ظرفیت‌های کردستان برای میزبانی از راهیان نور بسیج شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: بسیج ظرفیت‌های این استان در راستای میزبانی شایسته از اردوهای راهیان نور لازم و ضروری است.

​به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مهدی رمضانی در جلسه هماهنگی راهیان نور استان، اظهار داشت: اگر توریسم راهیان نور را توسعه دهیم و ظرفیت‌های استان را به درستی تبیین کنیم، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به کردستان خواهد آورد.
وی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تکریم و زیارت همراه با معرفت شهدا، عنوان کرد: علاوه بر تکمیل زیرساخت‌ یادمان‌های شهدا در استان، باید یکی از مقاصد سفرهای راهیان نور، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان باشد و راویان هم راویان بومی و محلی باشند.
رمضانی، راهیان نور را توریسم فرهنگی، معنوی و روحانی عنوان کرد و افزود: جامعه به شادی و نشاط و برگزاری برنامه‌هایی مانند حشن نوروز نیاز دارد اما نشاط معنوی هم لازم است و امیدواریم بتوانیم جذب گردشگر معنوی هم داشته باشیم.
وی ضمن تاکید بر بسیج تمامی ظرفیت های استان در خصوص میزبانی از اردوهای راهیان نور تاکید کرد و گفت: بهره برداری از ظرفیت های در اختیار ادارات و سازمان های دولتی در این راستا یکی از نیازهای لازم و ضروری است.
در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز اظهار داشت: تعدادی از وزارتخانه‌ها معین یادمان‌های شهدا در استان هستند لذا باید مسؤولیت این یادمان‌ها بر عهده دستگاه‌های استانی این وزارتخانه‌ها گذاشته شود.
عبدالله رشیدی پور همچنین پیشنهاد کرد، یادمان‌های شهدا در بروشور و دفترچه‌های راهنمای گردشگری استان درج و تمثال نصب شده شهدا در سطح شهرهای استان نوسازی و محل نصب آنها جابجا شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =