۱ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کیش بهترین گزینه برای تفریحات آبی

یکی از جذابیت‌های منحصر به فرد تورکیش برای گردشگران استفاده از تفریحات آبی کیش است که در این منطقه برگزار می‌شود. انواع تفریحات آبی در فصل‌های مختلف و برای گروه‌های سنی مختلف آماده شده است و علاقه مندان با پرداخت هزینه می‌توانند از این تفریحات در کیش استفاده کنند.

آشنایی با تفریحات آبی جزیره کیش

مناطق ساحلی جزیره کیش علاوه بر اینکه برای پیاده روی و دوچرخه سواری مناسب است، برای برپا کردن انواع بازی‌ها و تفریحات مهیج آبی هم مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین تعداد زیادی از گردشگرانی که می‌خواهند در آب شنا یا غواصی کنند یا با تفریحاتی نظیر جت اسکی هیجان را تجربه کنند، کیش را برای تفریح انتخاب می‌کنند. انواع تفریحات آبی جزیره کیش شامل موارد زیر است:

پارک آبی اوشن

یکی از جذاب‌ترین تفریحات آبی کیش برای خانواده‌ها، پارک آبی اوشن است. این پارک روباز و در کنار دریا قرار دارد. پس کسانی که از وسایل بازی این پارک استفاده می‌کنند، می‌توانند از دیدن منظره‌ی دریا هم لذت ببرند.

همچنین در این پارک فضای سبز، کافی شاپ و رستوران هم در نظر گرفته شده تا گردشگران بتوانند ساعات خوب و خوشی را در پارک آبی اوشن سپری کنند.

فلای بورد

یکی از وسایل مهیج در کیش فلای بورد است. اگر از فلای بورد استفاده کنید می‌توانید در ارتفاع 12 متری بالای آب پرواز کردن را تجربه کنید. هر زمان هم که مایل بودید شیرجه‌ای داخل آب بزنید. همچنین فلای بورد به یک جت اسکی متصل است که باعث می‌شود شما روی هوا معلق بمانید.

استفاده از فلای بورد برای خانم‌ها و آقایان محدودیتی ندارد و هر فردی که مایل باشد می‌تواند از آن استفاده کند.

مزیت تور کیش این است که انواع تور کیش از مشهد ارزان قیمت و گران قیمت در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. هر فردی می‌تواند متناسب با خدمات و امکاناتی که مدنظر دارد تور مناسب را انتخاب کند و از سفر کیش لذت ببرد.

اسکوتر زیر دریایی

اسکوتر زیر دریایی یک غواصی مدرن و پیشرفته است که می‌تواند لحظه‌های شاد و هیجان انگیزی را رقم برند. با استفاده از اسکوتر زیر دریایی می‌توانید تا عمق ده متری زیر آب شنا کنید و جانداران زنده زیر آب و ماهی‌ها را از نزدیک ببینید.

خانم‌ها محدودیتی برای استفاده از اسکوتر زیردریایی ندارند، اما کسانی که بیماری قلبی داشته باشند یا قد آن‌ها کوتاه‌تر از 120 سانت باشد نمی‌توانند از اسکوتر استفاده کنند.

کریزی بوت

یکی دیگر از تفریحات مهیجی که در تور کیش نباید آن را از دست بدهید کریزی بوت است. این وسیله که با نام قایق دیوانه تندرو هم شناخته می‌شود جدیدترین تفریح آبی در جزیره کیش است. از نام این وسیله تفریحی پیداست که سرعت بسیار بالایی دارد. ویژگی خاص این قایق این است که می‌توانید به صورت دسته جمعی از ان استفاده کنید.

برای حفظ سلامت سرنشینان جلیقه نجات، کلاه ایمنی یا سایر تجهیزات مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

تور کیش از تهران در تمام فصول سال برگزار می‌شود. شما می‌توانید متناسب با انگیزه‌ی سفر به کیش زمان مناسب را انتخاب کنید و از تفریحات آبی متنوعی که در این جزیره آماده شده استفاده کنید.

جت اسکی

یکی از آشناترین وسایل تفریحی برای اغلب گردشگران تور کیش جت اسکی است. با در اختیار داشتن جت اسکی می‌توانید روی سطح دریا گشت و گذار کنید و البته با حمایت مربی و لوازم ایمنی تفریح هیجان انگیزی را تجربه کنید.

کایت بوردینگ

کایت بوردینگ یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های آبی است که در تور کیش می‌توانید از آن استفاده کنید. کایت بوردینگ ترکیبی از اسکی روی آب و پاراگلایدر است. در این ورزش تفریحی از نیروی کشش کایت برای نگه داشتن تخته اسکیت استفاده می‌شود. به همین دلیل حتی کسانی که آمادگی جسمانی کافی برای نداشته باشند هم می‌توانند از این تفریح مهیج استفاده کنند.

کشتی‌های تفریحی در کیش

درصورتی که از تور کیش استفاده کردید و می‌خواهید سفری خاطره انگیز داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم از کشتی‌های تفریحی کیش هم استفاده کنید.

می‌توانید با اعضای خانواده سوار کشتی‌های تفریحی شوید و یک وعده‌ی غذایی را روی کشتی صرف کنید و حین صرف غذا از شنیدن موسیقی‌های شاد لذت ببرید. چند نمونه از بهترین کشتی‌های تفریحی در کیش کشتی گوهر کیش، کشتی آکواریوم کیش و کشتی آرتمیس هستند.

ماهیگیری در سفر کیش

ماهیگیری می‌تواند یکی از بخش‌های جذاب سفر به کیش باشد. گونه‌های دریایی متنوعی در این جزیره وجود دارد که می‌تواند برای علاقه مندان به ماهیگیری جذاب باشد. در تمام قسمت‌های جزیره ماهیگیری آزاد است. اما اگر وسایل و تجهیزات حرفه‌ای برای ماهیگیری نیاز دارید، می‌توانید لوازم مورد نیاز را از کلوپ‌هایی که در جزیره وجود دارد تهیه کنید.

کیش

بیگ بال

بیگ بال تفریحی است که شما را داخل یک توپ بزرگ روی آب رها می‌کند. اگر می‌خواهید این لحظات خاص را تجربه کنید می‌توانید به سواحل مرجانی جزیره کیش مراجعه کنید.

مواردی که نام بردیم فقط برخی از تفریحات آبی هستند که با استفاده از تور کیش می‌توانید از آن بهره‌ببرید، انواع تفریحات و بازی‌های دیگر نظیر شاتل، پاراسل و اسکی روی آب، ژوراسیک پارک هم می‌تواند اوقات فراغت شما را در کیش پر کند.

بهترین زمان تور کیش برای استفاده از تفریحات آبی چه وقتی است؟

بعد از اینکه با انواع تفریحات آبی در کیش آشنا شدید، بد نیست با زمان مناسب برای استفاده از این تفریحات هم آشنا شوید. با توجه به اینکه جزیره کیش در اقلیم گرم و خشک واقع شده است، می‌توانیم این نوید را به شما بدهیم که به صورت چهارفصل می‌توانید از این تفریحات استفاده کنید. پس برای استفاده از تفریحات آبی و رزرو تور کیش هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در فصل پاییز و زمستان به کیش سفر کردید و هوا ابری یا بارانی بود، بهتر است از تفریحات آبی صرف نظر کنید.

جمع بندی

یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری در داخل کشور تور کیش است که توانسته جایگزین مناسبی برای سفرهای خارجی باشد. در این مطلب شما را با انواع تفریحات آبی که در کیش برای علاقه مندان فراهم شده است آشنا کردیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =