نماینده ادوار مجلس: تغییر در کابینه ابراهیم رییسی اجتناب ناپذیر است/دولت امسال تندرو تر و نفوذ جبهه پایداری در آن روز به روز بیشتر می شود

امتداد نوشت: جعفر زاده ایمن آبادی نماینده ادوار و فعال سیاسی اصولگرا گفت: طرفداران آقای رئیسی و حتی کسانی که در ستادهای او کار کردند، الان از او ناراحت‌ و بریده اند. الان کابینه هیچ جاذبه ای نزد جامعه ندارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره تغییر ترکیب کابینه دولت سیزدهم در سال 1401 گفت: تغییر ترکیب کابینه اجتناب ناپذیر است چون بعضی از اعضای کابینه اطلاعات دروغ و دست ساز به آقای رئیسی می دهند و آقای رئیسی نیز به استناد همین اطلاعات صحبت می کند، حال آنکه این اطلاعات خیلی با واقعیت جامعه فاصله دارد.

وی افزود: در رأس این تغییرات نیز باید ریاست سازمان برنامه و بودجه تغییر کند چون لایحه بودجه سال 1401 کاملا ضد مردمی و خلاف شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی بود. آثارش نیز از هم اکنون در حال نمایان شدن است. پس از آقای میرکاظمی، وزرای اقتصاد و رفاه باید در اولویت تغییر قرار بگیرند.

این فعال سیاسی یادآور شد: هم اکنون آقای رئیسی به افراد متخصص، دلسوز، امتحان پس داده، متعهد و کاردان نیاز دارد. آدم هایی که بتوانند کشور را درست کنند. 57 درصد اعضای کابینه مهره های احمدی نژاد و وفاداران به احمدی نژاد هستند. این افراد قبلا امتحان خودشان را پس دادند. به کارگیری دوباره آنها یکی از پاشنه آشیل های آقای رئیسی بود. 

نماینده ادوار مجلس: تغییر در کابینه ابراهیم رییسی اجتناب ناپذیر است/دولت امسال تندرو تر و نفوذ جبهه پایداری در آن روز به روز بیشتر می شود

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه محبوبیت آقای رئیسی امروز سیر نزولی دارد و موقعیت او نزد جامعه در حال خدشه دار شدن است، افزود: بر کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم در دست جبهه پایداری است و نفوذ جبهه پایداری روز به روز در دولت بیشتر می شود. این جبهه می خواهد دولت را رادیکال تر کند.

این نماینده ادوار مجلس بیان کرد: طرفداران آقای رئیسی و حتی کسانی که در ستادهای او کار کردند، الان از او ناراحت‌ و بریده اند. الان کابینه هیچ جاذبه ای نزد جامعه ندارد. آقای رئیسی می گوید «به مردم امیدواری بدهید»، وقتی ارز ترجیحی را حذف می کنند و این مسئله آثار تورمی به دنبال دارد، چه طور می شود به جامعه امید داد.

۲۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1617834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =