شکست تلخ فرهاد؛ صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی

مصاف دیدنی و پرهیجان استقلال و نساجی پس از ۱۲۰ دقیقه بدون گل با برتری ۵-۴ شاگردان الهامی در ضربات پنالتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد و کار به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی تیم فوتبال نساجی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ حریف خود را شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شود. به این ترتیب تیم نساجی در مرحله نیمه‌نهایی باید مقابل مس کرمان قرار بگیرد.

شکست تلخ فرهاد؛ صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی

ترکیب استقلال

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، سعید بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، صابر حردانی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی

کارت زرد:
مرتضی منصوری (۵)

عزیزبک آمانوف (۹۲) رافائل سیلوا (۱۰۴)

لحظات حساس:


دقیقه ۲: نساجی در بدو کار صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی به رضا جعفری رسید که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵: استقلال پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. شوت مستقیم وریا غفوری را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶: ارسال خطرناک جعفر سلمانی از سمت چپ به روی دروازه نصیب کوین یامگا شد اما مزاحمتی که کریم اسلامی برای این بازیکن ایجاد کرد، مانع از این شد که مهاجم فرانسوی آبی پوشان دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۸: فرصت فوق العاده ای نصیب استقلال شد. امیرحسین حسین زاده با یک توپ گیری فوق العاده در شرایطی که کوین یامگا را کنارش داشت و می توانست با یک پاس او را با دروازه خالی مواجه کند، با خودخواهی ضربه اش را به سمت دروازه زد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: سبحان خاقانی از فاصله دور تصمیم گرفت تا با یک شوت، دروازه نساجی را تهدید کند که شوت خاقانی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۴: حرکت در عرض و دیدنی صابر حردانی روی خط محوطه جریمه در حالیکه روزبه چشمی پا به پای این بازیکن می دوید، با شوت حردانی همراه شد که ضربه خطرناک و زمینی این بازیکن به پایه تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه ۲۵: حرکت خوب حسین زاده از سمت چپ با ورود او به درون محوطه جریمه همراه شد که پاس او به سمت چپ، ضربه عجیب و غریب وریا غفوری را در پی داشت که توپ به سلمانی رسید و این بازیکن نیز با شوتی بی دقت، توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه ۳۵: شوت کریم اسلامی از پشت محوطه جریمه از شدت کافی برخوردار نبود و رضایی آن را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۳: فرصت خوب برای یامگا در داخل محوطه جریمه نساجی ولی او نتوانست از این فرصت استفاده لازم را ببرد.

شکست تلخ فرهاد؛ صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی


دقیقه ۵۵: یک ضربه کاشته در میانه های زمین نساجی نصیب استقلال شد. شوت زمینی مهدی پور در شلوغی محوطه جریمه به امیرحسین حسین زاده رسید ولی تأثیرگذاری این بازیکن روی توپ از شدت کافی برخوردار نبود و حقیقی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۷: فرار تند و تیز امیرحسین حسین زاده از سمت راست و شوت محکم این بازیکن را علیرضا حقیقی با پای خود دفع کرد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۷۶: حرکت خوب و انفرادی عزیزبک آمانوف و عبور او از میان دو مدافع نساجی همراه شد که ضربه نهایی او را حقیقی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۷۷: ارسال زیبا و دیدنی حردانی در دهانه دروازه به عزیزبک آمانوف رسید که شوت این بازیکن با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: ارسال کرنر مهدی پور با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد که توپ او با زاویه زیادی همراه شد و راهی به چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۹۰+۲: شوت راه دور و فوق العاده دیدنی امیرحسین حسین زاده را علیرضا حقیقی با یک دست راهی کرنر کرد.

دقیقه ۹۰+۶: حرکت انفرادی و دیدنی صالح حردانی با شلیک محکم این بازیکن همراه شد که توپ او به زیر طاق دروازه برخورد کرد و به داخل زمین بازگشت تا بزرگترین موقعیت استقلال برای گلزنی از دست برود.

شکست تلخ فرهاد؛ صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی

وقت های اضافه:
دقیقه ۹۳: پاس صالح حردانی با سر به آرمان رمضانی رسید که شوت زمینی این بازیکن را حقیقی مهار کرد.

دقیقه ۹۹: یک ارسال به روی دروازه با ضربه سر حردانی همراه شد که در ادامه رمضانی دروازه خالی را باز کرد اما پیش از آن، کمک داور آفساید حردانی را اعلام کرده بود.

دقیقه ۱۰۶: اشتباه علیرضا رضایی باعث فرصت خوبی برای نساجی مهیا شود. یک پاس در عمق برای گل محمدی با حرکت نمایشی این بازیکن همراه شد ولی علیرضا رضایی توپ را جمع کرد.

دقیقه ۱۰۹: یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که ضربه غلامعلی بیگی یک ضرب به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱۲: ارسال عارف غلامی به روی دروازه، با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و این توپ درون دروازه قرار گرفت اما داور پیش از آن، خطای رمضانی به روی جانملکی را اعلام کرد.

دقیقه ۱۲۰+۲: پاس در عمق و دیدنی آمانوف در شرایطی ایده آل به کوین یامگا رسید که شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

شکست تلخ فرهاد؛ صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    چه لذتی داره یک دروازه بان پرسپولیسی استقلال رو حذف کنه.اینم از شاه فرهادتون.این تازه اول باختهای استقلاله
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    18 45
    توی یه صحنه روزبه دوپا تکل زد رو بازیکن حریف داور حتی خطا هم نگرفت در حالیکه حداقل باید کارت زرد میداد بهش
  • محمدرضا IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    83 13
    فقط تو ایرانه که 120 دقیقه وقت تلف کنی، همه بازیکنات یه دور برانکاردی بشن و کل بازی تو قوطی باشی داور هم میاد کمکت و گل سالم حریف و پنالتیاشو نمیگیره! الان همه این تیما تو نیمه نهایی مجوز حرفه ای گری دارن و فقط استقلال و پرسپولیس ندارن! تو آسیا با غش و ضعف و پا هوا کردن قهرمان نمیشه شد.
    • محمدرضا تاجی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      4 6
      و هر بازی واست پنالتی یارانه ای و امتیاز معیشتی میدن ...
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    23 63
    تلخ چرا حتما کیسه کشییییییی
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    بسیار خوشحالم که تیم پر مدعی حذف شد
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    13 66
    چرا برای پرسپولیس همه فحاشی های استقلالی ها رو گذاشتی اما برای استقلال اصلا؟
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    15 4
    جانم نساجی،جانم مازندران زنده‌باد مازندران
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    6 9
    شکست تلخ یحیی گل‌محمدی تسکین پیدا نکرده هنوز
  • علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    8 7
    انشالله جام رمضان میبینمتون....................