دری نجف‌آبادی خطیب جمعه اراک : مشکل اقتصادی کشور با حذف و اضافه صفر از پول ملی حل نمی‌شود

تسنیم نوشت: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سکوت مرگ‌بار مجامع بین‌المللی در قبال جنایت آل‌سعود رقت‌بار و خفت‌آور است گفت: با کم و زیاد کردن صفرهای پول ملی مشکلی از اقتصاد کشور برطرف نمی‌شود.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با اشاره به شهادت ۸۱ مظلوم و بی‌گناه توسط آل‌سعود در عربستان اظهار داشت: شهادت و کشتار این افراد مظلوم توسط آل‌سعود جنایتی دردناک و نسل‌کشی سنگ‌دلانه بود که حتی رژیم مستبد سعودی پیکر بی‌جان این کشته‌شدگان را به  خانواده‌هایشان تحویل نداده است.

وی افزود: در حالی‌که مجامع بین‌المللی درباره یک جاسوس زن دوتابعیتی که به جرم جاسوسی توسط جمهوری اسلامی ایران شناسایی و دستگیر شده آن‌ چنان سر و صدای بسیاری به راه انداخته‌اند که در برابر چنین جنایت و کشتاری توسط آل‌سعود جنایتکار سکوت مرگباری کرده‌اند چراکه  رژیم آل سعود هم پیمان آمریکا و دشمنان قسم خورده اسلام هستند و با این اقدامات جنایتکارانه آبروی اسلام را برده است.

امام جمعه اراک با اشاره به اصل مهم جهاد تبیین گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه همان طور که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مسئله جهاد تبیین است که در این عرصه باید آرمان‌های اسلام و قرآن برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود تا بتوانیم با افتخار بربلندای افتخار و سربلندی بایستیم.

دری نجف‌آبادی خطیب جمعه اراک : مشکل اقتصادی کشور با حذف و اضافه صفر از پول ملی حل نمی‌شود

بیشتر بخوانید:

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان گفت: میلاد باسعادت امام زمان(عج) به نام مبارک سربازان گمنام امام زمان(عج) شناخته می‌شوند که شاید در این دنیا گمنام باشند ولی در پیشگاه امام عصر(عج) گمنام نیستند.

وی ادامه داد: روز جهانی مستضعفان یک تفکر و آرمان بزرگ برای نجات بشریت از چنگال گرگ‌صفتان دنیا و جنایت‌ پیشگان عالم از جمله آمریکا، آل سعود، رژیم صهیونیستی و داعش است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مشکلات اقتصادی نیازمند برنامه‌های راهبردی است و باید برای افزایش تولید در کشور در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت جامعه تلاش کرد و به طور قطع با حذف و اضافه صفر از پول ملی مشکل اقتصادی کشور حل نمی‌شود.

وی ادامه داد: باید در یک دهه پیش رو، با کار و تلاش باید تولید ناخص کشور به دو برابر فعلی رسیده باشد که به قطع، با تحقق این مهم همه مردم از مزایای آن بهره مند می‌شود.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: بهبود محیط کسب، کم کردن هزینه‌های تولید، توسعه عدالت و در این راستا مقابله با فساد از جمله عواملی است که وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشیده و زمینه افزایش اشتغال می‌شود.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =