تیم های ملی تنیس زیر ۱۲ سال‌ کشورمان به کار خود پایان دادند

تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال پسران و دختران ایران ضمن کسب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی ، مجوز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های تنیس قهرمانی غرب آسیا با انجام‌ دیدارهای فینال در بخش دختران و پسران به میزبانی لبنان پیگیری و تیم پسران ایران با پیروزی مقابل یمن صاحب عنوان قهرمانی شد و دختران در جایگاه دوم ایستادند.

‌در نخستین دیدار بخش انفرادی پسران ، رامتین رافعی با نتیجه ( ۱-۶ و ۰-۶ ) نماینده یمن را از پیش رو برداشت و علیرضا مقدسی با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات‌ قهرمانی آسیا را بدست آورد.

در بخش دختران نیز تیم ملی تنیس کشورمان با لبنان‌ دیدار کرد.

در اولین‌ مسابقه انفرادی رومینا رافعی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تنیسور لبنان شکست خورد و در دومین دیدار این مرحله عشل فرحبدنیا با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶) بازی را به حریف خود واگذار کرد تا با کسب عنوان نائب قهرمانی به کار خود پایان دهند.ً

این مسابقات که از ۸  فروردین ماه به میزبانی لبنان
آغاز شده بود امروز با برگزاری دیدارهای فینال وکسب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی پایان یافت.

در بخش پسران علیرضا مقدسی ، بردیا مجد آبادی ، رامتین رافعی و راستین اکبری به مربیگری فرهاد صانع و در بخش دختران ، ارغوان امیر خانلو ، رومینا رافعی ، عسل فرحبدنیا به مربیگری هنگامه عزیزی به نمایندگی از کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

یاد آور می شود: امیر برقعی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی در این مسابقات را همراهی کردند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1617674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =