سایت 24 نوشت:

 حجت الاسلام والمسلمین ثمری که از حامیان ومبلغان جدی محمود احمدی نژاد در انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری بود،اکنون به جرگه مخالفان جریان انحرافی پیوسته است.

حجت‌الاسلام علی ثمری  که پیش از این مشاور رئیس جمهور بود و هنوز دبیری  هیأت عالی گزینش کل کشور را برعهده دارد،به افشاگری در باره برخی اطرافیان رئیس جمهور پرداخته است.

 برخی از اظهارات وی در گفت وگو با خبرگزاری فارس به شرح زیر است:

*جریان انحرافی را که بعدها مطرح شد بنده یک سال و نیم قبل شناخته و به طرز تفکراتشان پی برده بودم از این رو عنوان کردم که این طرز تفکر را قبول ندارم چرا که ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری جزء اصول باطنی و دینی این جریان قرار ندارد.

*وقتی شخصیت بی‌بدیلی مثل حضرت آقا مطلبی را مصلحت نمی‌بینند نباید با دهن‌کجی، یک آدم معلوم‌الحال و مجهول‌الهویه را کنار دست خود علم ‌کنیم؛ انجام این کار چه معنی دارد؟

* در دولت نهم و قبل از انتخابات دولت دهم جلسه‌ای در وزارت کشور گذاشته شد و این جریان طرفدارهای خود را دعوت کرد؛ هنگامی که رئیس‌جمهور با این آدم معلوم‌الحال وارد شد جماعتی از مردم شعار ‌دادند "فلانی حیا کن، احمدی را رها کن " این‌ها کدهایی بود که از ناحیه مردم داده شد اما آنها تصورات دیگری داشته و عجب و توهم بسیاری آنها را گرفته بود؛ البته بنده خدا را شاکرم که تا آخرین روز حضور در مقام امام جماعت نهاد تمام این موارد را بدون استثناء تذکر دادم.


* اتفاقی که در وزارت خارجه افتاد این بود که فرد معلوم‌الحال مجهول‌الهویه‌ای که عنصر حلقه به گوش اینها است و به هیچ چیز اعتقاد ندارد به عنوان معاون اداری مالی معرفی شد و افتخار می‌کنم سه سال قبل جهت عضویت در هیأت مرکزی گزینش میراث فرهنگی این عنصر را رد صلاحیت کردیم.

ادامه اظهارات حجت الاسلام والمسلمین ثمری را اینجا بخوانید.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =