نقض رای کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف/قهرمانی سه تیم سایپا

ورزش سه نوشت: با رای صادره از سوی کمیته استیناف، سه تیم از چهار تیم آکادمی فوتبال باشگاه سایپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند.

در شرایطی که تیم فوتبال بزرگسالان سایپا شرایط خوبی ندارد و در میانه‌های جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول قرار گرفته، در آکادمی فوتبال این باشگاه بازیکن‌ساز که بیشتر با همین ماموریت هم در میان اهالی فوتبال شناخته می‌شود شرایط بسیار خوب است و با حکم امروز کمیته استیناف قهرمانی سومین تیم این باشگاه نیز در رده‌های پایه قطعی شد.
پیش از این قهرمانی تیم‌های نونهالان و امیدهای باشگاه سایپا قطعی شده بود و امروز با حکم کمیته استیناف که علیه شکایت باشگاه پیکان در کمیته انضباطی صادر شد، قهرمانی امیدهای این باشگاه هم مسجل شد تا سایپا که در چهار رده فوتبال پایه فعالیت می‌کند، در سه رده موفق به کسب قهرمانی شده باشد.
این قهرمانی‌ها که در دوران مدیریت مهرداد سراجی و البته مدیریت محسن بیاتی‌نیا بر آکادمی باشگاه سایپا به دست آمده، از این جهت حائز اهمیت است که تیم امید باشگاه پس از 13 سال موفق به کسب این عنوان شده و در تیم‌های نونهالان و نوجوانان هم این افتخارات به ترتیب پس از 6 و 3 سال رقم خورده است.

تاریخ‌سازی سایپا در فوتبال پایه

با حکم کمیته استیناف تیم فوتبال نوجوانان سایپا با کسب 70 امتیاز بالاتر از پیکان با 68 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد.

تاریخ‌سازی سایپا در فوتبال پایه
کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تغییر داد و سه امتیازی که از تیم نوجوانان سایپا کسر شده بود را به این تیم بازگرداند.

با این وصف به نظر می رسد مدیران آکادمی باشگاه سایپا بخصوص محسن بیاتی‌نیا بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال به خوبی ماموریت خود را انجام داده‌اند و نقش سایپا در سازندگی را ایفا کرده‌اند؛ آن هم در شرایطی که این روزها امید روانخواه توجه ویژه‌ای به بازیکنان رده پایه باشگاه دارد و چندین بازیکن تیم جوانان سایپا نظیر مهرشاد صیدی، پوریا بالی، مهدی گودرزی نیز در تیم بزرگسالان به میدان می روند.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =