۱ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کرباسچی با روزنامه جدید می آید

روزنامه جوان نوشت: روزنامه هم‌میهن به پشتیبانی و زیرنظر غلامحسین کرباسچی و با حضور برخی اصلاح‌طلبان مثل عباس عبدی، احمد زیدآبادی، افشین امیرشاهی و جواد روح به عنوان اعضای شورای سردبیری قرار است کار خود را آغاز کند.

مسئولان این روزنامه که به شغل مدیریت حفظ آثار و منویات رئیس‌جمهور سابق نیز مشغول هستند، روزنامه‌ای با دغدغه‌های خاص‌تر از بقیه روزنامه‌های اصلاح‌طلبی را اداره می‌کنند و به‌جز در برخی مواضع مثل تخریب رئیس‌جمهور سیزدهم برای سنگ‌اندازی در مسیر آینده او که با بقیه اصلاح‌طلبان مشترک‌المنافع می‌شوند، در مواضع دیگر متفاوت عمل می‌کنند.

روزنامه شرق نیز که خود را ارگان اصلاح‌طلبان اصلی می‌داند، گویا دیگر بدون تحریریه و با نیروهای حق‌التحریری اداره می‌شود. سال‌ها پیش اصلاح‌طلبان از اینکه در عرصه خبرگزاری‌ها کم‌رونق بوده‌اند و رسانه‌های مکتوب‌شان به نوعی مجبور به ارتزاق از محتوای تولیدی خبرگزاری‌های اصولگرا هستند، ابراز دلخوری می‌کردند و به دنبال تغییر این شرایط بودند.

با این‌حال افول و تا حدودی تفرقه میان اصلاح‌طلبان را که در ویترین رسانه‌های آنان مشهود است، باید به حساب از دست‌رفتن بخشی از پایگاه اجتماعی آنان دانست، حقیقتی که برخی از افراد شاخص این جناح گاهی به صراحت و گاهی در لفافه به آن اذعان می‌کنند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =