چرا واردات از چین با وانیکس برای کسب و کارها منفعت دارد؟

آیا می‌دانستید که افزایش تقاضا برای کالاهای مختلف باعث شده تا تاجران بیشتری به واردات کالا جذب شوند؟! واردات می‌تواند فرصت‌های سودآوری را برای دارندگان مشاغل ایجاد کنند.

در چند سال اخیر واردات از چین نیز با گسترش چشم‌گیری روبه‌رو بوده و تعداد بازرگانانی که این کشور را برای خرید و وارد کردن کالا در نظر گرفته‌اند، افزایش یافته است. اما اینکه دقیقا چه مزایا و منفعتی واردات کالا از این کشور قدرتمند در عرصه تولید برای دارندگان کسب و کارها و تاجران دارد، موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. مایلید درباره روند واردات از چین با وانیکس بیشتر بدانید؟! روی لینک کلیک کنید.

پیش از آن، پیشنهاد می‌کنیم که برای واردات کالا از چین، وانیکس که یک شرکت بازرگانی واسطه معتبر است را انتخاب کنید تا از مزایای آن بیشتر بهره‌مند شوید. با انتخاب این شرکت، نیازی نیست که برای پیمودن هر مرحله از واردات مضطرب شوید.

قیمت تمام شده کالا در چین ارزان است

چین، جزء قدرتمندترین کشورهای جهان در عرصه تولید انواع کالاهاست. اولین سودی که عاید شخص واردکننده می‌شود این است که کالا را از چین به قیمت ارزان وارد و با حاشیه سود مناسبی هم در داخل عرضه می‌کند.

گاهی هم ممکن است یک شخص واردکننده با تولیدکننده‌ای در چین آشنا شود که با مقداری چانه‌زنی قیمت نهایی کالاها را حتی کمتر از تعرفه تعیین شده قرارداد ببندد. حالا در این بین شخص بازرگان و واردکننده کالا می‌تواند آن محصولات تا ۱۰ برابر بیشتر در بازار آزاد بفروشد و از این راه یک تجارت سودآور را تجربه کند.

بنابراین زمانی که وانیکس را هم به عنوان شرکت واسطه واردات از چین انتخاب می‌کنید، هزینه‌های واردات را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهید.

کالاهای بسیاری با کیفیت ایده‌آل در دسترس هستند

این حق مسلم هر واردکننده‌ای است که درباره کیفیت کالاها اطمینان یابد. نباید از این حقیقت غافل شویم که محصولات و کالاهای چینی در چندین دسته‌بندی از نظر کیفی ساخته و عرضه می‌شوند.

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که اغلب کالاهای تولید چین، دوام ندارد. اما این تصور کاملا اشتباه است؛ زیرا این شخص واردکننده است که می‌تواند تعیین کند چه طیف کالایی با چه کیفیتی از چین وارد کند.

اگر قرار است با وانیکس واردات از چین را تجربه کنید، متخصصان و مشاوران ما همیشه سعی در یافتن بهترین تولیدکننده دارند. تولیدکنندگانی که کیفیت کالا را تضمین و اطلاعات دقیقی درباره میزان کیفیت محصول در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

واردات کالاهای با حاشیه سود بالا

شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که تاجران را به سمت چین می‌کشاند، حاشیه سود بالایی است که از واردات نصیب آن‌ها می‌شود. محصولاتی به قیمت عمده که حتی با محاسبه هزینه واردات نیز باز هم یک سود چشم‌گیر را برای دارنده کسب و کار یا شخص تاجر به ارمغان می‌آورد. معمولا فرد واردکننده خود می‌تواند قیمت نهایی را تعیین کند، بدون آنکه نگران سود و زیان باشد. بهتر است که قیمت محصول وارداتی با توجه به شرایط و قدرت خرید جامعه در نظر گرفته شود.

شروع یک تجارت آنلاین سودآور است

معمولا کسانی که سرمایه کافی برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین ندارد، می‌توانند با واردات از چین وانیکس یک تجارت سودآور را برای این دست از افراد فراهم کنند.

این یک تجارت بزرگ با تامین کالاهای مورد نیاز و پر طرفدار جامعه است و فرصت برای این دست از افراد نیز به خوبی فراهم می‌شود؛ زیرا شما به طور خودکار یک فرصت عالی برای کسانی که می‌خواهند یک فروشنده یا ارسال کننده کالای شما باشند را مهیا می‌کنید.

واردات از چین بدون گمرک؟ سوالی که باید پاسخ داده شود

واردات برای هر کشور از مجموعه‌ای قواعد و قوانین از پیش تعیین شده، صورت می‌گیرد. فرد واردکننده کالا می‌تواند با اعتماد به وانیکس همه مراحل را به او بسپارد و برای عبور از گمرکی نیز نگرانی نداشته باشد. اما واقعا واردات از چین بدون گمرک امکان‌پذیر است؟!

برای کشف دو شیوه و کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات از چین بدون گمرک روی لینک کلیک کنید.

چرا واردات از چین با وانیکس برای کسب و کارها منفعت دارد؟

حقیقت ماجرا از این قرار است که برای هر نوع تجارت بین‌المللی باید از گمرکی عبور کرد. حالا این اداره گمرک می‌تواند در فرودگاه، بندر و مرز زمینی کشور مستقر باشد. چین هم که جای خود دارد، با فرسنگ‌ها فاصله جغرافیایی از ایران نیز باز هم فرد واردکننده کالا باید از بتواند مجوز عبور از گمرک را دریافت کند.

نه تنها باید از گمرک ایران رد شود بلکه در مبدا یعنی چین هم باید کالاها و محصولات از اداره گمرک عبور داده شود. این قانون جهانی است و بیشتر کشورها به طور قاطع به این اصل پایدار هستند.

حالا زمانی که شخص واردکننده همه امور را به شرکت بازرگانی معتبر واگذار می‌کند، تنها باید منتظر دریافت محصولات خود در کارخانه و مکانی که در قرارداد قید شده، باشد. زیرا او نه نیازی به کارت بازرگانی دارد و نه نیاز به دانستن از قوانین گمرکی کشور چین و ایران. همه این کارها توسط شرکت بازرگانی واسطه یعنی وانیکس انجام می‌شود.

در این بین ممکن است برخی از واردکنندگان نوپا با خود تصور کنند که دریافت کارت بازرگانی آسان است، اما باید یادآور شویم که برای دریافت این کارت باید ماه‌ها منتظر بمانید و شرایط لازم را داشته باشید. با این تفاسیر برای واردات بدون گمرک آن هم از کشور چین که برخی از آن به عنوان شریک تجاری ایران یاد می‌کنند، دو شیوه پیش رو دارید.

واردات از چین با سرمایه کم توسط وانیکس ؛ روشی برای توسعه تجارت

همه تاجران و بازرگانان در جهان، مسلما از افراد ثروتمند و با پشتوانه مالی قوی نیستند. در این بین افرادی هم وجود دارند که هم به کار واردات علاقه‌مندند و از طرفی سرمایه زیادی ندارند. با توجه به اینکه در چین گروه گسترده‌ای از تامین‌کنندگان حضور دارند و هر کدام به دنبال به دست آوردن بازار هستند، می‌تواند با سرمایه اندک هم از این کشور کالا وارد کرد.

دوست دارید بیشتر درباره واردات از چین با سرمایه کم بدانید؟ روی لینک کلیک کنید.

چرا واردات از چین با وانیکس برای کسب و کارها منفعت دارد؟

اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چه فاکتورهایی برای واردات از چین با سرمایه کم باید مد نظر قرار داده شود؟!

برای واردات با سرمایه کم یا زیاد، باید نیاز بازار شناخته شود. به هر حال برای برخی این سرمایه کم حاصل یک عمر تلاش آن‌هاست و اگر واردات با درایت صورت نگیرد، امکان دارد نه تنها سود عاید آن‌ها نشود، بلکه متحمل خسارت غیر قابل جبران نیز شوند.

اگر سرمایه شما اندک هم باشد، برای به دست آوردن یک تجارت پر سود باید حسابی زمان بگذارید و تحقیق کنید. با توجه به اینکه مجموعه وانیکس از گروهی افراد متخصص تشکیل شده‌اند که سال‌ها در این حرفه تجربه دارند، به خوبی می‌توانند این افراد را راهنمایی کنند.

خبر خوب برای این دست از سرمایه‌گذاران این است که چین، ابرقدرت تولید در جهان که بیش از ۴۰ درصد صادرات به کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان را به دست آورده، برای هر میزان سرمایه حتی اندک کالاهایی برای عرضه دارد.

به سایت وانیکس مراجعه کرده و کارشناسان تماس بگیرید تا متخصصان بهترین تامین‌کننده کالا را در چین برای شما بیابند. برای تجارت و واردات، درایت و تصمیم‌گیری هوشمندانه منجربه کسب سود و درآمد بیشتری می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =