خاطره بازیگر پیشکسوت از خادم حرم امام رضا(ع): سرِ کارم گذاشتند!

قدرت‌الله ایزدی، بازیگر و کمدین شناخته‌شده، معروف به آقا رشید از خاطره‌ای هنگام زیارت حرم امام رضا(ع) گفت، زیارتی که در آن هر بار از زبان خادم خطاب به زُوار می‌شنید «آقا رد شید!» فکر می‌کرد در حال صدا کردن او و سر کار گذاشتنش هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قدرت‌الله ایزدی، بازیگر و کمدین شناخته‌شده، معروف به آقا رشید مهمان ویژه‌برنامه نوروزی علی ضیاء در شبکه یک سیما شد. 

او در بخشی از این برنامه با ذکر خاطره‌ای از زیارت حرم امام رضا(ع)، گفت: «می‌دانید که اغلب مرا به نام رشید می‌شناسند. ما به حرم امام رضا(ع) رفته بودیم و من گوشه‌ای از حرم ایستاده بودم و داشتم زیارت می‌خواندم. دیدم یک نفر گفت آقا رشید! نگاه کردم و دیدم خادم امام رضا(ع) است. نگاهش کردم و دیدم صورتش را آن سمت کرد. دوباره ادامه زیارت را خواندم و او دوباره گفت آقا رشید! دوباره نگاهش کردم و دیدم باز صورتش آن طرفی است. چند بار گفت آقا رشید و من نگاهش کردم و دیدم مرا نگاه نمی‌کند و فکر کردم دارد اذیت می‌کند. گفتم چرا باید یک خادم امام رضا(ع) یک زائر را سر کار بگذارد؟!» 

او ادامه داد: «نزدش رفتم و گفتم چرا اسم مرا که می‌گویی و من نگاهت می‌کنم صورتت را آن طرفی می‌کنی؟! گفت چه شده است؟! گفتم تو داری مرتب می‌گویی آقا رشید! گفت من کِی گفته‌ام آقا رشید؟! من دارم به مردم می‌گویم آقا رد شید!» 

ویژه‌برنامه تحویل سال «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء از ۲۲ اسفند هر شب روی آنتن شبکه یک سیما رفته است و در طول هشت شب در کنار ۱۰ برگزیده مردمی، هنرمندان و ورزشکارانی که غالباً خودشان فعالیت اجتماعی دارند نیز مهمان برنامه هستند.

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =