شما نظر بدهید/ با افزایش یک ماهه سال تحصیلی موافق هستید؟

تصمیم برای افزایش یک ماهه سال تحصیلی هنوز منتفی نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه آیا یک ماه به سال تحصیلی اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت: به استناد قانون مجلس، پایان زمان آموزش برای دانش آموزان آخر اردیبهشت هر سال است اما به منظور غنا بخشی و جبران آموزش پیشنهادشد تا در صورت تصویب،  یک ماه به زمان آموزش اضافه شود که در مرحله  اول  در شورای عالی آموزش وپرورش  مصوب  شد و اگر ستاد ملی کرونا نیز مصوب کند، لازم الاجرا خواهد بود.

شما در این‌باره چه نظری دارید؟ آیا برای جبران کمبودهای آموزش آنلاین موافق افزایش یک ماهه سال تحصیلی موافق هستید؟

4747

کد خبر 1618312

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 836
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    yes
    • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      به نظر من لازم وضروری هست یک ماه به اموزش دانش اموزان اضافه بشه
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      دو ساله خوردن و خوابیدن و اضافه وزن پیدا کردن و روی مخ والدین بودن، بسه دیگه، یه ماه به جایی بر نمیخوره. کرونا هم بیخودی بهانه نکنن، اینا همه شون سیزده به در داشتن از سر و کول هم دیگه بالا میرفتن، از مسافرت و رستوران رفتن و تالار عروسی و ... هم هیچی کم نگذاشتن، نوبت به مدرسه میرسه کرونا هست؟؟؟
    • پریسا کهوند IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      خیر
    • ضد حال IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      ۱۰:۵۸،من نمیدونم شماها این وسط چی میگید؟،معلم که صد درصد نیستی،بعید هم میدونم یک دانش آموز و پدر یا مادر باشی،اونوقت دقیقا نقش شما این وسط چیه که واسه ی یه عده کثیری تصمیم میگیری؟؟؟؟،خوردن و خوابیدن دانش آموزان چه ارتباطی به تو و امثال تو داره؟،ارث باباتو خوردن؟؟؟
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      خیر
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      تو کل ایران یه مدرسه پیدا کنید که سیستم سرمایشی درست و حسابی داشته باشه من کل تابستون بچرو می‌فرستم مدرسه
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      خوب صبر ميکرديد تا سال تحصيلي بعدي- الان که همه مطالب را خوانده بودند ديگه بازگشايي به اين شتابزدگي چه فايده داره؟؟؟
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      تو اگر تو ایران زندگی میکردی این چرندیاتو نمیگفتی اول از بچه خودت شروع کن تو هوای ۴۰ درجه تابستون بفرستش تو کلاس ۴۰ نفری بدون تهویه مناسب و دماغ به دماغ با بچه های دیگه
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      مخالفم
    • ایلیا IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      مخالف باز شدن هستم چون هم گرمه و اینکه بازم پول الکی تو جیب مدارس میره واینکه نظم وبرنامه تو تابستون بهم میخوره تازه بعضی ها کلاس تابستونه باید برن وبعضی ها هم از کرونا میترسن پس بهتره سیستم آموزشی بهتر و ساده تر بشه نه اینکه الکی تو تابستون باز کنن
    • .. IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      اگه کسی در هشت ماه چیزی یاد نگرفته مطمئنا در یک ماه اصلا یاد نمیگیره حضوری یا غیر حضوری فرقی نداره من خودم آنلاین درس خوندم و حضوری امتحان دادم و معدل من شد 19.57پس کسی که بخواد درس بخونه بطور مجازی هم می تونه
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر
    • معلم ناامید IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      به عنوان یک فرهنگی و ولی دانش آموز کاملا مخالفم چون تاثیر مثبت این افزایش یک ماهه در آ.پ دانش آموزان کم اما اثرات منفی مثل بهم خوردن نظم تابستان و افزایش مصرف انرژی و لزوم پرداخت حق التدریس اضافی به معلمان و...بسیار زیادست فراموش نشود هنوز حق التدریس ۲ماه بهمن و اسفند گذشته پرداخت نشده و رتبه بندی هم معلوم نیست کی اجرایی شود و از بیمه تکمیلی ایران هم خبری نیست
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      نشد این معلمها یه بحثی را به حق التدریس و رتبه بندی و ... ربط ندن. آقا دانش آموزها عقب موندن، یه ماه از سه ماه تابستون که حقوق مفت میگیرین را بیاین درس بدین و غر نزنین. میشه؟
    • یک نفر US ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      دانش آموز عقب نمونده ، حقوق این معلمانی بدبخت عقب مونده . اینا معلم نشدن که در راه خدا خدمت کنند ، همانطور که شما نیاز به حقوق برای ادامه زندگی دارید ، معلمان هم نیاز به پول دارن که از همین حق التدریس میاد . دانش آموز تو بی عرضس که نتونسته چیزی که وضیفشه رو تو دو سال که همه دنیا شرایط تحصیل یکی بوده انجام بده ، تقصیر معلم چیه ؟ مگه خود معلم چقدر حقوق میگیره . اصلا سه ماه رو هم بگیره نوش جونش. شما خیلی سنگ بچتو به دلت میزنی که آی معلم نمیاد وای معلم فلان ، برو خصوصی بنویس که قشنگ معلماش بدون هیچ دردسری حقوقشونو هر ماه کامل میگیرن و استرس کرایه خونه و تحصیل بچه خودشو نداره . ببینیم باز هم از جیب پولت رفت میای اینجا غر بزنی یا نه.
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      خیر خیر خیر یعنی چی اضافه بسه لطفاً ببندید
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      خیر
  • حسنعلی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    من موافقم چون به سطح سواد بچه ها و کم شدن زحمت خانواده ها و به ارامش روان معلمین گرامی کمک شایانی خواهد کرد.
    • نیکرو IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      کاملا مخالفم
    • فاز IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      مرگ = رفتن به مدرسه در حال حاضر
  • سيريك IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خير با توجه به شرايط اقليمي مناطق گرمسيري به هبچ وجه مناسب نيست
  • شهلا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    با گرم شدن هوا و و در نتیجه گرم شدن هوا و فصل اجاره ادامه درس تقریبا بیفایده است
    • آتنا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      خیر
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    به هیچ وجه.
  • حسن رضایی DE ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    به شدت مخالفم چون در فضای مجازی معلم تدریس خودش را انجام داده وافزایش سال فقط وقت تلف کردن است
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر
  • آریائی ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    آخه کدوم زیر ساخت رو برای افزایش یک ماه تحصیل داریم شهرهای شمالی و جنوبی با گرمایی بی نهایت خودش چطوری بچه ها میتونن مدرسه برن کجا سیستم سرمایشی وجود داره متاسفانه مسئولین ما بدون علم صحبت میکنن
    • بدبخت بی اعصاب IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      123 7
      آقایون خودشون میشین جلو کلرگازی وبا ماشین کلردار این ور و اون ور میرن ،خوب خیال می‌کنن هوا خنکِ ، توهم برشون داشته متوهم‌ها
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بله
  • سعید IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    در شرایط فعلی خیر
  • majid IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    no
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیلی موافقم
    • معلم :) IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      خیلی هم مخالفم دانش آموزان همه میگن اقا وقتی مجازی تدریس کردی چرا حضوری امتحان می گیری
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بله
  • ذکریا عباسی فرد GB ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر
  • ندا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بله
  • مهناز نمازی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    نه راضی نیستم افزایش پیدا کند به هر حال در این مدت بچه ها کم یا زیاد خوب یا بد درس خواندن. می توان در سال تحصیلی آینده کمی مرور داشت
  • محمود IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    موافق نیستم ..باتوجه به گرم شدن هوا و کمبود لوازم خنک کننده در مدارس و مخصوصا مناطق گرمسیر و احتمال سرایت بیماری در فصل گرما این کار جز خسارت‌های روانی و جسمی وبهداشتی چیزی در بر ندارد.
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      با نظر ایشان موافقم
  • مریم IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بله
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      با کدوم امکانات نه وسایل سرمایشی و نه رغبتی از طرف دانش آموزان
  • زهرا درویش IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    اول اینکه لطفا کلاس ها غیر حضوری بشه. و به دلیل گرمای هوا وخسته شدن بچه ها از شرایط کرونا من مخالف افزایش یکماه هستم
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر
  • سعید IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    موافقم
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      81 17
      شما حاضری دور از جون بچه شما یک بیماری بگیره برادر من عزیز من تو این یک ماه هیچی نمیشه باید مدارس تعطیل بشوند لطفاً با جون دیگران بازی نکنید الان قبرستان ها پرشده از بیماران کرونایی
  • رضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر
  • علی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر در مناطق گرمسیر که امکانات سرمایشی ندارند چگونه خرداد سر کلاس بروند ودرمناطق روستایی نیز که از اول مهر حضوری بوده نیاز به یک ماه اضافه نیست باید این موضوع رابه اختیار مناطق بگذارند
  • GE ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    خیر به هیچ وجه موافق نیستم.
  • نادر IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    yes
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    به هیچ عنوان موافق نیستم. حاضر نیستم پسر هفت سالم تو گرمای تابستون مدرسه بره اونم برای یه مشت چرندیاتی که تو مغز بچه ها میکنن
    • امین IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      اگه پسرتون هفت سالشه یعنی کلاس اوله یعنی حروف الفبا و جمع کردن اعداد یاد میگیره که پایه و اساس سواد هستش اگر خواندن و نوشتن و جمع و تفریق برای شما چرندیات محسوب میشه،من سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره.
  • ا US ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    با سلام اصلا تاثیر مثبتی ندارد چون هوا گرم است و ضمنا هر چی قرار بود یاد بگیرن بچه ها تو همین چند ماه یاد میگیرن و کسی که نخواد درس بخونه حضوری هم نمیخونه چرا باید خشک و تر با هم بسوزند ضمنا بدترین وزیر آموزش و پرورش تا بحال نوری بوده کسی که مدرک گردشگری داره حق نداره برای آموزش کشور تصمیم بگیره
  • راضيه سليمي IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    مخالفم چون با همين اموزش انلاين معلما زحمت كشيدن و بچه هارو به حد نصاب رسوندن و خستگي بيشتر بچه ها رو نميخوام بچه ها دوساله كه دارن صبح تا شب درس ميخونن من مخالف اين طرحم
    • فرزانه US ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      81 25
      واقعا همینطوره کلاس پسرم ۷۰ نفره دوکلاس ادقام شدن ولی معلمشون بقدری دلسوز و کاردان هستن دارن درکلاس رو ساپورت میکنن وهیچ مشکلی بابت آموزش آنلاین نداریم
  • امین IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بله کاملا موافقم بچه ها به صورت غیر حضوری هیچ پیشرفت درسی نداشتن و کاملا بیسواد شدن این یکماه مخصوصا برای دبیرستانیها کاملا ضروریه
    • ... IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      83 27
      آخه چرا‌ الکی‌ نظر‌میدید؟ این یه ماهو نباید اضافه کرد. بعضی مدارس در شاد کلاس دارن که طبعیه وضع بد تر شه. اما ما خودمون تو اسکای‌روم‌و ادوب کانکت درس خوندیم خیلی هم عالیه اصلا جوری نیست که همه بیسواد شده باشن. من خودم‌آنلاین درس خوندم معدلم شد ۱۹.۷۵ ... این اصلا ربطی نداره
    • . IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      5 7
      ۰
  • حمید IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بله حتما" ضروری هست
  • احمد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    به نظرشماتواین کشورنظرمردم واسه مسولان مهمه
  • وحید IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بنظرم یکماه کافی نیس تا مهر ادامه بدهید تنها بخشی از ضعف دانش آموزان جبران می شود معلمان راضی نیستن چون سه سال هست خوردن و خوابیدن دیگر انگیزه ائی ندارن
    • ملینا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      96 17
      شما نظر ندید بهتر هست
    • ایلیا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      آقا یه تابستون من دانش آموز لذت میبرم همون هم می‌خوان ازم بگیرن نه نه نه معلمای ما درس دادن مرور دارن میکنن هرچی بیشتر بریم فقط امتحان بیشتر میگیرن
  • منصوره ذکایی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    52 18
    شاید برای مدارس دولتی درست باشه با ساعت کم و تمرکز روی بعضی دروس ربطی هم به ارزشیابی نداشته باشه اگر مسئولین آموزش وپرورش معلم بودند می دونستن اگر اختیاری کنن و ارزشیابی نداشته باشه جنبه ی کلاس تقویتی داشته باشه طرح جواب میده وگرنه باعث زحمت همه می شن با بخشنامه های خلق الساعه من معلم هستم که اینو میگم ۳۵ سال در مقطع ابتدایی تمام تکالیفم اختیاری هست و اصلا اجباری نیست ولی هم می نویسند و هم می خونن بی مشکل اجبار غلط ترین کار در آموزش هست کافیه بچه ها رو تشنه کنیم با طرح سوال اونوقت کاملا اختیاری کار انجام میدن ....
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    96 27
    خیر
  • مهدی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    ایا مدارس امکانات لازم را در این گرما دارند الان که اول فصل بهار است تحمل گرما برا دانش آموزان بسیار سخته بیشتر کشور هم در منطقه گرم وخشک است با مصرف بالای برق واب چه می کنید فردا وزارت نیرو یکسره از کمبود اب وبرق گلایه نکنه ووزارت بهداشت از بیماری های فصل گرما
  • جمال US ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    کاملا موافق یک ماه اضافه برای جبران افت تحصیلی بچه ها هستم
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      61 14
      آخه افت تحصیلی با یک ماه اضافه درس خوندن جبران میشه
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    افزایش سال تحصیلی هیچ تاثیری در آموزش ندارد
  • حسن IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    85 11
    کاملا بی فایده است چون تمهیدات و زیر ساخت این مهم وجود ندارد اگر پیشنهاد 15 روز تعجیل سال تحصیلی آینده بود بنظر مفید بر فائده میباشد در قایس هزینه - فائده موضوع قابلیت طبقه بندی ندارد
    • یه‌بنده خدا IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      10 17
      هیچ‌ریطی نداره‌کسی‌که‌بخواد‌درس‌بخون‌از‌گرفته‌درسو‌نخونم‌باشه‌هرچقدرم‌درس‌بدن‌فایده‌ندارد
  • عبداله IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    84 9
    سلام.هیچ بازدهی ندارد
  • ابوالفضل IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    کاملا مخالف شورشو درآوردید با تصمیم های بچه گانتون
  • ناشناس IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    35 95
    بله
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    82 15
    خیر
  • محمد رضا محتشمی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    93 52
    به نظر من بی مورده چون از طریق شاد بچه ها با معلم ها هماهنگن
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    63 21
    خیر
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    61 16
    نه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    موافقم اونایی هم که مخالفن ۹۹درصد معلمن به خوابیدن تو خونه عادت کردن!
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      13 66
      بله به شدت موافقم بعضی از دروس رو عقبیم و میشه حداقل رفع اشکال کرد مخصوصا دوازدهمی ها
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      39 22
      مخالف حرفتون هستم منی که مخالفتم رو اعلام کردم ی مادر خانه دار هستم و خدایش از معلم های فرزندانم رضایت کامل رو دارم من کلاس پسرم که ابتدایی هست از ساعت هشت و نیم صبح تا دوازده وده دقیقه که آنلاین هست لحظه به لحظه کنار فرزندم و شاهد زحمت های معلم عزیزش هستم وخدایش نمی‌تونیم خودمون رو گناه وار کنیم و بگیم تمام معلم ها مثل هم هستن بعضی ها در این دو سال خیلی دلسوزانه و خدایی تدریس کردنداتفاقا من نظرم اینه شرایط غیر حضوری زحمت بسیاری از معلم ها رو چند برابر کرد چون هم مجبور هستن برای آموزش آنلاین از ساعت هشت و نیم در مدرسه حضور داشته باشند که کنارسیستم ها باشن وهم وقتی میرن خونه باز هم جواب گوی ما والدین برای رفع اشکال هستن ،من معلم پسرم اونقدر نمونه هست که حتی تکالیف ارسالی رو سوال به سوال چک میکنه واگر جایی پسرم در جواب دادن یا نوشتن مشق اشتباهی کرد بهش میگه که درستش کن و باز برام جواب درست یا متن درست رو ارسال کن .از صمیم قلبم بهترین ها را برای امسال چنین معلم های زحمت کشی خواهانم انشاالله پولی که میگیرن برکت زندگیشون باشه وهیچ وقت خرج دوا و دارو نشه
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    ما روستاییان خوندیم وکتابها راتا۵جلسه دیگرتمام میکنیم بعدش امتحان یک ماه اضافه را میخوام چکار جمع کنیداین نادانیها ها را
  • مسعود شیدایی SE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    93 12
    شدیدا مخالفم طرح صهیونیستی است
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    به عنوان دبیر و ولی معتقدم به هیچ وجه موثر نیست و تنها باعث دلزدگی و اتلاف وقت است. دبیران تدریس و کار خود را طبق بودجه بندی انجام داده اند و مشکلات متعددی پیش خواهد آورد.
    • Z IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      54 19
      سلام دقیقا باعث اتلاف وقت میشه چون بنا بر این که مجازی بود دبیران عزیز اکثرا تدریس هارو به‌پایان رسوندن یا تا نیمه دوم اردیبهشتماه تموم میکنن پس اصلا موافق اینکه یک ماه اضافه بشه نیستم چون موثر نیست.... 💙
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    95 23
    درحال حاضر کمکی به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نخواهد کرد، بعلاوه فراگیران به اندازه زیاد در معرض خطر کرونا هستند، این ریسک را بیشتر نکنید.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    نکنید این کارا رو خداروخوش نمیاد سال تحصیلی تموم شده بزارید خانواده ها خیالشان راحت باشد آموزش پرورش دردوران کرونا بسیار بد دارد عمل میکند ودائم رو موخ اولیاست وهمه مونو دیوانه کردن توروخدادست بردارید.
    • آوینا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      25 15
      چرا فقط کرونا ارتباط مستقیم با بازگشایی مدارس داره حتما فرهنگی هستین و این سه سال بهتون ساخته
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    98 17
    هیچ دلیل منطقی برای افزایش یک ماهه سال تحصیلی وجود ندارد، زیرا سال تحصیلی به موقع شروع شد و هیچ وقفه ای هم در آن رخ نداد. با کدام دلیل منطقی می خواهید افت کیفیت تحصیل دو سه ساله ناشی از آموزش غیر حضور ی در دوران کرونا را در یک ماه جبران کنید؟
  • حنانه IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    97 19
    مخالفم چون در این یک ماه بچه ها پرفسور نمیشوند کسی که نخواد درس بخونه سه ماهم اضافه کنند درس نمیخونه
  • محمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    26 92
    ۱۰۰درصد باید یک ماه اضافه بشه.
  • محمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    15 92
    ۱۰۰درصد باید یک ماه اضافه بشه.
  • محمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    ۱۰۰درصد باید یک ماه اضافه بشه.
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    21 94
    بلی
    • هموطن ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      27 15
      بستگی دارد ، فعلا خیر.
    • وحید خراسانی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      47 12
      خیر من مخالفم چون توی فضای مجازی هم درس خواندیم هوا گرم می‌شود من مخالفم
  • م.ب IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    21 69
    بله حتما مخوصا کلاس 12
  • عباس IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    22 57
    بلی
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    53 6
    خیر
  • سیدعلیرضا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    66 24
    با کمی تفکر می‌توان فهمید بدترین زمان برای بازگشایی دانشگاه ها و مدارس بعد از تعطیلات نوروز میباشد که 100درصد بعد بازگشت مردم از تعطیلات به خودی خود کرونا اوج می‌گیرد بازگشایی مدارس حسابی شاهکار می‌کند در خصوص اوجگیری کرونا #مسولین_خسته_نباشید
    • حامد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      24 11
      دقیقا من خودم دوازدهم ازسفر برگشتم و امروز صبح تست کرونام مثبت شد، کاش نمیرفتم سفر، زهرمارم شد
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    68 17
    خیر من به شدت مخالفم، وقتی که از آبان ماه داریم حضوری می ریم و درس ها هم تا الان تمام شده دیگه برای چی خودمون رو اذیت کنیم و یک ماه اضافه بریم واقعا این تصمیم درستی نیست
  • \پریا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    44 16
    خیر
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    32 5
    قبل از هر تصمیم کلان در کشور باید به این موضوع توجه شود که امسال مدارس متفاوت بودند؛ بعضی کاملاً حضوری، برخی نیمه حضوری و گروهی کاملاً غیرحضوری نمیشه برای این سه گروه نسخه واحدی پیچید من در یک مجتمع آموزشی فعالیت میکنم؛ مقاطع متوسطه ۱و۲ ما از اول آبان کاملاً حضوری بودند ولی مقطع دبستان در برخی پایه ها نیمه حضوری و در برخی پایه ها غیرحضوری! چرا باید برای معلم و دانش آموزی که هرروز سرکلاس رفته و اونی که در منزل بوده یکجور برنامه ریزی کرد؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    35 15
    خیر چون یدونه مدرسه نشون بدین که تهویه درست داشته باشه و یا ضدعفونی بشه درست مواد غذایی زود خذاب میشه متو کیف بچه ها و تابستون کلا گرمای کلافه کننده ای داره . جایی که در طی سال نتونستن مدیریت کنن حضور بچه هارو تابستون فاجعه بار خواهد بود
  • محمد رضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    46 6
    خیر مخالفم
  • شاهرخ IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    42 20
    مخلفم
  • LU ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    53 20
    خیر ، با این که فرزندم غیر حضوری بود اما از کلاس حضوری بیشتر زحمت کشیدیم و درس خوندیم و الان واقعا کمبودی احساس نمیکنیم
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    17 16
    برای کارکندان هم اگر باشه بعله و در غیر اینصورت خیر چون معلم خیلی تعطیلات دارد در سال
  • کبری IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    46 5
    خیر
  • محیا صفایی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    45 5
    خیر به هیچ عنوان
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    49 6
    خاک بر سر اونهایی که این نظر رو دادن
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    35 15
    بابا دست بردارید از این طرح های یک شبه. دختر بیچاره من از اول پاییز شبانه روز حضوری و غیرحضوری با استرس فراوان خوانده و نوشته و بلد شده. آخه چرا برنامه تابستان و استراحت بچه را به هم میریزید. ما نخواهیم مسول داشته باشیم کی را باید ببینیم؟
  • جمشید IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    46 15
    خیر آیا مدارس تجهیز به کولر هستند
  • خدا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    28 5
    خیر موافق نیستم در گرمای ۴۰ درجه جنوب بچه چطور دوام بیاورد بدون هیچ تهویه مناسب اول زیر ساخت مناسب بعد برنامه مناسب ، ۳۲ تا دانش آموز تو به کلاس چطور امکان داره، آیا برای بچه خودشون هم همین کار میکنم.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    56 6
    معلومه که نه، همه چی میریزه به هم.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    24 8
    با توجه به واقعیات موحود، شیوه غیرحضوری ناچارا تا پایان سال تحصیلی ادامه یابد.بچه ها واقعا خسته و دلزده شده اند بخاطر حجم بالای تکالیف و کلاس ها و حضور الزامی شبانه روزی در فضای مجازی بدلایل کلاس،جلسات توجیهی،کلاسهای جبرانی بعدازظهرهای مدارس، آزمونهای بیشمار مجازی و حضوری و انجام و ارسال تکالیف متعدد و....بعلاوه اثر منفی روانی خبر افزایش زمان تحصیل در کنار اصرار برای حضوری شدن کلاسها با وجود عدم امکان فاصله گذاری،کمبود فضای مدارس،شیوع مجدد بیماری،گرمای هوا و سختی تحمل 7-8 ساعت ماسک برای کودکان و نبود شرایط بهداشتی تغذیه و صرف ناهار و....خودش به آموزش و ضریب یادگیری فراگیران آسیب جدی وارد می کند. آموزش و پرورش طرحی نو دراندازد. باسپاس روانشناس تربیتی
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    23 53
    بله موافقم، مدرسه رفتن بچه های این دوران کجا؟! مدرسه رفتن دو سه چهار دهه قبل کجا؟! قابل قیاس نیست. البته به شرطی که آموزش مفید داده شود.
    • یه مشت دهه شصتی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      6 19
      اخه برادر من خو زمان گذشته چه ربطی داره الان چهل سال پیش فلان بوده یذره این مملکت از این تفکرات ما سختیایی کشیدیم دربیارید
  • امینه محمدی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    34 19
    سلام به نظر من اون دانش آموزی که درس خون باشه الان بلده ونیاز به یکماه اضافه نداره، ولی اونی که نه خانواده ش اهمیت داده نه خودش مطمعنم این یکماه هم نمیخونه، وبچه هایی که بلدن در حقشون ظلم میشه،
  • .... IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    35 20
    خیر. اصلا موافق نیستم. همین حالا که بازگشایی مدارس انجام شده ریسک بزرگی هست. توی یه کلاس باچهل تا دانش آموز!!! وتهویه کلاس یک پنجره... حالا میخوان یکماه هم با این شرایط اضافه کنن. دیگه رسما بچه ها رو به کشتن میدن..مسئولین اصلا به فکرنیستن وبراشون مهم نیست.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    48 21
    خیر. آموزش در هوای گرم و کلافه کننده کلاسها در تابستان هیچ ثمری نخواهد داشت.
  • جبران مافات است برا دانش آموز و خانواده های بی نوا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    11 23
    جبران مافات است برای دانش آموزان و خانواده های بی نواااااا
  • مهدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    36 13
    مگه نظر مردم برای مسئولین اهمیت داره
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    25 3
    خیر بسیاری از دانش آموزان بویژه دانش آموزان روستایی از انتهای بهار کمک و عصای دست خانواده ها در برداشت محصول و سایر کارهای کشاورزی هستند. بسه دیگه اینقد تز ندید بذارید کارها روال عادی خود را داشته باشند. خستمون کردین بمولا
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    22 4
    خیر
  • زهیر IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    23 18
    خیر....به هیچ وجه
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    22 3
    خوبه چون بعد از این تصمیمات بدون کارشناسی یکم بخندیم گریه کنیم و .. اقلا از یکنواختی بیاییم بیرون۳
  • fatemi IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    39 10
    خیر بنده موافق این موضوع غیر کارشناسانه نیستم نمیدونم اینها خودشون فرزند ندارن
  • سید محمد خاتمی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    18 29
    باسلام و وقت بخیر بنده با افزایش یک ماه تحصیلی موافقم ، ضمن اینکه اگر برای وزارت محترم آموزش وپرورش امکان دارد ، برنامه فوق العاده برای دانش آموزان در نظر بگیرد ، با قبولی طاعات وعبادات در این ماه مبارک رمضان ومن ا،،، التوفیق
  • صادق IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    24 15
    به هیچ عنوان موافق نیستم اکثر مدارس سیستم تهویه ندارند و هوا هم گرم میشه از اون پیشنهادهای من درآوردیه مثل بقیه کارها که تهش دودش تو چشم دانش اموز و اولیا میره
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    40 9
    اضافه نشود
  • رضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    29 16
    اون دوستانی که میگن بچه ها واجبه برن مدرسه احتمالا خودشون بچه ندارن شاید شما براتون بچه هاتون مهم نباشن چون هیچ پدر ومادری راضی نمیشه توی این کرونا باجون بچه اش بازی کنه شمالازم نیست غصه سطح علمی دانش آموزان رابخورید بچه اگه درس خوان باشه میخونه ۴ماه هم اضافه کنید نخوادبخونه نمیخواند خیالتان راحت
  • US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    18 4
    خیر
  • اعظم ماندگاری IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    10 23
    موافقم
  • حسین IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 6
    خیر به هیچ عنوان چون با این نظام آموزشی عقب افتاده و معلمان همیشه معترض هیچ سودی ندارد...
  • متفکر IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    22 15
    مخالف چون بچه ها بیشتر زده می شن
  • امیر IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 21
    بله
  • ندا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    33 16
    خیر.لزومی نداره و بجز خستگی و به هم خوردن نظم دستاوردی ندارد
  • کیانا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    25 17
    به شدت مخالف معنی ندارد توی این وضع ۱ ماه هم اضافه بشه مگه اصلا درسی میمونه ک بخوان تدریس کنم به شدت شدت مخالفففففف
  • س م TR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    27 17
    من با اضافه شدن یک ماه به سال تحصیلی مخالفم
  • باقری IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    28 16
    سلام و روز بخیر، اکثر مدارس طبق بودجه بندی دروس پیشرفت داشتند و نیازی به یکماه اضافه ندارند، اینکار فقط روحیه بچه ها رو خسته تر میکنه، قبل از کرونا خیلی از مدارس هم کلاسهای تقویتی تابستانی برگزار میکردند که اجباری برای حضور همه دانش آموزان نبود، هنوز هم میشه همین کار رو کرد برای دانش آموزان ضعیفتر، چرا باید بچه های دیگه به آتش اونا بسوزند؟ بنده صددرصد مخالف اضافه شدن سال تحصیلی هستم
    • ریحانه صادقی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 6
      موافقم
  • زینب IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    31 13
    به شدت مخالفم
  • مادر IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    18 2
    خیر
  • ح IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    23 0
    به شدت مخالفم. ما از مهر مدارسمون توی روستا حضوری بوده. با این گرما دیگه چه جوری بریم سرکار. در ضمن مسافتمون هم خیلی دوره نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر با این گرما اصلا نمیشه
  • حنا دختری در اپارتمان IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    33 0
    بابا بسه دیگه شورشو در اوردید.حداقل سال های گذشته به دلیل الودگی هوا مدارسو تعطیل میکردن ولی امسال تعطیل نکردن پس باید عقب موندن بچه ها از درس جبران شده باشه.عیدمونم کوفتمون کردن هم کلاس داشتیم هم کلی تکلیف.شماهایی که موافقید با یک ماه اضافه به ما ربطی نداره خودتون کلاس خصوصی برید اگر هم اولیا هستید و دنبال بهونه که از دست بچه هاتون راحت بشید میتونید بچه هاتونو کلاس های دیگه بفرستید تاوانشو ما نباید بدیم که من خودم ۳ ساله رتبه برتر مدرسه هستم و کسی که بخواد بخونه میخونه پس با یک ماه اضافه کسی استاد نمیشه
  • پروین IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    22 0
    نه موافق نیستم چون دوباره کرونا اوج میگیره چون خیلی هابه مسافرت رفتن وبچه چه دانشجوها فرق نمیکنه دوباره همان اش میشه وهمان کاسه از دستر اندرکاران خواهش میکنم تجدید نطر کنید مردم رد به خطر یندازید
  • سید محمد NL ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    25 0
    سلام هم مخالف بازگشایی مدارس هستم و نیز یک ماه اضافه تحصیلی اصلا تصمیم خوبی نیست و اکثرا رضایت ندارند
  • امیرعلی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    23 0
    اصلا موافق نیستم دوسال غیر حضوری درس خوندن بعد به خاطر ۱ ماه الان خوب عالی یاد میگیرن اونم تازه معلم های الان که درس خودشون هم زوری یاد میدن. اصلا موافق نیستم.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    17 0
    خیر
  • امین IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    21 0
    تابستان در بسیاری از مناطق کشور مخصوصا شهرهای کوچک و روستاها برای بسیاری از خانواده ها فصل کار هست،اعم از دامداری،کشاورزی و باغداری و غیره مسئولان باید اینها را هم در نظر بگیرند تا از گرسنگی نمیریم
  • محمد فتوحی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 13
    سلام همانطور که معلمان عزیز در کلاسهای خصوصی کاری می کنند کارستان ، این چند وقت را قدری فشار بذارند پشتش بچه ها را برسونند .
  • بله IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 22
    بله موافقم
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    21 1
    خیر
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 0
    نه اصلا راضی نیستم چون من هیچ جا نبردم اگر مدرسه هم راه داشت نمی بردم
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    17 0
    نه اصلا راضی نیستم چون من هیچ جا نبردم اگر مدرسه هم راه داشت نمی بردم
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 0
    نه اصلا راضی نیستم چون من هیچ جا نبردم اگر مدرسه هم راه داشت نمی بردم
  • یه پدر IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    20 0
    نه
  • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    23 0
    خیر
  • نوراله اسلامی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 0
    سلام خیر بنده با همین یک ماه حضوری هم اصلا موافق نیستم چون دیگه هیچ ارزشی نداره و بیخود هست
  • حسن ریاحی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    20 0
    برای اضافه سال تحصیلی مواعق نیستم
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 0
    من مخالفم
  • ایلیا IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    16 0
    نخیر ما اصلا راضی نیستیم جناب وزیر حتی یک ساعت هم در هوای گرم خوزستان دوام نمی آورد حالا چگونه میخواهد بچه های ما در دمای ۴۰ درجه به مدرسه بروند شب میخوابن صبح بلند یه قانون من درآوردی بیخود ارائه میدن همه ملت که در تبریز و تهران زندگی نمیکنند که خوش آب و هوا وسرشار از امکانات باشد ما نه مترو داریم نه اتوبوس مدرسه برا خودتون عملیش کنید
  • لیلا IN ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    21 0
    خیر
  • علیرضا علیپور IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    18 1
    به عنوان یک دانش آموز مخالفم انرژی دانش آموزان مگه چقده ک شما یهو بعد از غیر حضوری میخواین حضوری کنید والا ما هم آدم هستیم مگه ما ربات هستیم کسی ک تا الآن چیزی یاد نگرفته تو این یه ماه هم ابدا یاد نمیگیره متاسفانه کشور ما شده کاروانسرا هر روز یکی میاد یه تصمیم میگیره
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    22 0
    من اصلا موافق نیستم. حتی با حضور بچم در مدرسه هم موافق نیستم. تا الانم نفرستادم
  • ندا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    21 0
    نه ولی چه فایده مثل اینکه اختیار بچه هامون نداریم .من که نمیفرستم‌ به درک درس ندادن
  • بیژن IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    17 0
    من که موافق نیستم دخترم سایان که کلاس چهاره یک ماه بیشتر بره مدرسه کلا موافق نیستم آخه چرا؟
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    22 0
    خیر من موافق نیستم
  • لیلا صادقی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 1
    من مخالفم چون دانش آموز ها خصوصا اولی ها پروتکل ها رو رعایت نمی‌کنند و برای فرزندان ما خطر آفرین
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    20 0
    خیر
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    17 0
    من مخالفم
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    23 0
    خیر
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    24 0
    خیر نیازی نیست
  • فرزند موسی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    20 0
    خیر.اصلا
  • رضا IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    18 1
    اگر آموزش و پرورش اینقدر حاشیه برای درسها درست نکنه سال تحصیلی همون قبل از عید باید تمام میشد
  • الناز IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 33
    بله موافقم چون بچه ها واقعا لازم به آموزش هرچه بیشتر وبهتردارند.زمان ما آموزش هابیشتر بودوسهت گیری ها بیشتر.به نظرم درستش هم همین بود.طوری که من هنوز هم دروس دوران ابتدایی یادم مونده.اما بچه های امروزی درستی ماه قبل رو برای ماه جدید فراموش میکنم.
  • بهزاد غیبی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    12 0
    اصلا معلوم نیست چه خبر است!؟؟؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    15 0
    خیر موافق نیستم چون ما در روستا تدریس میکردیم وکلاس هامون حضوری بود و ۳ هفته هم که غیر حضوری بود هم در شاد وهم به به صورت جبرانی درس های مهم رو کار کردیم پس برای ما دلیلی برای اینکه یک ماه به سال تحصیلی اضافه کنید نیست
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    17 0
    خیر
  • شهرام IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    22 0
    با این امکانات ضعیف مدارس از نظر امکانات سرمایشی و وجود ویروس کرونا مخالفم.اول سلامتی بعد آموزش حضوری
  • محسن IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    20 0
    کاملا مخالفم با کدوم وسایل سرمایشی؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 1
    سلام نه موافق نستم
  • سارینا IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 1
    خیر بچه ها دیگه خسته شدن از فشار درس
  • مادر IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    18 1
    خیر مخالف یکماه هستم ماهمین الان توخوزستان داریم میپزیم چه برسه به خردادواین یکماه هیچ مشکلی حل نمیکنه فقط مهرمیتونن مروری بردرسهاکنن
  • رضا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    20 1
    نه اصلا موافق نیستم چون این باعت میشه که بچه از درس زده بشه
  • النا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    23 0
    صد در صد مخالفم
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 0
    خیر
  • بی نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 21
    بله منم موافقم چون برای کلاس اولی ها خیلی عالی میشه چون کلاس اول پایه محسوب میشه هر چقدر به مدرسه بروند بازم کمه من دخترم کلاس اولی هست خیلی عالی میشه یک ماه بیشتر برن ممنونم
    • امین IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      9 2
      اونایی که مینویسن اره موافقم موافقم خوب یکی بیاد بگه شما همون بچه که بودین درس نمیخوندین حالا واسه ما خط و نشون میکشن که اره یک ماه باید اضافه بشه بعدشم مدرسه های ما مدرسه نیست معلم ۵ ساعت تو مدرسه هسته تا میگه حقوقم کم هسته
  • . IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 2
    خیر
  • فاطمه مددی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    16 2
    خیر
  • ا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    21 0
    موافق نیستم
  • امید IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    23 0
    باسلام بنده موافق نیستم چون درخوزستان گرمای شدید وجود دارد و امکانات کافی در مدرسه نیست
  • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    11 2
    اجهاف در حق معلم.یعنی معلمان تا حالا بیکار که نبودن . ثانیا مدارسی بودن که از اول مهرماه کاملاً حضوری بودن
  • حبیبی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 26
    بسیااار موافقم در آموزش مجازی که چیزی یاد نگرفتند .این طور سطح کیفیت آموزش بیشتر میشه
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    20 2
    خیر موافق نیستم
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 2
    خیر
  • الهام طاهری IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    15 3
    نه ب هیچ عنوان این که نشد کار،تا حالا چه کرونا داغونمون کرده حالا شما بیاید استراحتمونو بگیرید،این میشه حق ناس این دنیا و اون دنیا
  • ناشناس RO ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    20 1
    به شدت مخالفم باید آخر اردیبهشت تمام شود والسلام
  • حسین خوش نژاد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    17 1
    خیر موافق نیستم
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    18 1
    خیر من مخالفم
  • شیدا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    15 1
    خیر
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 12
    سلام واحترام افزایش دوماهه عالی
  • آیدا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 6
    به هیچ عنوان اگه میخواین اضافه کنید برای راهنمایی ودبیرستان اضافه کنید نه بچه های دبستان بنده خداها گرما زده میشن بس کنید این مسخره بازی هارو میخواین قشنگ بچه های مردم رو بکشید
  • مریم IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    نه من موافق نیستم
  • ناشناس IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    چرا بچه ها رو از درس زده میکنید چ فایده داره از اینور لازم الاجرا بشه وبا مدرک لیسانس بیکار بمونن یا مهاجرت کنن چرا ب بچه های مردم ظلم میکنید
  • مادر IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    ما در یزد حالاش هم زنگهای آخر بچه ها از گرما خیس عرق هستند چه برسه توی این گرما بخواهند یک ماه بیشتر بیایند
  • مادر IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 1
    شمایی که از بچتون سیر شدین بفرستین جای دیگه چرا جای همه نظر میدی خجالت نمیکشین با جون بچهای مردم بازی میکنیین
  • SOGOL IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    من نظرم مخالف هست چه ربطی داره اخه ی سال تو خونه نشستن جون بچه مهم ترین و باارزش ترین چیزه اگه بلایی بر سر بچه ت بیاد تو خودتو میبخشی 🥀
  • دلارام IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر ، نشان از ضعف تدبیر دارد وقتی درست تصمیم و عمل کنید نیاز به طولانی کردن نیست که جز ملال چیزی در بر ندارد خدا لعنت کند باعث و بانی این تفکرات و تصمیم های ناشیانه و بی منطق رو
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 9
    بله بهتراست معلمان یکم ازحالت استراحت مطلق دربیاییندفقط وقتی صحبت حق حقوقشان میایدبیش فعال میشوندوخودشان راباشغلهای زیان اور وسخت یکسان میدانند
  • علی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    بایک ماه اضافه شدن تحصیلی هیچی عوض نمیشه دوسال عقب افتادگی بچه‌ها از درس بعدآ به مشکلی سخت تبدیل میشه.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    نه
  • محمود IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    نه بشدت مخالفم نیمه فروردین شده دمای هوا۳۲درجه شده امکانت سرمایشی مدارس ندارن تاصحبت میکنیم حرف ازپول آب وبرق میادبعدش بچهاکتابهای درسی راتمام کردن فقط امتحانات مونده علت یکماه اضافه بفرماییدشهریه اضافه میخواهید
  • امبری IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    نه
  • زهرا IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    خیر
  • هادی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    مخالفم به دلیل گرمای طاقت‌فرسای هوا (خصوصاً در استانهای جنوبی) و خستگی کادر آموزشی
  • ۰۰ IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    12 1
    شما که میگید دوسال خوردن و خوابیدن اگه خدای نکرده یه نفرشون کرونا بگیره شما پاسخگو هستید 😤
  • کلاس دوازدهم IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    شما معلوم نیست چی میگید هردقه یچی میگید ی بار میگید مدارس گروه بندی بشه ی بارم میگید حضوری الانم میگید ی ماه اضافه بشه چی میگید بابا خودتونو مسخره کنید تو تعطیلات نوروز یهو تصمیم میگیرید ک چهاردهم حضوری بشه
  • مهدی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    باسلام واحترام با این وجود مریضی و کرونا دلیلی نیست اضافه بشه برعکس باید مدارس الانم حضوری نمیشد اون دسته افرادی که موافقن با این موضوع که یکماه بیشتر بشه از بچه هاشون میخوان نکنه تو این یکماه فاصله انشتین یا پرفسور سمعیی بسازن خخخخ
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 0
    خیر موافق نیستم بچه ای که درس خوان هست غیر حضوری هم درس میخونه و اونی که اهل درس نیست یه ماه هم چیزی یاد نمی گیره بعدم بچه های ما بیشتر سال حضوری رفتن و درس خوندن حالا هم خسته شدن منتظرن مدرسه تموم بشه استراحت کنن
  • مهتا OM ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 0
    خیر بچه ها دلشون به همون سه ماه تعطیلی خوش است حالا ما همونم ازشون بگیریم با سپاس و ممنون از وقتی که گذاشتید
  • بنده خدا IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    به خاطر گرمی هوا و امکانات ضعیف مدارس با افزایش یک ماهه مخالفم
  • سارا IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 1
    به هیچ وجه
  • م.ر IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    منم‌مخالفم‌‌...‌هرچی‌بوده‌امسالوتمومش‌کنن‌بره‌دیگه‌....ازسال‌بعدان‌شاالله‌حضوری‌بشه‌....بایک‌ماه‌دیگه‌اضافه‌به‌مدارس‌مخالفم‌....
  • فاطمه صدری IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 12
    بله با اضافه شدن سال تحصیلی موافق هستم اما فقط در مورد دوازدهمی ها زیرا آنها با پرسه مهمی به نام کنکور روبرو هستند و نکته مهم تر برخلاف دیگر پایه ها که زمان جبران حداقل یک ساله دارند ،دوازدهمی زمان جبران ندارند و در این یک ماه می توانند تا حدی افت خود را جبران کنند که کمک شایانی به آنها در کنکور و امتحانات نهایی میکند شاید برخی از دوستان با نظر من مخالف باشند و بخواهند در تیر کنکور دهند این دسته از این عزیزان اکثرا کسانی هستند که در مدارس عالی و تیزهوشان درس خواندند و از نظر آموزش کم و کسری نداشتند اما ما باید به نظر اغلب داوطلبان کنکور که برای مدارس دولتی هستند توجه داشته باشیم و با اضافه کردن یک ماه به سال تحصیلی دوازدهمی ها زمان جبران خیلی خوبی را در اختیار آنها بگذاریم و نکته جالب این است که اکثر آنها کنکور 1401 را آخرین شانس خود می دانند به دلیل تغیراتی که قرار است در کنکور های سال بعد انجام شود. با تشکر
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 0
    اصلا موافق نیستم یه بچه کلاس اولی خیلی اذیت میشه
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر موافق نیستم.
  • مهنا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر با شرایط بوجود آمده اصلا و گرمی هوا هم خودش باعث گرفتاری های دیگه ست بعضی ها فکر میخوان از دست بچه هاشون خلاص بشن مگه تو این دوسال کرونا اتفاقی افتاده تواین یکماه مگه کرونا دیگه کاملا رفته بچه های اون دسته افرادی که به قول خودشون میگن کرونا نیست مگه از اقوام و عزیزان تون کسی کرونا نگرفت نخیر هیچ موافق این موضوع نیستم
  • فاطمه IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 1
    خیر این یه ماه رو هم با ترس و لرز می‌فرستیم برن مدرسه بعدشم تو تیر تو اون گرما مگه میشه مدرسه رفت بعد معلم ها درسشون رو میدن دانش آموز زرنگ زود یاد میگیره ولی تنبل نه برای دانش آموزان تنبل سه ماهم اضافه بدین بازم فرقی نمیکنه
  • امیر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 11
    سلام و عرض ادب و احترام بله من موافقم که یک ماه دیگر هم اضافه شود چون در این شرایط غیر حضوری آسیب جدی به دانش آموزان وارد شد لطفا موافقت کنید که به مدارس یک ماه دیگر اضافه شود ممنون
  • علی جوزی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    خیر بده موافق نیستم
  • Amir IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    من مخالفم با یک ماه اضافه شدن مثلا چی عوض میشه ما شش ماهه مجازی میخونیم با یک ماه اضافه شدن هیچی عوض نمیشه فقط کرونا افزایش پیدا میکنه
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 1
    نه اصلا فقط آنلاین کنید چقدر خودم و دخترم بیمار شدم لطفا فضای شلوغ مدارس دولتی رو در نظر بگیرید هر چه بگویم کم است آخه چیمون درسته که آموزش و پرورش ما درست باشه کیو گول می‌زنید واقعا چقدر ما گربه رقصان شما دولت مردان باشیم
  • کوثر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 5
    بله من خودم به عنوان یک دانش اموز صددر صد موافقم۱۴
  • سینا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 8
    بله موافقم،کمی ضعف بچه هاروجبران میکنه
  • علی کوهستانی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    نه کارایی نداره هواگرم میشه وخستگی بچه هازیاد
  • علی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 4
    وقتی معلمها درس نمیدن ازنظرمن هیچ فرقی نمیکنه چون معلمهاعادت کردن به پول مفت گرفتن
  • A IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 0
    به نظر من باعث افسردگی بچه ها میشه ، واقعا سخت میشه.
  • GENERAL.SS IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    خیر لازم نیست این همه ۲ سال رو در یک ماه جبران می کنن
  • رعنا IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 10
    بله صد در صد....آموزش فقط حضوری...مجازی بچه ها نابود شدن
  • فرزانه IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 0
    خیر موافق نیستم
  • فاطمه IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 2
    خیر به هیچ وجه.😠😡
  • امیر IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 3
    موافقم
  • K IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    راضی نیستم
  • Ss IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر لازم نیست
  • معلم IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    خیر لازم نداره
  • دانش آموز IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر لازم نیست
  • Reza IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    خیر خیرخیر
  • عابدینی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیییییر
  • والدین IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    خیر لازم نیست حضوری کردن اونم بیشتره
  • Amir IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    تازه باید یک ماه کم بشه
  • امیر IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 6
    موافقم
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 1
    من به عنوان یخ دانش آموز موافق نیستم. چون به اندازه کافی در طی این ماه ها به ما درس دادند و درنتیجه مفاهیم کتاب را می دانیم. اگر یک ماه به سال تحصیلی اضافه شود خیلی بد می‌شود و سخت است برای ما. چون یک ماه از تابستانمان هدر می رود و چن روز بعدش هم کلاسهای تقویتی مدارس شروع می‌شود. در این گرما هم بهتر است بیش از این ما را اذیت نکنید..........
  • خیر IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    موافق نیستم
  • حسن IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 10
    کاملا موافقم. حداقل میتونه باعث تقویت پایه دانش آموزان لشه.
  • اولیا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    11 0
    شما بزارید ببینید بچه ها به پایان سال تحصیلی میرسن اضافه پیشکشتون یک سر به بیمارستان مادرو کودک بزنید
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    16 0
    خیر
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 8
    موافق بیشتر شدن سال تحصیلی هستم
  • ... IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    خیر نباید اضافه شود
  • ... IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 7
    بلههه من خودم دانش اموزم و توی این ۲ سال خیلی سخت گذشت امیدوارم هیچ وقت دیگه مجازی نشه
  • زهرا IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    خیرچون بخاطرهوای گرم تابستان بچه زودترخسته میشه خستگی زیادباعث میشه که ازدرس خوندن بدش بیاد وبرای سال بعد امادگی نداره
  • ناشناس IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر اصلا باید توی این شرایط کرونا مدرسه باید غیر حضوری باشد فاصله گذاری هم در مدرسه وجود ندارد من توی این شرایط پسرم را به مدرسه نمیفرستم
  • آبتین IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    مخالفم اینکارو نکنید
  • امیر محمد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 6
    بله
  • قنبر زاده برکی FI ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    خیر شدیدا مخالفیم،
  • سارا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 0
    خیلی کلاس هاشون مجهز که هوا گرم بچه مدرسه بره بچه از گرما می پزه توی کلاس نه مخالفم
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 6
    اومطمعن باشین اونایی که مخالف حضوری و یک ماه اضافه هستن معلمن. دو سال خوردن خوابیدن حقوق گرفتن بد عادت شدن.یه فکری برا بچه های بی سواد کنین
  • دانش آموز خسته IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    به هیچ وجه موافق نیستم
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    همین یک ماه برای شوی تبلیغاتی بسه جمع کنید کاسه کوزه رو دست از سر بچه های مردم بر دارید
  • دلبرم IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    نه نه نه مخالفم
  • محمد IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    کاملا غیر کارشناسی.همین الان شهرهای خوزستان دمای حدود 40درجه رو دارن سپری میکنن.آخه کدوم زیر ساختی.با کلاسهایی که فقط یه پنکه سقفی دارن.و هیچ گونه آبسرد کنی‌. لطفاً کمی عاقلانه تر.
  • بدبخت IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    برای شهری مثل اهواز که فروردین ۴۰ درجه رو داره طی میکنه امکان اضافه کردن به هیچ وجه امکان پذیر نیست چون بچه ها تحمل گرمای ۶۰درجه رو ندارن بس کنید این مسخره بازیهارو بهتره جای این کارهای بیخود برید به کارهای مهمتر رسیدگی کنید آقای وزیر گرامی
  • میثم IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    به نظر من آموزش تا آخر سال آنلاین بشه بهتره . اگر یک ماه اضافه کنید هیچ فایده ای ندارد و فقط یک ماه وقت ما رو تلف میکنید . این معلم ها همین حالا هم درست درس نمیدهند و همه چیز رو گردن ما میندازن چه برسه به اون موقع که اضافه هست و تو گرمای تابستون و ........
  • کانکی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    بنظر من نه
  • CZ ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 1
    یکساله تعطیل کنیدکه بخوره به سال دیگه خخخخخخ
  • حجی علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 2
    خیر بخاطر اینکه دانش اموزان استان اصفهان کل سال تحصیلی رو حضوری بودن همچنین شرایط اب و هوا و گرم شدن وحشت ناک اصفهان
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 1
    خیر
  • زهره IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 1
    همین یک ماه ونیم هم زیاد چه برسه به این که یک ماه دیگه اضافه کنند با این همه استرس تا زه یک ماه دیگه هم برن
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 1
    اصلا موافق نیستم با اضافه شدن .......به خدا نمی‌دونم چرا با مردم بیچاره این جوری رفتار میکنند آخه چه کاری هست هر چی بچه می‌خواسته یاد بگیره یاد گرفته با این 4هفته قرار نیست چیزی عوض بشه و بچه چیزی یاد بگیره
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 2
    ن موافق نیستیم
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 1
    خیر
  • ناشناس IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 1
    خیر
  • ‌‌ IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 1
    خیر منه مادر حاضر نیستم حتی بچه امو بفرستم مدرسه امروز تازه از آموزش و پرورش اومدم و کلی نامه شکایت از مادرها گرفتم و بردم اونجا بازم نتیجه نگرفتم در هر صورت من بچه امو نمیفرستم دخترم بیماری زمینه ای داره هرگز نمی‌فرستم
  • رضا IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 2
    اصلا برای مایی که تلاش کردیم ظلمه
  • کاملا موافقم IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 6
    کاملا موافقم
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 6
    بله خیلی خوبه
  • یاس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 1
    سلام بنده آموزگار هستم و دانش آموز هم دارم؛ طبق تجربه سالیان یک ماه اضافه هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت و با توجه به شناختی که از دانش آموزانم در فضای مجازی و حالا هم در کلاس حضوری دارم کسانی که باید مطلب رو می گفتند تا حالا گرفتند و سایرین همانی هستند که بودند و تغییر قابل ملاحظه ای نخواهند داشت.
  • حسن IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 1
    خیر.برای مناطق جنوبی وگرمسیری اصلا خوب نیست
  • م. م IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 1
    سلام کرمان همین الان بچه ها گرمازده شدن شهرهای جنوبی نمیتونن ادامه بدن
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 1
    خیر
  • امین IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 2
    مخالفم، چون داستان نه به آن شوری( کلاسهای مجازی و نرفتن به مدرسه) و نه به این بی نمکی(باز شدن مدرسه و اضافه شدن یک ماه)میشود، دولت حتی مشکل سرویس مدارس را هم حل نکرد....
  • افشین IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    به هیچ عنوان
  • فاطمه شعبانی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 8
    خیر من اصلا دوست ندارم یک ماه زیاد برم مدرسه
  • ... IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    به هیچ وجه همینجوریش به زور تحمل میکنیم...نه ماه سال تحصیلی نتونستن هیچ غلطی بکنن،تو یک ماه میخان همه چیو جمع کنن.
  • سولماز گلوانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    موافق نیستم
  • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    نه
  • آوینا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 4
    موافق افزایش یکماهه آموزش هستم ولی مناطق روستایی آموزش بصورت حضوری بوده تکلیف اونا چی میشه
  • جهان IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 5
    بله
  • بینام IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 6
    کاملا موافقم
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر من اصلا موافق نیستم ، همینجوری مدرسه سرویس تهیه نکرده خودم هر روز دارم با اسنپ بچم رو میبرم مدرسه و میارم ، اسنپی هام که از این فرصت سو استفاده کردن قیمتهاشون رو چند برابر کردن ، من همین الانش با این وضعیت و قیمت اسنپ به مشکل خوردم ، چه طوری میتونم با این وضعیت اقتصادی یک ماه بیشتر بچم رو به مدرسه بفرستم
  • دانش آموز IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 9
    بله من کاملا موافقم چون میتونیم خرداد ماه رو کاملا درس هارو تمرین کنیم و تیر ماه امتحان بدیم چون موجب میشه که تدریس مجازی که تا حالا داشتیم رو جبران کنیم. ممنون
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر
  • زهره IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    کاش مسئولان فقط یک روز میومدن در مناطق محروم و گرمسیر مثل استان هرمزگان یا سیستان و بلوچستان و در این شرایط آب و هوایی و در کلاسهای گرم و بدون تهویه اینجا به سر میبردن. تا بفهمند در دمای ۴۰ یا ۴۵ درجه اینجا دانش آموز چطور میتونه درس بخونه.‌
  • فراهانی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    کاملا مخالفم
  • .. IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    سلام خیر موافق نیستم چون واقعا همه از درس زده میشیم
  • علیرضا خلیل زاده IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 6
    موافق هستم این همه تعطیلی داشتن و خوش گذرانی کردند یه ماه اضافه درس بخونن هیچی نمیشه
  • مادر IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    خیر نباید مدرسه بروند
  • سید IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    من خودم مخالفم و اون افرادی که موافقن فقط جنبه آموزشی ماجرا رو میبینن درحالی که برای این که این طرح اجرایی بشه برنامه ریزی حداقل چند ساله لازمه مثلا فقط یک گوشش حقوق معلمای بازنشستس که اضافه تدریس دارن یک قسمت دیگر هم اینه که اصلا بچه ها راضی نمیشن تابستون برن مدرسه در ضمن اگر از اینجا یک ماه اضافه کنن از اون طرف هم باید مدارس رو در آبان باز کنن که کلا برنامه ریزی سالانه رو بهم میزنه
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    خیر
  • . IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    به هیچ وجه بعضی ها در اقلیم سرد زندگی میکنند مایی که در اقلیم گرم زندگی میکنیم نمی توانیم
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    نه خیر به هيچ عنوان موافق نیستم چون الان با گرمای شدید نمیشه بچه ها فرستاد مدرسه
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    من به عنوان والدین بچه هم کاملا مخالفم😶
  • هادی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    خیر من موافق نیستم هر مقطعی باشه دبستان باشه راهنمایی باشه من موافق نیستم خانوادم هم موافق نیستن
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    نخیر هوا ها هم گرم شده میشه یکم بچه هارو درک کنین
  • yasin IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    خیر اصلا دانش آموز بیاد 9 ماه درس بخونه اونوقت اون ۴ ماه تعطیشم میخواین هیچ کنین معلم میخواست طبق روال درس بده دانش آموز چه گناهی داره که از استراحت خودش بگذره بخاطر کرونا بخاطر اینکه معلم طبق روال درس نمیده
  • پروین زالبیگی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 0
    اصلا نیازی به آموزش اضافی نیست اتفاقا آموزش آنلاین بسیار مفیدتر بود.چون نظارت مستقیم اولیا هم بر تدریس و هم بر بازدهی بود و شاد کاملا نیاز دانش آموزان رو با قسمتهای مفیدی مثل نحوه تدریس ها بر طرف می کرد.سپاس از شما
  • پروین چگنی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 4
    باید یه ماه اضافه بشه بچه ها خیلی از نظر درسی عقب افتادن
  • فاطمه IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 4
    سلام بله موافق هستم که یک ماه اضافه شود و کنکور دیر تر برگزار شود لطفاً به فکر آینده دانش آموزان باشین
  • حسن آقا IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    به نظر من الان مدارس رو تعطیل کنند فواید بیشتری داره تا چه برسه بخوان یکماه دیرتر
  • علی اصغر بوجاری IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    اصلا همه بچه گرما زده میشن بعضی ها هستن که باید راه دوری رو پیاده توی گرما برن تا برسن مدرسه
  • خخخخ IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    به هیچ عنوان موافق نیستم
  • بهادریجادی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    نه موافق نیستم اصلا حضوری شدن مدرسه ها کاری اشتباه با این یکماه چیزی یاد نمیگیرند فقط کرونا زیاد میشه من که بچه ام نمیفرستم
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 5
    بله
  • هاجرعلی اقدم IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    نه موافق نیستم
  • کلاس دهم IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    خیر کاملا مخالفم چون دبیرا درس و دادن و تموم شده یه ماه اضافه تر بریم مدرسه که چی بشه؟ دوباره بشینیم فقط مرور کنیم ؟یا دبیرا همش به تکلیف دادنشون ادامه بدن ؟ در کلاس های آنلاین هم طبق بودجه بندی تدریس شده و الان بیشتر کتابهای ما تموم شدن و امتحانشون رو هم دادیم الآنم فقط داریم مرور می‌کنیم
  • محمد رضا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    یعنی چی ماکه توی روستاه زندکی میکنیم و دام داریم و کشاورزی هم میکنیم وقتی نداریم که الکی بریم یک ماه درس بخونیم . تازه روستایی ها از اول سال رفتن به مدرسه و اصلا صلاح نیست که روستایی ها یک ماه اضافه هم برن
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 2
    با سلام و عرض ادب به هیچ عنوان این یک پیشنهاد غیر کار شناسی بود ه
  • لللب IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    خیییییر
  • سایرنا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 0
    برای یک ماه حالا بچه ها ویروس بگیرن کی جواب گو دوسال بستین این یک ماهم روش
  • امید IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    نخیر
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 2
    بله
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    خیر جز خستگی و هزینه هیچ سودی نداره
  • مریم قادری IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    من اصلا به حضوری هم موافق نبودم غلط میکنن بچه ها را یکماه بیشتر میخوان بکنن وزیر خیلی غلط کرده بره برای بچه های خودش تصمیم بگیره
  • محسن IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    خیر
  • عرفان IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 1
    نه
  • طاها IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    من مخالف اینکار هستم به خاطر اینکه برج ۴ هوا گرمه و خسته میشویم
  • اسدی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    با سلام خیر راضی نیستم و اینکه چه لزومی داشت این یه ماه و نیم هم مدارس رو باز کنن میموند سال بعد با برنامه ریزی بهتر و کارآمدتر باز میکردن
  • احمد علیپور IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    خیر
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 0
    تو تابستون برق دارن که میخوان یک ماه به سال تحصیلی اضافه کنن؟ والا پارسال تو اردیبهشت هم فرزند دبستانی من کلاس مجازی و امتحانات رو با قطعی برق گذروند.
  • خیر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    خیر
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    خیر اصلا
  • رضذ IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    نه بسیار بسیار مخالف هستم چون هوا خیلی گرم میشه و شده خوزستان هستیم نمیتونیم داخل گرما بریم مدرسه همه رو قبول کنن بره اغا چیه 1 اضاف کنن
  • فرمان عسکرزاده IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 0
    درود .اگر کل سیستم اموزش پرورش با انگیزه یک دوره اجمالی کلیه دروس در کلاس ها این مورد را پیگیر باشند حتما همه موافق خواهند بود .اگر هم بازی وشعاره لطفا هزینه درست نکنید .ضمنا اموزش وپرورش وضعیت اسفناکی داره نسبت به زمان تحصیلات نسل من (از سال ۵۱ تا ۶۳)
  • مهدی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 2
    آقا سواد به درس خوندن نیست. درس هایی که تو مدرسه می‌خونیم فقط حفظیات است و بس. کسی که امیدش به درس باشه قطعا هیچی نمیشه🤝
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    خیر
  • US ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 0
    خیرررررررررر
  • امیر IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 1
    بهترین راه کار اینه که یک ماه اضافه بشه چون امتحانات نهایی ۴۵ روز دیگه آغاز میشن و اگه یک ماه اضافه بشه بهتره
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    من به عنوان یک دانش آموز میگم که ما میتونستیم با 7 ماه هم درسامون رو کامل یاد بگیریم . ولی خارج از اینکه سیستم آموزشی اصلا درست نیست اگر معلم ها مهربون بودن خیلی از بچه ها به درسا علاقه مند میشدن . مثلا اگر معلم زبان به یه دانش آموز بگه به نطرم تو خیلی استعداد داری مطمعنا دانش آموز سعی میکنه استعدادش رو بیشتر کنه
  • میرزا US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 6
    به نظر بنده دانش آموزان به دلیل کرونا عقب ماندگی درسی دارند یک ماه هم کافی نیست
  • 2 IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    11 0
    محض رضای خدا این چیه ما هنوز با باز گشایی مدارس مخالفیم بعد شما میگین ماه دیگه ای؟؟
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 9
    بله اضافه شود وپنج شنبه هم تعطیل نباشه شاید جبران شود..
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 1
    خیردوست ندارم اضاف بش
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 6
    بله ..آنهایی که مخالفند یا معلم هستند یا میخواهند بروند مسافرت
  • ناشناس IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 0
    اصلا ابدا برو بابا چیو یک ماه می خواین اضافه کنید هیچ دانش اموزی این کارو دوست نداره شما فقط با این کار ها تنفر دانش اموزان را به خودتان بیشتر می کنید
  • بنیامین IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 0
    نه من اصلا موافق نیستم لطفا همون 1 ماه نیم باشه
  • یگانه IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 8
    اره لطفا بشه
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 5
    اکثرا معلم ها مخالف هستن🤣🤣🤣🤣
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 15
    سلام بله اضافه کردن یک ماه به تحصیل واقعا ضروریه
  • خیررر IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 1
    واقعا لازم نیست از سال دیگه
  • ل IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 1
    نه
  • ل IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 1
    نه
  • علی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    7 1
    خیر
  • ارش GB ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 1
    اصلااااا موافق نیستیم
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 1
    مخالف هستم
  • ناشناس IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 1
    من کاملا مخالفم
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 6
    یک ماه لازم فرزندان ما فقط به صورت مجازی درس خواندن حضوری خیلی لازمه
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 1
    خیر
  • مبین IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    9 1
    نه کاملا مخالفم
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 1
    خیر اضافه نشود
  • محمد اسحاق نژاد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    8 2
    باافزایش یکماهه موافق نیستم
  • سادات IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 1
    خیر... همینطوری شم هوا خیلی گرمه، حالا میخواین تو اوج تابستون کلاس بذارید...؟؟؟!!!!
  • دیبا هاشمی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 4
    موافق یک ماه اضافه تحصیلی نیستم وبه نظرم بازگشایی مدارس مخصوصا ابتدایی و دانشگاه خیلی عجولانه بود
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      10 0
      منم کاملا مخالفم،اگر افرادی که اعلام موافقت کردن مثل ما در خوزستان زندگی می‌کردن صد سال راضی به یک روز اضافه تر رفتن نمی‌شدن.من اونبارپسرم از مدرسه اومد و خون دماغ شد و تمام صورتش از گرما و زدن ماسک خونی شد نمی‌دونید به عنوان یک مادر چه زجری کشیدم😔بعد هم من شکر خدا وبه لطف خدا تمام امسال دوتا فرزندم کلاسهاشون یاسه روز در هفته حضوری یا آنلاین بود و هیچ مشکلی در درسهاشون ندارن چه معنایی داره بچه ابتدایی و راهنمایی حتی همون دبیرستانی بیچاره داخل گرمای تابستان مدرسه برن؟ اصلا کاری هم به این بیماری لعنتی کرونا ندارم بحث گرما هست.اونوقت بچه کی میخواد لذت از تعطیلاتش ببره؟بماند که مدارس در حال حاضر سرویس مدارس ندارن و مجبور هستیم سرویس شخصی بگیریم و یک خرج به خرج هامون اضافه شد😔ی بد بخت و بیچاره از کجا داره روزی ۶۰یا ۷۰هزار فقط پول سرویس رفت وبرگشت فرزندانش رو بده؟ای کاش به حق ابوالفضل ی روزی بیاد جای ما بااین مسئولین عوض بشه یا حداقل نسل فرزندانمان حکومت دست فرزندان ما باشه که همیشه به لطف خدا انصاف رو رعایت کنن چون هر چه باشه از قشر متوسط این مملکت هستن و خودشون هزاران آرزو در دل دارن
  • عباسعلی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 6
    بله حتما باید انجام بشه
  • امیر حسین IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 10
    سلام بله من موافق هستم.
  • فارس US ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    11 1
    خیر.اصلا و ابدا
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 13
    بله
  • Nashenas IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 19
    کاملااا موافقممم خیلی خوبه
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    19 2
    خیر
  • امیر IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    5 16
    بله 100 درصد
  • امیر رضا IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    14 1
    خیر
  • پوریا IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    11 1
    خیر دو ساله که بچه ها نرفتن مدرسه و تو خونه موندن هالا چرا دارین میفرستینشون مدرسه براشون ممکنه سخت باشه اگه می خواستین بفرستینشون همون اولین روز مهر میفرستادیشون هالا سال بعد میفرستینشون بهتر بود چون که همون اول کار میرن مدرسه
  • شیوا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    14 2
    شدیدا مخالفم.بچه ها درسشون تموم شده از این به بعد هم دوره میکنن.چه لزومی داره تو این دوران کرونا یه ماه هم اضافه بشه
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    13 1
    نه من موافق یک ماه نیستم همچنین کل مدرسه ما مخالف هستن من که نهم هستم اون وقت باید تا تیر درس بخونم مرداد امتحان پس کی از تعطیلات استفاده کنیم
  • مینا IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    17 4
    شدیدا مخالفم.تو اون یه ماه جز دل زدگی از درس و اثرات منفی هیچی نصیب بچه ها نمیشه
  • پ IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    18 4
    مخالفم
  • خرشانس IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 0
    نه نباید بریم باید بخوریم و بخوابیم هایاااا
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 0
    کاملامخالفم چون فرزندان من هرروز مدرسه میرفتن چندنفرهم تومدرسه کروناگرفتن ولی مدیر ومعلمها تعطیل نکردن میگفتن بیاییدمدزسه الان هم مخالفم
  • زینب IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 0
    اصن به نظر من بازگشایی دانشگاه ها و مدارس اشتباه محضه چون مطمئنا بخاطر بازگشت مسافران ممکنه رنگ شهر ها تغییر کنه اون موقع یکی مریض شه آموزش عالی و آموزش و پرورش جواب والدین دانشجوها و دانش آموزان رو چی بده جوابی نداره ک بده
  • ناشناس IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    بنده به نوبه خود مخ مخ مخ مخالفم ، تو اون گرمای ۴۰ درجه ؟؟؟ بایستی امسال تا آخر فروردین ماه آزمون به صورت مجازی گرفته شود و فردای آن روز جواب های سئوالات روی واتساب فرستاده شده و کلیه مدارس پیش دبستانی ، ابتدائی ، متوسطه اول ، متوسطه دوم ، پیش دانشگاهی ، کلیه دانشگاه‌های سراسر کشور تعطیل شوند و خود را برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲ در دی ماه آماده کنند.
  • جعفر IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 3
    بله
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    43سال با تدابیر به اصطلاح تحصیلکرده های جمهوری اسلامی یک کشور را ویران کردند . حالا سر یک ماه رگ غیرتشون باد کرده. دزدان و آدمکشان
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    خیررر
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 0
    خیر
  • علی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    کاملا مخالفم
  • _________ IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 0
    من موافق نیستم همین که الان حضوری میایم باید خدارو شکر کنید😕
  • شکوفه پوربابایی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    4 0
    موافق نیستم
  • احمد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 0
    کاملامخالفم این مسئله باید کارشناسی بشه
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 2
    والا به جای یک ماه ۵ماه هم اضافه میکردن جواب این افت تحصیل نمیده
  • جوادبرجی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    خیر
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    کاملا مخالفم. فقط اعصاب دانش آموز و معلم و در این هوای گرم خورد میکنید
  • مقدم IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    به هیچ عنوان با این وضع غیر بهداشتی مدارس دولتی.هرگز
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    خیر
  • پروین دارستانی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    خیر احتیاجی به ادامه سال تحصیلی نیست. به نظر بنده کار آموزش و پرورش در فضای مجازی بسیار حساب شده و عالی بود.تدریسها کامل و مکفی بوده.حضوری و مجازی خیلی تفاوتی در اموزش ندارد که نیاز به آموزش اضافی داشته باشد.
  • مرتضی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 5
    بله
  • ناشناس IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    اصلا تعداد شهرهای قرمز رو اعلام نمیکنن. طفلکی بچه ها. خدا بخیر کنه
  • سحر IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    معلومه که مخالفم.اسمش آنلاین درس خوندن بود.بچم از صبح تا شب مشغول تکلیف نوشتن بود یا خودم باهاش تمرین میکردم.این از به زوووور حضوری کردنتون اینم از این طرح مسخره بسه دیگه شورشو در آوردید.
  • محمد ویشکایی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    خیر
  • قاسم IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    خیر
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    نه هوا خیلی گرم
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    من حتی راضی نیستم مدارس باز شود
  • مهر آب IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    اصلا و ابدا...ازدانش اموزان بخواهید..چراکه اصل غزیه هستن
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 7
    لازم است تا افت تحصیلی دانش آموزان جبران گردد
  • سارایا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    اصلا‌خوب‌نیست‌‌‌دو‌ماهه‌دیگه‌از‌گرما‌میمیریم‌یه‌دونه‌حتا‌پره‌هم‌تو‌کلاس‌نیست‌که‌پچرخه
  • Ksd IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    خیر نیازی نیست الانم کرونا زیاد شه برگردن اموزش و پرورشه چون مردم ایام عید همجا رفتن و همه ناقلن دو هفته دیگه که امار بره بالا دولت یقه اموزش پرورشو میگیره چون کاملا حضوری بوده و شیوع بیماری بالا رفته
  • محمد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    الان آنقدر باید مدرسه بریم تا بمیریم تمومش کنید کصکشا
  • رحیم IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    خیر موافق نیستم. در این دو سال زحمات دانش آموزان و معلم به صورت انلاین خیلی هم خوب بوده.کاش باز انلاین بود.
  • رویا فریاد IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    خیر اصلا
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    موافق نیستم با این گرمای هوا بچه ها به مدرسه برن بااین ماسک ،چن ساعت تو کلاس درس باشن والا آدم کلافه میشه با این ماسکای لامصب
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    نه چون کتابا تموم شدن لزومی نداره
  • اشکان GE ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 1
    مورد تو کلاس داشتیم جدول ضرب رو یادش رفته
  • ناشناس IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    نه خیر همینجوری استرس اینو داریم که کی مدارس تعطیل بشند تا بچمون مریض نشده مخالفم
  • مریم IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    8 0
    کاملامخالفم آخه نه اینکه آموزش خیلی درست وحسابی داریم ازاول همه چیزیه اجبارهیچ جای مدارس براساس استعداد علاقه بچه هانبوده فقط صرف نمره بوده برای همینه که خیلی بچه هاعلاقه ای به مدرسه ندارند بازگشایی مدارس دراین شرایط خیلی عجولانه واشتباه بود گیریم که کرونا هم تموم شده بوددوسال تمام فشارهای روحی استرس ومشکلات برای خانواده ها بچه هابوده حالایکدفعه وسط تعطیلات نوروزی میگن اجباری بیایید مدرسه خداییش این درسته من خودم یه روان‌شناس مخالفم اول دانش اموزنیازداره آسیب های روحیش ترمیم بشه بعدا وم بارعایت تمام پروتکل هااقدام شه نه توکلاسایی که چهل دانش اموزدهن به دهن پنج ساعت باماسک آخه خودتون بگیداین چه تدبیری هست واسه همین هست که فوق لیسانس مملکت داره تواسنپ کارمیکنه وقتش نیست آیا که فکر اساسی برای آموزش وروش اون کرد چراکاری نمیکنید که دانش اموز عاشق درس بشه اونیکه میگه بچه هاخوردن وخوابیدن نوش جونشون شمایه تفریح بگوتوپایین شهر که بچه های پایین شهرامکاناتی ندارند چرابی تدبیراونم وسط ایام نوروزخوابیدیدبیدارشدیدتصمبم گرفتید بابابه خداما انسانیم انسانم آرزوست....
  • کریمی IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    خیر کاملا مخالفم
  • علی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    خیر
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    خیر
  • محمد IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    خیر
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    موافق نیستم
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    اصلا نباید مدرسه باز شود این آخر سال
  • ناشناس IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    خیر...تواین یکماه مثلا میخواد چی تغییر کنه ،،درضمن نفس آقایون از جای گرمی درمیاد بجه هامون ب مدرسه بفرستیم ب =مرگ باشه
  • صادق IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    صددرصد مخالفم
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    اصلا موافق نیستم
  • فریبا IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    اونایی که میگن اینا خوردن خوابیدن یا مهمونی رفتن سیزده بدر کردند کرونا نگرفتند پس تو مدرسه هم نمیگیرند توجه داشته باشید کلاس های تهویه هوا ندارند یکجای سربسته خودشم در یک کلاس دولتی کمش چهل نفر می باشد و در مدارس غیر انتفاعی که اندازه کلاسها را همه می دانند من با حضوری شدن مدارس اصلا راضی نیستم چه برسه که یکماه هم اضافه بشه اونایی که درسخون بودن در غیر حضوری هم خوندن وا ونایی که حوصله درس خواندن رو نداشتند تو یکماه هم نخواهند خواند
  • گرمسیری IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    کاملا مخالفم
  • رضا IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    نه خیر من موافق نیستم بچه‌ها کامل آموزش دیدن با گوشی و این یک ماهه مدرسه تابستان باید استراحت داشته باشند درسته مدرسه ها تعطیل بوده اما با آنلاین هم درس خواندند و سختی های خودش را تحمل کرده اند
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 1
    دیگه نظرخواستن چه فایده ای داره هرکاری خودتون خواستین کردین الان این یک ماه براتون مهمه بازبشه یانه
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    کاملا مخالف هستم. تهویه و وسایل سرمایشی نداریم. و با این شرایط منطقی نیست. بجای کمیت باید به فکر کیفیت آموزشی باشند مسئولین. محتوی آموزشی مناسب نداریم، کلاس و مدرسه مجهز نداریم ، دوره های مناسب نداریم ... فقط میشینن بخشنامه می‌نویسند که ۱ماه زیاد بشه یا نه! ابتدایی ۵ سال باشه یا ۶ سال ! رتبه بندی ...
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    اصلا یک ماه تحصیل اضافه کار ساز نیست آنهم در زمانی که هوا داره گرم میشه
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    نه اصلا
  • افسانه IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 3
    بله
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    من با حضوری و اضافه اموزش موافق نیستم .سلامتی بچهامون مهمتره تا یادگیریشون
  • ماهان IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    خیر موافق نیستم
  • احمد دلشاد0 IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 9
    سلام یک ماه کمه باید کل تابستونو برن این چه وضعی هست محصل ها هیچی حالیشون نیست
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    نه نه نه
  • عزیزی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 1
    خیرفقط کلاسهای پایه
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    من مه موافق نیستم ما از اول مهر تا الان همش حضوری هستیم چه لزومی داره دوباره اضافه بشه
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    به هیچ وجه موافق نیستم
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    به هیچ وجه موافق نیستم
  • مخالف IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    خیر چون ما برای تابستان برنامه ریزی هایی کردیم . و این مورد اتلاف وقت هست کتابها دارن تموم میشن!
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    وقتی دولت تماما انتصابی سه وزیر بی تجربه و غیر تخصصی را برای ا، م، پ معرفی می کند، باید اینجور تصمیمات غیر کارشناسی گرفته بشه، مگر آموزش نمک اش هست که آن را کم وزیاد کنی.
  • زهراپارسایی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    مخالف هستم که مدرسه هایک ماه بیشتریا باشه
  • ماهان عظیمی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    نه بابا چه خبره هم کرونا هستش هم باید استراحت بدن دیگه
  • ماهان عظیمی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    نه بابا چه خبره هم کرونا هستش هم باید استراحت بدن دیگه
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    نه چرا ی ماه اضافه؟ میخواین مارو بکشید چیکار کنیم تو این ی ماه هیچی ارامش رو از ما بگیرید انقدر ظلم نکنینپنننننن
  • به شدت لازم است IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 3
    به شدت لازم و ضروری است تا ما دانش اموزان بتونیم خودمون برسونیم و جبران کنیم بالاخره هیچی مثل تدریس معلم برای ما نیست اونایی که نفسشون از جای گرم بلند میشه پشتشون به اموزشگاه کنکورشون گرمه ولی کسایی که ندارن هزینهه کنن باید اموزش مدرسه رو حتما ببینن لطفا همین اموزش مدرسه رو هم از ما نگیرید
  • ناشناس IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 1
    بچه ها کل سال رو درس میخونن که تابستون بیاد و بازی کنن اگه یه ماه تو تابستون بیشتر درس بخونن این طوری از مدرسه زده میشن و اینکه تابستون کل کلاس دختر من ۴۹ نفر چجوری اینا تو تابستون گرما زده نشن ؟؟
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 3
    ببخشید میشه بگید چیکار میکنین تو کدرسه بدون فاصله گذاری میرید مدرسه و الانم میخواین ی ماه اضافه کنید میخواین بکشید بچه هارو بگید خودشون این کارو کنن
  • ابوالفضل IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 6
    خیر
  • رضا علیزاده IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 7
    سلام بنده هم بعنوان یک پدر از حضوری شدن مدارس و اضافه شدن یک‌ماهه اصلا راضی نیستم واقعا مدارس ما هیچ امکاناتی برایه دانش آموزان ما ندارن و این نه تنها به باعث پیشرفت نمیشه بلکه یه باری میشه رو دوش دولت و والدین . با تشکر
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 4
    بله موافقم
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    نخیر اصلا خوب نیست
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    4 0
    خیر مخالفم تو فصل گرما
  • زینب IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    7 0
    نه فقط اوضاع روحی بچه ها رو خراب می‌کنه من الان دانش آموز نیستم اما دو سه سال پیش بودم این کار آزار دهنده با ثمره ی بسیار ناچیز میباشد
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    4 0
    نه
  • ناشناس IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    7 1
    یک ماه درس خوندن حضوری؟ فک کردین این دوسه سالو جبران میکنه؟این یک ماه فقط امتحانه عزیزان ن تمرین ن دوره موافق نیستم اصلا
  • ماهان IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    5 0
    خیر
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    5 0
    خیر
  • م.ق IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    5 0
    مخالفم کلا رفتن به مدرسه اشتباهه بعداز تعطیلات انتقال کرونابیشتره
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    7 0
    #نه_به_حضوری_شدن_مدارس_خوزستان
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    5 0
    نه
  • زهرا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    7 0
    No
  • احمدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    8 0
    سلام لطفا باز نکنید این مدارس رو.من یازدهم هستم از جنوب ایران.تو مدرسمون تو سالن بعضی بچه ها ماسک هاشون رو میکشن پایین و اصلا رعایت نمیکنن.معلم و مدیرا هم همشون دور همی میشینن حال میکنن و اصلا حواسشون به پروتکل های بهداشتی نیست.تو این هوای گرم جنوب کولر کلاس ها رو میشورن و جابجایی کولر های سنگین به عهده ما میزارن و اگه نتونی بلند کنی ایراد میگیرن.مگه ما برده هستیم.آخه این دیگه چه وضعشه.بچه ها هم فقط فحش و دعوا بلدن.بیخودی.جای سواد یاد کمرمون داره میشکنه و ... من کاملا با این طرح مخالفم و برای درس های عمومی دیگه مدرسه نمیرم.خدا کنه این حرفام به دست وزیر آموزش پرورش برسه.
  • هستی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    6 1
    خیر با افزایش یکماه اموزش حضوری مخالفم
  • ناشناس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    8 1
    خییییییر
  • موسوی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    4 1
    خیر
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    7 1
    خیر
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    7 2
    نه کتابا تموم شده برا ابتدایی
  • ایرانی US ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 6
    من خانومم معلم کلاس اوله. هر روز دعا میکردم کی حضوری میشه. کلاسهاش روزا اسما ۳ تا ۵ بود. قبل ۳ کلاسو باز میکرد واسه حضور غیاب. بعد ۵ تا حوالی ۷ تکلیفها رو بررسی میکرد. از ساعت ۱۰ شب تا ۲ وویس کلاس فردا رو ضبط میکرد. چون تو ۲ ساعت کلاس فقط باید تدریس و رفع اشکال میکرد. زندگیمون شد کلاس درس. خدا رو شکر حضوری شد سرم آروم شد.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 11
    بله کاملا موافقم البته به نظر من باید خیلی بیشتر باشد و تا چند سال ادامه پیدا کند تا جبران دو سال تعطیلی بشود
  • ناشناس IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    6 2
    سلام من دو تا بچه مدرسه ای دارم تمام این چند سالی که کرانا اومده هم اصلا نه مهمونی رفتیم نه مهمونی دادیم حتی نزدیکترین فامیل به نظر من اگه کلاس ها تقسیم بندی بشه با نفرات کمتر یکماه بیشتر مشکلی نیست من در حال حاضر بچه هامو مدرسه نمی فرستم با اینکه هر دو پایه های مهمی هستند درس از جون بچه هام که مهمتر نیست
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    11 0
    خیر
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    11 0
    خیر
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    13 0
    خیر
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    10 1
    خیر
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    9 0
    خیر
  • نیما IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 10
    بله واقعا خدا خیرتون بده .مدارس هم ک باز نیستن درس ک نمی‌خونم هیچ همش بیرون با دوستانمون هستیم و خطرش از کرونا بیشتره
  • حسن IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 13
    حداقل ۲ ماه باید اضافه بشه اول بازگشایی یک امتحان تعیین سطح بگیرید تا نتیجه بگیرید سال تحصیلی باید تکرار شود!!!
  • یک مادر IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 10
    من موافق آخر ازیکجا باید استارت خورده شه، بچها مون از نظر آموزش در جامعه مدرسه جا مانده اند
  • بینام IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    11 0
    خیر اصلا
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    14 0
    شما که هر روز حتی پنجشنبه ها مدرسه رفتید الان دارید سواد تون رو نشون میدید .واقعا برای تصمیم گیرندگان آموزش وپرورش متاسفم که هیچی علمی ندارن. الان هم راضی به باز شدن مدارس نیستم .واقعا خدا بهتون عقل سلیم بده. تو این ماه رمضان به بچه ها دارید ظلم میکنید.
  • علی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    15 2
    خیر مخالف هستم
  • رهنما IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 19
    بله من یک مادرم باسه فرزند محصل که باشرایط کرونا افت تحصیلی داشتن اگه یک ماه به آموزشها اضافه بشه واقعا عالیه
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    18 1
    من کاملا مخالفم چون غیر ائتلاف وقت وسرخوردگی بچه ها از مدرسه هیچ کارایی ندارد .تفریبا همه دانش آموزان واولیا مخالف یک ماه اضافه هستند تواین مدت چه از طریق مجازی یا حضوری اکثر کتاب ها تدریس شده وتمام الان فصل امتحان هست .بعد هم فکر گرمی هوا هم کردید غیر از کسلی وگرفتن انرژی فایدهی دیگری ندارد
  • محمد امین آلاداغلو IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    17 1
    حاضرم یک ماه اضافه شه ولی مدرسه توی این کرونای وحشتناک مجازی بشه بعد یدونه ویروس قوی تر اومد حالا تازه یادتون افتاده که حضوری کنین همون اول سال حضوری می کردین دیگه مجازی کنین

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین