پاسخ کری‌خوانی جرارد پیکه سریع داده شد!/عکس

ورزش سه نوشت: کریم جزیری، مدیر برنامه کریم بنزما خیلی سریع پاسخ کری خوانی جرارد پیکه را داده است.

 بارسلونا دیشب با ارائه نمایشی درخشان در خانه رئال مادرید با چهار گل به برتری دست یافت و مطابق انتظار جرارد پیکه خیلی سریع کری خوانی خود را آغاز کرد. این مدافع اسپانیایی بلافاصله بعد از اتمام بازی در توئیتر خود از عبارت "ما برگشتیم" استفاده کرد که به شدت هم مورد استقبال هواداران بارسلونا قرار گرفت، اما جبهه مقابل نیز این کری خوانی جرارد پیکه را بی پاسخ نگذاشت.

کریم جزیری، مدیر برنامه کریم بنزما با یادآوری اتفاقات دوران جدایی نیمار از بارسلونا سعی کرد پاسخ جرارد پیکه را بدهد. مدافع باتجربه بارسلونا در تابستان سال ۲۰۱۷ و در اوج دوران شایعات جدایی نیمار از بارسا و انتقال به پاری سن ژرمن، تصویری از خود در کنار این بازیکن منتشر کرده و مدعی شد او در بارسلونا باقی می ماند. نشریه اسپورت نیز همین تصویر را فردای آن روز تیتر یک خود کرد، اما در نهایت نیمار از بارسا جدا شده و با انتقال به پاری سن ژرمن، گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال لقب گرفت.

حالا مدیر برنامه کریم بنزما تصویر آن نشریه و توئیت دیشب جرارد پیکه را در کنار هم قرار داده و نوشت: "این هم تیتر فردای نشریه اسپورت، بیایید امیدوارم باشیم پیکه حداقل دوباره این بار اشتباه نکند."

پاسخ کری‌خوانی جرارد پیکه سریع داده شد!/عکس

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1614553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Robbykeene IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    20 19
    عشق فق بارسا