آغاز ریشه کنی فقر مطلق با صدور کد شناسایی ده رقمی در مازندران

استاندار مازندران تاکید کرد: با تشکیل ستادی؛ از طریق قانونی نسبت به شناسایی افرادی که پوشاک؛ غذا و سرپناه ندارند، اقدام و برای این افراد کد شناسایی 10 رقمی از طریق اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری صادر می شود. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید محمود حسینی پور در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس دستورالعمل اجرایی مقابله با فقر مطلق با عنوان اینکه دستگاه های اجرایی اداره کل کمیته امداد حضرت امام (ره)؛ اداره کل بهزیستی و اداره کل ثبت احوال با تشکیل ستادی نسبت به اجرای طرح مقابله و جلوگیری از فقر مطلق اقدام کنند، خاطرنشان کرد : ثبت و احوال با همکاری کمیته امداد می بایست با تشکیل یک ستاد از طریق قانونی نسبت به شناسایی افرادی که پوشاک؛ غذا و سرپناه ندارند، اقدام کنند تا بتوانند برای این افراد کد شناسایی 10 رقمی از طریق اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دریافت کنند.

وی افزود: از نظر شرعی و دینی نسبت به اجرای این اقدام مهم تاکید شده است لذا این کار باید سریعا انجام و نسبت به توانمندسازی این افراد اهتمام جدی و لازم صورت گیرد.

استاندار ادامه داد: افرادی که تواتمند نیستند، می بایست به کمک یکی از دستگاه ها به توانمندی برسند.

مقام عالی دولت در مازندران، گفت: سامانه ای توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی شده است که اسامی افراد دارای فقر مطلق شناسایی و نسبت به توانمندسازی آن ها اقدام می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =