حوادث هفته اول قرن در کرج فوتی نداشت / مصدومیت ۹ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کلانشهر کرج می‌گوید که گرچه در حوادث هفته اول قرن و سال جدید، ۹ شهروند دچار مصدومیت شده‌اند، لکن منجر به فوت هیچ از حادثه‌دیدگان نگردیده است.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «محمد جمشیدی» در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه حوادث هفته اول نوروز ۱۴۰۱ بدون فوتی سپری شد، از انجام ۷۲ عملیات اطفاء حریق و ۱۱۸ مورد عملیات امداد و نجات در این بازه زمانی خبر داد.

این فرمانده عملیاتی از استقرار آتش‌نشانان در ۳۷ نقطه از سطح کلانشهر کرج به منظور اعزام سریع به محل حوادث در صورت نیاز خبر داد و گفت: آتش‌نشانی رسالتِ تامین آرامش شهروندان در ایام بهاری را بر عهده دارد و با آماده باش نیروها و ماشین‌آلات، واکنش سریع در مواقع حوادث در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه «۹۷ نفر طی عملیات‌های نجات نیروهای این سازمان نجات یافتند.» افزود: ۸۵۶ نیرو در عملیات‌های یادشده حضور داشته‌اند و مدت زمان این عملیات‌ها بیش ۵۵۱ ساعت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج بزرگ در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن روز طبیعت، اظهار کرد: نیروها و ایستگاه‌های عملیاتی در این روز نیز از آمادگی لازم برای ارائه خدمات ایمنی به شهروندان برخوردار هستند و با توجه به حضور گسترده همشهریان در طبیعت، احتمال حریق و حوادث وجود دارد.

جمشیدی در پایان از همکاری شهروندان با آتش‌نشانی کرج بزرگ در ایام چهارشنبه پایانی سال و تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱، اظهار امیدواری کرد که در سال جاری و با رعایت نکات ایمنی بتوانیم سالی کم حادثه را در پیش رو داشته باشیم و رسانه های گروهی همچنان برای ترویج فرهنگ ایمنی تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =