نظر جالب کینگ ریچارد درباره رفتار زشت ویل اسمیت

خبرورزشی نوشت: ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا ویلیامز در واکنش به حرکت زشت و عجیب ویل اسمیت می‌گوید کتک زدن از دید او محکوم است، مگر این که دفاع از خود باشد.

یک روز بعد از اینکه ویل اسمیت به کریس راک کمدین سیلی زد، پدر ونوس و سرنا ویلیامز گفت که خشونت را محکوم می‌کند. اسمیت همان شب برای بازی در فیلم «کینگ ریچارد» اسکار گرفت.

ریچارد ویلیامز از طریق پسرش چاوویتا لسین به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «ما از تمام جزئیات آنچه اتفاق افتاده اطلاعی نداریم. اما از کتک زدن دیگران چشم‌پوشی نمی‌کنیم مگر اینکه برای دفاع از خود باشد.»
لسین گفت که وقتی اسمیت ناگهان از راک به خاطر شوخی با همسرش، جادا پینکت اسمیت ناراحت شد، پدرش به اندازه دیگران شگفت‌زده شد. اما لسین که از زمان سکته مغزی پدر ۸۰ ساله‌اش به عنوان سخنگوی او مشغول به کار بوده، در مورد صحبت‌های اسمیت هنگام دریافت جوایز اسکار اظهار نظر نکرد.

در این سخنرانی، اسمیت با گریه از آکادمی عذرخواهی کرد، اما سیلی زدن به راک را به ریچارد ویلیامز تشبیه کرد که از دخترانش در مسیر سوپراستار شدن دفاع می‌کرد. اسمیت گفت: «من شبیه پدر دیوانه به نظر می‌رسم، درست همانطور که در مورد ریچارد ویلیامز می‌گفتند. اما عشق تو را وادار به انجام کارهای دیوانه‌وار می‌کند.»

نظر جالب کینگ ریچارد درباره رفتار زشت ویل اسمیت

ان‌بی‌سی نیوز با ونوس و سرنا ویلیامز تماس گرفت، اما تاکنون هیچ‌کدام درباره رویداد تکان‌دهنده یکشنبه اظهار نظر نکرده‌اند. هر دو از روی صندلی‌های خود در تئاتر دالبی در هالیوود صحنه را تماشا می‌کردند که اسمیت ظاهراً از شوخی راک در مورد سر تراشیده همسرش عصبانی شد (او از بیماری آلوپسی رنج می‌برد که باعث ریزش مو می‌شود) و به سراغ کمدین رفت.
چند ساعت پس از اظهار نظر ریچارد ویلیامز، آکادمی اسکار در بیانیه‌ای در توییتر گفت که «اقدامات آقای اسمیت در برنامه دیشب را محکوم می‌کند.» در این توییت آمده است: «ما بررسی رسمی درباره این حادثه را آغاز کرده‌ایم و اقدامات و پیامدهای بعدی را مطابق با آیین‌نامه، استانداردهای رفتاری و قانون کالیفرنیا بررسی خواهیم کرد.»

نظر جالب کینگ ریچارد درباره رفتار زشت ویل اسمیت

راک نسبت به این حرکت اسمیت هیچ واکنش فوری نشان نداد. اما اسمیت در جشن بعد از مراسم اسکار همراه با همسر و فرزندانش (پسرانش تری و جیدن و دخترش ویلو) دیده شد.

رویارویی روی صحنه اسمیت با راک به سرعت تبدیل به بزرگ‌ترین داستان نود و چهارمین دوره جوایز اسکار شد، و بسیاری از افراد مشهور این سیلی را محکوم کردند و دیگران حمایت خود را نسبت به برنده اسکار نشان دادند.

کمدین‌ها به ویژه از اسمیت انتقاد داشتند. کتی گریفین در توییتر نوشت: «اجازه بدهید چیزی به شما بگویم، این حرکت بسیار بدی است که روی صحنه بروید و به یک کمدین حمله کنید. حالا دیگر همه ما باید نگران این باشیم که در کلوپ‌های کمدی و تئاتر چه کسی قرار است ویل اسمیت بعدی باشد. راب راینر گفت اسمیت «یک عذرخواهی بزرگ به کریس راک بدهکار است.»

بیشتر بخوانید:

پسران ایران به نیمه نهایی مسابقات تنیس غرب آسیا رسیدند

ایران با صدرنشینی راهی جام جهانی شد

رضایتنامه گل‌محمدی ۴ میلیارد بود

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    4 4
    بنظر من اون کمدین حقش بود چون دلیلی نداشت با خانومی که از بیماری رنج میبره و مجبور شده موهاشو بزنه شوخی کنه
  • حامد IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 0
    اون کمدین حقش بود شوخی با افراد مریض اکیدا ممنوع میباشدددددد همه باید اینو تو مغزشون فرو کنن