حمله به روحانیون در حرم رضوی | هدف ضارب به روایت نماینده مشهد در مجلس

فارس نوشت : نماینده مشهد در مجلس گفت: نیروهای امنیتی در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند و من از مردم فهیم ایران می خواهم تا با هوشیاری با این موضوع مواجهه داشته باشند تا در مسیر خواسته‌های دشمن حرکت نکنیم.

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تعرض به سه طلبه در حرم امام رضا (ع) گفت: مضروب ساختن این طلاب که یک نفر از آنها نیز به شهادت رسیده‌ توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

وی افزود: شهید حجت‌الاسلام اصلانی و حجت‌الاسلام پاکدامن هر دو افرادی بصیر و خدمتگزار بودند و همواره در حوزه امور فرهنگی و همین‌طور خدمت رسانی به مناطق حاشیه‌ای شهر تلاش و فعالیت داشتند.

حمله به روحانیون در حرم رضوی | اهداف ضاربان به روایت نماینده مشهد در مجلس

بیشتر بخوانید : 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این سه طلبه توسط یک فرد تبعه خارجی با چاقو مورد آسیب قرار گرفتند در جلسه مشغول بررسی برنامه‌های خود برای خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌ای شهر و برنامه‌ریزی برای این کار بودند که مورد حمله قرار گرفتند.

رحمانی با بیان اینکه شهید اصلانی با این شهادت مزد زحمات خود را گرفت، خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند و من از مردم فهیم ایران می خواهم تا با هوشیاری با این موضوع مواجهه داشته باشند تا در مسیر خواسته‌های دشمن حرکت نکنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت در منطقه و جهان است و این گونه اقدامات غیر انسانی توطئه آمریکا و انگلیس برای اختلاف افکنی است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =