ناراحتی احسان علیخانی از تصویری که «ماه عسل» از او ساخت

احسان علیخانی می‌گوید یکی از دلایل شخصی‌اش برای توقف ساخت «ماه عسل»، احساس مسئولیت شدید و ناراحتی‌اش از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهن‌شان از او ساخته بودند است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده این روزهای برنامه «عصر جدید» و همچنین تهیه‌کننده «جوکر» از دلایل توقف ساخت «ماه عسل» گفت. 

او در صفحه اینستاگرامش در این مورد چنین نوشت:

«این روزها با دوستانم برای‌تان «عصر جدید» می‌سازم و «جوکر». خوشحالم که این روزها با «جوکر» می‌توانم گاهی بخندانم‌تان و با «عصر جدید»، گاهی هیجان‌زده‌تان کنم. سال‌ها ماه رمضان، «ماه عسل» ساختم ولی ٥ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم، دلایل حرفه‌ای‌اش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهن‌شان از من ساخته بودند و توقع غیرمنطقی که از من داشتند که خیلی برایم آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوانه‌بازی‌هایم را انتخاب کنم یا ادامه «ماه عسل» و چون دیدم قرار است یک بار عمر کنم دیوانه‌بازی‌هایم را انتخاب کردم، من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل‌نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم اما تعدادی شدیدا اصرار دارند که تو را در زندگی شخصی‌ات، دقیق شبیه تم و جنس کاری که می‌سازی ارزیابی کنند و با همان متر همیشه تو را اندازه بگیرند، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو، یعنی گذشته‌ات، دردهایت، رنج‌هایت، آرزوهایت، اختلال‌هایت، مرض‌هایی که داری، حسرت‌هایی که می‌خوری و تمام آزمون و خطاهایت و… سن که می‌رود بالا، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط ولی «ماه عسل» دانشگاه عجیبی بود برایم که من را از یک پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی که در این دانشگاه، هم تجدید شدم، هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ‌التحصیل.» 

ناراحتی احسان علیخانی از تصویری که «ماه عسل» از او ساخت

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1619122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • هموطن IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    9 1
    احسان جان خسته نباشی خدا قوت.من یکی که با دیدن ماه عسل زندگی ام رنک وبوی دیگری میگرفت.بازهم دوست دارم ماه عسل اجرا بشه.بسیار عالی اجرا می کردی.واقعأ ما مردم بسیار شریفی داریم،اندکی هم هستند که بیخودی جو میدهند وعادت دارن از هر موضوعی ایراد وغر بزنند.کار شما عالی بود.بازهم ماه عسل بسازید.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    5 2
    هنوزم برنامه هات رنگ و بوی ماه عسل میده ، یهو خواستگاری راه میندازید و زندانی آزاد میکنید و ..... مردم دوستدارن کسی مجری هر برنامه ای باشه که واقعی باشه و اصلا تملق و چاپلوسی و دورویی وجود نداشته باشه
  • PE ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    8 2
    بابت ساخت همه این برنامه ها خسته نباشید و خدا قوت! اما این را بدان از ماه عسل فارغ التحصیل نشدی!‌ بلکه ولش کردی و انصراف دادی! ماه عسل می توانست تم شادی تر هم به خود بگیرد و کمی واقعی تر باشد!‌ وقتی کلیپهای پشت صحنه آن بیرون آمد که برخی از صحنه ها فقط برای گریاندن مردم طراحی شده بود خوب یعنی با مردم بازی کردن! همین خصوصیت القا کردن و نشان دادن بدبختی های مردم به بقیه در تلویزیون برای ترحم و نمره گرفتن در عصر جدید که خیلی موج میزند!‌!!‌ حتی در برنامه نوروزی هم برنامه شادی است با دعوت از برخی از مهمانان خاص و نمایش های غیر واقعی و از قبل برنامه ریزی شده راجع به افراد ناخودآگاه فضای ماه عسلی ایجاد میکنی!! به هر حال این حالت خود توست و مخصوص خود توست و کسی هم مقصر نیست! چراکه ظاهرا حال خودت با احوال ماه عسلی بودن بهتر است و ظاهرا چاره ای نیست! نقد جوکر هم بماند برای بعد! اما ساخت آن همانطور که در عصر جدید فصل سوم نشان دادی تاتیری در روحیه تو نداشت !
  • DE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    8 4
    بی هنرو مبتذل و سطحی و همه چیز دان .. از سِری قهرمان های پوشالی ، دست ساز صدا و سیما که از هیچ بودن به همه چیز بودن می رسند ..
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    7 1
    آقای علی خانی واقع کارش عالی هستش من دوستش دارم دمشگرم هرچند نظرات منو نشون نمی‌دید ولی من دوباره نظر میدم😛😛😛😛🤪
  • طرفدارعالیجناب علیخانی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    5 2
    هرکی براخودش نظرش مهترمه شما که با این طرز حرف زدن فرهنگکونو نشون میدین ومعلومه اصلا از این برنامها چیزی نمیفهمین بیخودمیکنین میای تیترو بازمیکنی چه برسه نظر بدین تماشا نمایی بیش نیستین ....اقای علیخانی شما به این حرفها گوش نکن مردم کشور مون از جامعه دلگیرند ...کارخودت هدف خودت ادامه بده سایتون مستدام ...
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 0
    دلم خیلی برای ماه عسل وحس وحالش تنگ شده