: استقلال با نتیجه دو بر صفر برنده این نبرد حساس خواهد شد.

جانواریو پیش بینی کرد که کوین یامگا ستاره فرانسوی آبی‌ها زننده یکی از گل‌های استقلال خواهد بود و همچنین افزود: دوست دارم عزیزبک آمانوف ازبک هم در این بازی برای تیم استقلال گلزنی کند.

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس که در حوزه فیلم و سریال نیز خوش درخشیده است، در صحبت کوتاهی که با خبرنگار ما داشت عنوان کرد: نمی‌توانم زننده گل دربی را حدس بزنم چرا که همه بازیکنان شانس باز کردن دروازه حریف را دارند اما به نظر من نتیجه دربی ۲ بر ۱ به سود سرخ‌ها خواهد بود. امیدوارم که این پیش بینی درست از آب دربیاید.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =