زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | وزیر کشور از نتایج بررسی ها گزارش داد

فارس نوشت: وحیدی گفت: برای حضور بانوان در ورزشگاه باید بسترهایی ایجاد شود که در ورزشگاه آزادی این بسترها هست ولی در ورزشگاه مشهد این بسترها مهیا نیست.

احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز(سه شنبه) در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درمورد اتفاقات ورزشگاه مشهد گفت: بعد از اینکه فدراسیون مسابقه را در مشهد قرار داده بود، ابتدا بحث نبودن تماشاچی بود ولی بعد مجوز برای ۳۰ تا ۴۰درصد ظرفیت ورزشگاه، یعنی حدود ۱۰ هزار نفر صادر شد که فقط تعداد حدود ۴ هزار بلیت خارج از سیستم بلیت فروشی توسط مسئولان مشهدی توزیع شده بود.

وزیر کشور درمورد ورود بانوان به ورزشگاه، گفت: برای حضور بانوان در ورزشگاه باید بسترهایی ایجاد شود که در ورزشگاه آزادی این بسترها هست ولی در ورزشگاه مشهد این بسترها مهیا نیست. به همین منطور با وزیر ورزش صحبت شد که بازی از مشهد به تهران بیاید و وزارت ورزش هم با فدراسیون فوتبال صحبت کرد ولی فدراسیون اعلام کرد که این امر ممکن نیست چون مکان برگزاری به AFC اعلام شده و تیم لبنانی هم در مشهد حضور دارد.

زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | وزیر کشور از نتایج بررسی ها گزارش داد

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه برای بازی ایران و لبنان حضور بانوان را نداشتیم و بنا به فروش بلیت به بانوان نبود، گفت: اختلال در سامانه فروش بلیت ایجاد شده بود و ۹ خانم بلیت تهیه کرده بودند ولی بعد از بررسی ها مشخص شد آن ۹ بلیت برای آقایان صادر شده و در اختیار بانوان قرار گرفته است.

 وزیر کشور که از سوی رئیس جمهور مامور رسیدگی به حواشی فوتبال در مشهد شده، در اولین گزارش خود تاکید کرد که ۲۷ هزار قطعه بلیت جعلی توسط دو کافی نت در مشهد فروخته شده بود که این مسئله نیز باعث ایجاد ازدحام در ورزشگاه امام رضا شد.

۲۱۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =