واکنش اریکسن به گلزنی‌اش در بازگشت به تیم ملی دانمارک

دنیای ورزش تورنتو نوشت: هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک که در بازگشتش به این تیم موفق به گلزنی شد، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

کریستین اریکسن که پس از ۹ ماه دوری از تیم ملی فوتبال دانمارک از سوی کاسپر هیولمان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد، در شکست ۴ بر ۲ شب گذشته (شنبه) دانمارک مقابل هلند در دیداری دوستانه، درست دو دقیقه پس از ورودش به میدان موفق به گلزنی شد و گل دوم دانمارک را به ثمر رساند.

اریکسن ۲۹ ساله در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ دچار ایست قلبی شد و در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال پیدا کرد. پس از اینکه کریستین اریکسن مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کار گذاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است.

هافبک برنتفورد پس از گلزنی‌اش مقابل هلند در بازگشت به تیم ملی هلند گفت: خوشحالم که نشان دادم هنوز می‌توانم بازی کنم. احساس می‌کنم هرگز از تیم دور نبوده‌ام. بازگشت به تیم ملی کمی احساسی بود، اما در ۱۰ سال گذشته به سختی بازی از دست داده‌ام، بنابراین حس می‌کنم که هنوز بخشی از این خانواده هستم.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: از جانب هواداران هلند مورد استقبال زیادی قرار گرفتم. من قبلاً سال‌ها در اینجا (بازی برای آژاکس) بوده‌ام، بنابراین هواداران هلند من را می‌شناسند اما مطمئناً استقبال بسیار گرمی بود. خوشحالم که در صحنه گلزنی توپ به من رسید و پایانش دوست‌داشتنی بود. شروع اینچنینی در بازگشت به تیم ملی بهترین روش بود.

اریکسن در پایان خاطرنشان کرد: مشتاق بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستم، اما بازی‌های زیادی در این بین وجود دارد و من روی آنها تمرکز کرده‌ام.

بیشتر بخوانید

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =