مهر نوشت:

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد که روحیه سهم خواهی در میان اصولگرایان بر ضد گفتمان انقلاب اسلامی و اصولگرایی است.
حسین فدایی در خصوص آفت های سهم خواهی در میان اصولگرایان گفت: اساس وحدت در میان اصولگرایان تابع سه شاخص "هدف وحدت"، "محتوای وحدت" و "محور وحدت" است.

وی افزود: در موضوع هدف وحدت باید ببینیم که آیا هدف از فعالیت سیاسی از سوی گروه ها رسیدن به قدرت منهای محتوا است که اگر اینگونه باشد همان توجیه وسیله بر مبنای هدف خواهد بود که این بسیار مضر است.

گفتمان انقلاب محتوای وحدت اصولگرایان است

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی محتوای وحدت در میان اصولگرایان را گفتمان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اساس شکل گیری وحدت در میان اصولگرایان به این دلیل است که اصل گفتمان انقلاب اسلامی در صحنه عمل به اجرا در آید و شاخص های گفتمان انقلاب اسلامی حاکم شود.


سهم خواهی گروهی ضد گفتمان اصولگرایی است


فدایی با تاکید بر اینکه اگر روحیه سهم خواهی در میان اصولگرایان حاکم شود ضد گفتمان انقلاب اسلامی و اصولگرایی اصیل خواهد بود، افزود: محور وحدت در همه شرایط ولایت فقیه است و اینکه برخی بخواهند در انتخابات و رقابتهای سیاسی، حزب و گروه خود را حاکم کنند و سهم خواهی کنند به معنای این است که آنها همه چیز را برای خود می خواهند که این بر خلاف تاکیدات رهبر انقلاب به عنوان محور وحدت نیروهای انقلاب است که قطعا بر ضد وحدت اصولگرایان خواهد بود.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس یا بیان اینکه هر فکر و اندیشه ای که گروه های سیاسی بخواهند جدا از گفتمان انقلاب اسلامی مطرح کند، قطعا بر ضد وحدت خواهد بود، گفت: افکار و اندیشه های زاویه دار با گفتمان اصیل انقلاب اسلامی از سوی اکثریت اصولگرایان که خود را نماینده این گفتمان می دانند رد خواهد شد.


جامعتین به دنبال توسعه گفتمان انقلاب اسلامی است


وی به نقش جامعتین در کمیته 15 نفره اصولگرایان اشاره کرد و افزود: روحانیت و جامعتین به دنبال توسعه گفتمان انقلاب اسلامی هستند و افرادی که تاکنون از وحدت اصولگرایان سخن گفتنه اند تاکیدشان بر اصول و معیارهای گفتمان انقلاب اسلامی و تحقق حقوق عمومی مردم و عدالت است.

 /29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    اینو اول به خودت و دارو دسته خودت بگو. یکی از اشکالات فرهنگی ما این است که کوچکترین مشکلات طرف مقابل را زیر ذره بین می بریم اما مشکلات تفکری خودمان را نمی بینیم. یک کمی نگاه به خودتون بکنید.