آغاز اجرای طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالا در قزوین

معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد قزوین از آغاز اجرای طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالا خبرداد و گفت: در قالب این طرح نظرات مردم در خصوص کیفیت ۴۰نوع کالای پرمصرف پرسش می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ کوروش رحمانی، معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد قزوین با اعلام خبر اجرای طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالا در قزوین گفت: در قالب این طرح، نظرات مردم در خصوص کیفیت ۴۰نوع کالای پرمصرف در گروه‌های صنایع غذایی، صنایع غیر فلزی و صنایع فلزی از طریق پرسشنامه دریافت می شود و از هر فرد خریدار تنها از یک گروه کالا پرسش می شود.

رحمانی افزود: هدف از اجرای این طرح اندازه گیری نرخ و وضعیت کیفیت کالاها و محصولات پرمصرف از طریق کسب نظرات مصرف کنندگان است و در مراحل بعدی این طرح، آزمون و نمونه برداری در دستور کار قرار دارد و فروشگاه‌های رفاه، اتکا و هایپرکیپر برای حضور پرسشگران برای مدت 5 روز در نظر گرفته شده است و همچنین مراجعه به مراکز تعویض روغن موتور و فروشگاه‌های لوازم خانگی و مصالح ساختمانی نیز در برنامه قرار دارد.

او گفت: پس از تکمیل پرسشنامه‌های طرح، همکاران طرح نسبت به بازبینی پرسشنامه‌ها و کدگذاری اقلام باز و نیمه باز پرسشنامه‌ها براساس الگوی از پیشن تعیین شده اقدام کرده و پرسشنامه‌ها جهت ورود به بستر مورد نظر جهت داده آمایی آماده شده و توسط داده آما عملیات ورود اطلاعات انجام می شود.

معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد قزوین افزود: داده های حاصل از طرح مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و نتایج آن جهت اطلاع و بهره برداری عموم منتشر می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =