تاکید استاندار لرستان بر استفاده از ظرفیت عمده فارغ‌التحصیلان دانشگاه در جامعه

استاندار لرستان بر استفاده از ظرفیت عمده فارغ‌التحصیلان دانشگاه در جامعه تاکید کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فرهاد زیویار در جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه یک موضوع بسیار مهم است اظهار داشت: فاصله داشتن دانشگاه از نظام و مسائل جامعه  یک ایراد اساسی  در جامعه  است و تقریبا  از ظرفیت عمده فارغ‌التحصیلان دانشگاه در جامعه  استفاده نمی شود در این زمینه باید خلأها دیده و برطرف شود و از ظرفیت فارغ التحصیلان در جامعه استفاده شود .
وی افزود: برخی افراد معتقدند باید بین جامعه و دانشگاه اندیشکده‌ها و نهادهای ایجاد شود که با مباحث تخصصی حلقه مفقوده بین دانشگاه و  جامعه برقرار شود.
استاندار لرستان  با بیان اینکه خوشبختانه بحث صادرات استان در مقایسه با سال گذشته شرایط خوبی دارد عنوان کرد:  سال 1401 چشم‌اندازهای مثبتی در بحث صادرات در استان خواهیم داشت.
وی  بیان کرد: در جلسه‌ای با رئیس سازمان هواپیمایی کشور با توجه به  ظرفیت‌های فرودگاه استان لرستان معتقد بودند فرودگاه  خرم‌آباد می‌تواند جزو قطب فرودگاه‌های غرب کشور باشد.
زیویار با اشاره به اهمیت راه‌اندازی کارگو ترمینال‌های کوچک (حمل و نقل بار هوایی) گفت: با توجه به اینکه بحث کارگو ترمینال‌های کوچک در استان لرستان می‌تواند خوب جواب بدهد رئیس سازمان هواپیمایی کشور اعلام آمادگی کردند که این شرایط را در فرودگاه  استان فراهم کنند.
48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =