ردیف بودجه جدید دولت سیزدهم برای سپاه پاسداران

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار حزنی گفت:در این چند دولتی که تجربه کردیم، چندان تفاوتی در موضوع محرومیت‌زدایی وجود نداشته است؛ زیرا همه آن‌ها همکاری داشتند؛ اما مشکل اصلی در کم بودن اختیارات فرمانداران و استانداران و تمرکز اختیارات در مرکزیت است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: آمار فعالیت‌های ما به‌روز است که مناطق محروم، صعب‌العبور و مناطق مأموریتی سپاه در اولویت فعالیت‌ها قرار دارند.

به گفته سردار حزنی، «در این چند دولتی که تجربه کردیم، چندان تفاوتی در موضوع محرومیت‌زدایی وجود نداشته است؛ زیرا همه آن‌ها همکاری داشتند؛ اما مشکل اصلی در کم بودن اختیارات فرمانداران و استانداران و تمرکز اختیارات در مرکزیت است که اگر این اختیارات میان فرمانداران و مدیران کف و رده نهایی تقسیم شود، به بهتر انجام شدن مأموریت‌های ما کمک شایانی خواهد کرد.»

قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و بنیاد برکت ۱۰ تیر یک تفاهم‌نامه همکاری را به امضاء رساندند. 

ردیف بودجه جدید دولت سیزدهم برای سپاه پاسداران

بیشتر بخوانید:

سپاه پاسداران پس از دفاع مقدس، قرارگاه سازندگی را از ظرفیت‌های مهندسی خود که در جنگ شکل گرفته بود، تشکیل داد و پس از آن فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و آبادانی خود را آغاز کرد و تا امروز ادامه داد.

این نهاد در روند فعالیت‌ها به این نتیجه رسید که افزون بر ساختن خود پروژه‌ها مانند سد، پل و بزرگراه، به مردم اطراف پروژه‌ها هم نیم‌نگاهی داشته باشد؛ برای نمونه اگر آنجا مشکل زیرساختی در جاده، پل، مسجد، مدرسه و سایر موضوعات دارند، به آن‌ها هم رسیدگی کند.

از  سال ۱۳۸۰ افزون بر قرارگاه‌های تخصصی در حوزه سدسازی، راه‌سازی، تونل‌سازی و سایر پروژه‌ها، قرارگاه دیگری برای محرومیت‌زدایی طراحی و با نام «کوثر» تشکیل شد.

۲۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =