۰ نفر
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
جان تری مشتری چلسی شد

جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، قصد دارد ۱۰ درصد از سهام این باشگاه را خریداری کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه چلسی این روزها وضعیت نابسامانی را تجربه می‌کند.‌ اموال رومن آبراموویچ توقیف شده و این مرد روس نمی‌تواند باشگاه را به فروش برساند. در واقع آینده باشگاه لندنی با ابهامی بزرگ روبه‌رو شده و اصلا مشخص نیست که در ماه‌های آینده چه اتفاقی برای چلسی رخ خواهد داد.

از طرفی اتفاقات دیگری نیز رقم خورده که خشم هواداران چلسی را در پی داشته است. هواداران چلسی دیگر نمی‌توانند بلیت بازی‌های تیم محبوب خود را خریداری کنند. حتی اخیراً این باشگاه درخواست کرد که دیدار رفت هفته آینده برابر میدلزبرو در جام حذفی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

اگرچه هواداران چلسی خواهان ماندن رومن آبراموویچ در باشگاه مورد علاقه شان هستند اما با توجه به اتفاقات رخ داده بعید به نظر می رسد که چنین مسئله ای امکان پذیر باشد. از طرف دیگر از چندین گزینه به عنوان مشتریان باشگاه چلسی نام برده شده اما هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است.

در همین راستا گزارش‌ سایت گل حاکی از آن است که یک مشتری جدید و جالب برای باشگاه چلسی پیدا شده است. جان تری و کلر رافرتی، ستاره سابق زنان، در تلاش برای خرید ۱۰ درصد از سهام چلسی، در مقابل کنسرسیومی ۲۵۰ میلیون پوندی به نام True Blue هستند. البته آنها کار دشواری پیش رو خواهند داشت اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس از غلامپور هم شکایت می‌کند

شکایت استقلال از ۵ پرسپولیسی و ۲ عوامل دیگر

فرهاد به رکورد تاریخی اسطوره رسید

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =