۶ نفر
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
محرومیت شش جلسه‌ای یحیی گل‌محمدی!

کمیته انضباطی آرای مربوط به اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس اعلام کمیته انضباطی در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که 26 اسفند 1400 برگزار شد، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.
همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوء رفتار تیمی ناشی از 6 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
در دیگر بخش آرای مربوط به این بازی بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.
باشگاه استقلال نیز به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده 50 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.
همچنین کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی است.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1619510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 0
    پس تشویقی مجیدی رو کی میدن؟
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    این کجا و محرومیت شش ماهه الهامی کجا. میبخشیدن سنگین تر بود.
  • حمید IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 0
    فرهاد که وارد زمین شد سوگولیه جریمه نمیشه جمع کنید با این کمیته رو بعد اون فایل سوتی که بیرون اومد این دفعه دستور کی اجرا کردین؟
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    یادمه فرهاد مجیدی در دوران بازیکن بودنش یک بار در بازی با فجر سپاسی شیراز به خاطر محکم کوبیدن توپ به زمین به مدت شش ماه از تمامی مسابقات داخلی و ملی محروم شد. به خاطر همین حکم مجبور شد ایران رو ترک کنه و به اتریش بره . حکم گل محمدی خیلی مهربانانه بود.
  • سید IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    مسخره کردید خودتون رو!! بازی باخته رو براشون مساوی کردی، کافی نبود، مربی تیم رو هم 6 جلسه محروم کردید!؟!!
  • ناشناس IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    با سلام. اعلام رای کمیته محترم انضباطی دربی، طی 4 ساعت پس از دفاع سرمربی پرسپولیس در قضاوت، امری بسیار تعجب بر انگیز است!! صدور رای 4 ساعته ذهن انسان را متوجه مصاحبه جناب زرگر، عضو کمیته داوران در پیش از عید می اندازد، که فرموده بود من نه بازی را و نه گزارش بازی را دیده ام ،ولی مسجل است سرمربی پرسپولیس مقصر است!!! البته، سرمربی قرمزها در روز بازی با ابی پوش ها مرتکب اشتباه شد. او برای اینکه تیمش در بازی یک نفر کم نداشته باشد باید مانند سرمربی استقلال توپ را سفت در بغل نگه می داشت و بازی را از جریان می انداخت تا نفراتش کامل شود . در ان صورت شاید دربی را پیروز و حداکثر یک جلسه محروم می شد.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    از اولش هم معلوم بود میخوان ماست مالی کنند