۱ نفر
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
دانستنی هایی جالب از اسپانیا

اسپانیا کشوری  با رسم و رسومات جالب و زیبا  و در عین حال منحصر به فرد می باشد.

دانستنی هایی از اسپانیا

حتی اگر در این کشور زیبا مراسمی از جمله گاوبازی، رقص، فستیوال های زیبا را هم در نظر نگیریم، باید بگوییم که این کشور دارای قوانین عجیب و غریبی می‌باشد که به نوبه خود بسیار نادر هستند و شاید درک این قوانین برای برخی از افراد بسیار سخت و دشوار باشد، ولی با این وجود وقتی به اسپانیا سفر می کنید حتما باید این قوانین را رعایت کنید، زیرا در غیر این صورت ملزم به پرداخت جریمه های سنگین خواهید شد. یکی از قوانین عجیب اسپانیا این است که شما به هیچ وجه نمی توانید چندین سگ را با هم در خیابان به همراه داشته باشید و محدودیت های خاصی را در این موارد در نظر گرفته اند. در خیابان های اسپانیا با وجود هوای بسیار گرم در تابستان شما به هیچ عنوان نمی توانید با رکابی و لباس لختی بیرون بیایید، در صورتی که در دیگر کشورها به هیچ عنوان این قانون وجود ندارد. نمی توانید لباس های زیر و یا هرگونه لباس های تحریک کننده را در محیط بیرون از خانه آویزان کنید و حتی از تکاندن فرش در بیرون از خانه نیز باید بپرهیزید.

شما هنگام رانندگی به هیچ عنوان نباید از صندل و یا دمپایی استفاده کنید، حتی وقتی که شما سوار تاکسی می شوید نیز به هیچ عنوان نباید این نوع کفش ها را به پا داشته باشید. به طور کلی پوشیدن کفش هایی که انگشتان پا در آن مشخص می باشد در این کشور کاملاً غیرقانونی خواهد بود.

اگر از علاقه مندان سفر به کشورهای اروپایی هستید حتما مقاله تور اروپا تابستان 1401 را دنبال نمایید.

قوانین عجیب اسپانیا

با قوانین عجیب اسپانیا آشنا شوید!

قوانین عجیب اسپانیا هیچ گونه دلیل منطقی ندارند ولی با این وجود مردمان اسپانیا و گردشگران حتما باید به این قانون ها احترام بگذارند. یکی از این قوانین عجیب این است که شما هرگز نمی توانید بدون پیراهن در خیابان های اسپانیا قدم بزنید، البته این قانون برای افرادی که در نزدیک ساحل مشغول به آب‌تنی و آفتاب گرفتن هستند نمی باشد.در اسپانیا در برخی از ساعت ها و مکان ها به هیچ عنوان در مورد ساعت چیزی نپرسید که در نوع خود بسیار عجیب می باشد.هنگامی که در کافه های اسپانیا هستید به هیچ عنوان نمی توانید تخته نرد بازی کنید، زیرا به اعتقاد آنان این کار باعث ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای افراد دیگر می شود و همچنین شما به صورت ایستاده نمی‌توانید به غذا خوردن و یا نوشیدن بپردازید.وقتی شما در ساحل هستید به هیچ عنوان نمی توانید به ساخت قلعه شنی بپردازید و همچنین آوردن سگ نیز در محوطه ساحل ممنوع می باشد.

یکی دیگر از قوانین جالب این کشور این است که شما برخی از نام ها را نمی توانید بر روی فرزندان خود بگذارید و حتی از گذاشتن اسم میوه بر روی فرزندان خود نیز منع می باشید.

قانون اساسی کشور اسپانیا

اسپانیا کشور کاملاً اجتماعی می باشد که بر روی قوانین خود بسیار تاکید دارد و همچنین به ترویج آزادی، عدالت و رعایت ارزش‌های حقوقی می پردازد. این کشور به تقسیم نشدن اسپانیا بسیار تاکید دارد، به همین منظور آن را به عنوان یک منطقه تجزیه ناپذیر دانسته و حق خودمختاری مناطق را به رسمیت می شناسد.

یکی دیگر از قوانین اساسی این کشور این می باشد که همه مردمان اسپانیا باید حتماً زبان اسپانیایی را یاد بگیرند و در استفاده نمودن آن نیز خودمختار هستند و دیگر زبان های رسمی نیز برای این کشور بسیار قابل احترام می باشد.

تمامی نیروهای مسلح دریایی، ارتش و هوایی موجود در این کشور وظیفه اجرای قانون اساسی و حفظ آن را بر عهده دارند و همچنین دولت نیز وظیفه دارد که برای تمامی افراد حقوقی و غیرحقوقی شرایط لازم برای شرکت در محافل سیاسی را به وجود آورد. اتباع خارجی که در کشور اسپانیا زندگی می کنند نیز از تمام قوانین آن بهره مند هستند که یک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد و بدون در نظر گرفتن نژاد و مذهب در برابر قانون اساسی مساوی هستند.آموزش و پرورش در نحوه یادگیری کاملا آزاد بوده و هدف از آموزش در این کشور، رشد و پرورش شخصیت اخلاقی می باشد.

قصد سفر به اسپانیا و کشورهای زیبای اروپایی را دارید؟ مقاله ویزا شینگن را دنبال نمایید

فرهنگ مردم اسپانیا

فرهنگ مردم کشور اسپانیا

کشور اسپانیا به دلیل داشتن تاریخ و فرهنگ غنی بسیار شناخته شده می باشد و از مصادیق آن می‌توان به داشتن لباس های متنوع و حرکت های دسته جمعی، در فستیوال های زیبا اشاره کرد. برای بهتر شناخته شدن فرهنگ این کشور اول باید آداب و رسوم و همچنین مذهب و تاریخ آن را بدانید که یکی از آن ها دست دادن و احوال پرسی می باشد که در میان افراد اسپانیایی بسیار مهم است. رسم کشور اسپانیا این است که وقتی برای مهمانی دعوت می شوید حتما باید کادویی کوچک را برای ادای احترام به همراه خود برای میزبان داشته باشید.فرهنگ و آداب دیگر این کشور اجرای فلامینکو است که موسیقی همراه با رقص می باشد که بسیار جالب و هنرمندانه بوده که همراه با لباس های زیبا خواهد بود. وقتی شما در کشور اسپانیا وارد هتل و کافه و حتی رستوران می شوید حتما باید به کارکنان آن انعام بدهید زیرا این یک رسم معمول است. همچنین وقتی شما در کشور اسپانیا برای اولین بار با یک نفر آشنا می شوید فقط با شخص مورد نظر حق دست دادن را دارید.

کشور اسپانیا با داشتن فرهنگ های جالب مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است، به گونه ای که چندین هزار نفر سالانه برای بازدید به این کشور سفر می کنند.

قصد سفر و گشت و گذار دارید؟ مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را حتما دنبال نمایید.

جالب است بدانید

اسپانیا یکی از پربازدید ترین مکان ها برای گردشگران می باشد. این کشور دارای مردمان خونگرم و آرام بوده که بسیار سرزنده و شاد هستند و یک کشور بسیار شاد و در عین حال زیبا به شمار می آید. آب و هوای این کشور بسیار متغیر می باشد، به گونه‌ای که در هر قسمت و ناحیه از این کشور شما شاهد آب و هوای گوناگون می باشید مثلاً در بخش شمالی آن شما آب و هوای معتدل و زمستانی را مشاهده می نمایید و در قسمت جنوب و شرق آن آب و هوای معتدل وجود دارد و در جنوب شرق آن تابستان های بسیار گرم و زمستان‌های بسیار سرد حاکم می باشد.

پایتخت اسپانیا مادرید است که یک شهر بسیار بزرگ و پر جمعیت محسوب می شود. کشور اسپانیا به دلیل داشتن فرهنگ های مختلف به عنوان کشور چندگانه به شمار می‌آید و افراد خارجی به راحتی می‌توانند در این کشور زندگی کنند.

از دیگر دانستنی های کشور اسپانیا این بوده که مردمان آن بسیار کوشا و پرتلاش می‌باشند و واحد پول این کشور یورو بوده و زبان رسمی آن ها کاستیانا می باشد و اقتصاد این کشور را گردشگران تامین می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =