۲ نفر
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
لواندوفسکی در یک‌قدمی پیوستن به بارسا

ایران ورزشی نوشت: باشگاه بارسلونا علاقه‌مند است روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ جذب کند.

مهمترین شرط لواندوفسکی برای پیوستن به تیم بارسلونا پیشنهاد قراردادی طولانی مدت بین 3 تا 4 فصل است و از سوی دیگر متقاعد کردن مسئولان بایرن مونیخ برای تعیین پایین‌ترین قیمت ممکن برای این مهاجم، درخواست مسئولان تیم بارسلونا از وکلای «لِوا» خواهد بود.

در حال حاضر یک سال از قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ باقی مانده و باواریایی‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند رقمی کمتر از 65 میلیون یورو را بابت فروش یکی از بهترین مهاجم‌های تاریخ خود دریافت کنند.

مشکلی که مسئولان تیم بارسلونا اعتقاد دارند با گنجاندن یک بازیکن جوان در معامله، می‌توانند آن را تا حدودی بر طرف کنند. بایرن مونیخ در حال حاضر به «سرجینو دِست» مدافع 21 ساله و آمریکایی بارسلونا علاقه نشان داده است و همین موضوع می‌تواند رقم 65 میلیون یورو درخواستی را تا میزان قابل توجهی کاهش بدهد.

ژاوی هرناندز به سبک بازی لواندوفسکی علاقه دارد. مربی جوان آبی و اناری‌ها به دنبال مهاجمی است که به ثمر رساندن حداقل 20 گل در فصل را برای او تضمین کند و «لِوا» که سالهاست در بوندس‌لیگا آقایی کرده به نظر بهترین گزینه فعلی برای تیم ژاوی است.

پیش از این بارسلونا به جذب «محمد صلاح» مصری نیز علاقه نشان داده بود اما به نظر می‌رسد جدا کردن این مهره تاثیر گذار از «آنفیلد» کاری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن باشد.

بیشتر بخوانید:

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    درست لوا خوبه والی تو یه تیمی هست که از لحاظ هجومی فوق العادست شاید در با رسا این فورغ نداشته باشه