ایسنا نوشت:

تصویربرداری فصل دوم سریال «قلب یخی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی همچنان ادامه دارد.

حدود 80 درصد از مراحل تصویربرداری این سریال سپری شده و قرار است تصویربرداری 20 درصد باقیمانده تا یک ماه آینده به پایان برسد.

همچنین تدوین چهار تا پنج قسمت از فصل دوم «قلب یخی» به پایان رسیده و دو قسمت نیز برای توزیع آماده شده که از هفته آینده توزیع می‌شود.

سید جواد یحیوی، مدیر روابط عمومی «قلب یخی» درباره زمان دقیق توزیع این سریال، گفت: «تاریخی که «قلب یخی» توزیع می‌شود به احتمال زیاد دوم مرداد است، اما در حال بررسی هستیم که قبل از ماه رمضان یا بعد از عید فطر «قلب یخی» را توزیع کنیم. پیش از این نیز در توزیع سریال وقفه افتاده بود و نمی‌خواستیم این اتفاق تکرار شود.»

وی ادامه داد: «اگر قبل از ماه رمضان، «قلب یخی» را توزیع کنیم، در شب‌های قدر این مجموعه توزیع نخواهد شد.»

تصویربرداری فصل دوم «قلب یخی» که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود، ‌اواخر فروردین ماه امسال آغاز شد. این سریال را سید کمال طباطبایی تهیه‌کنندگی می‌کند.

پیش از این در نشستی خبری اعلام شده بود فصل دوم سریال «قلب یخی» شامل 14 قسمت است که در هفت بسته‌ دو قسمتی از اول تیر ماه توزیع می‌شود.

در فصل دوم «قلب یخی» مهرآوه شریفی نیا، نسرین مقانلو، حمید فرخ‌نژاد، ‌امین حیایی، آشا محرابی، الناز شاکردوست، سامیه لک، محمدرضا داود‌نژاد و حسین یاری بازی می‌کنند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گاو IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خیلی مسخره است