گفتم اگر منظور مجیدی من هستم پس او سواد ندارد!

خبرورزشی نوشت: علی خسروی کارشناس داوری گفت: با قاطعیت می‌گویم که سطح داوری ما اصلا از فوتبالمان پائین‌تر نیست و باید از داوران حمایت شود.

بعد از صحبت‌های مجیدی در مورد یکی از کارشناسان داوری، علی خسروی به ادعای سرمربی استقلال واکنش نشان داد. در این باره با خسروی که روزگاری یکی از داوران وسط مشهور فوتبال ایران بود مصاحبه ای انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

آقای خسروی! از داوری بازی استقلال و نساجی شروع کنیم؟

به نظر من کار آقای عرب براقی خیلی خوب بود. در محوطه جریمه استقلال خطایی رخ نداد. ضمن این که روی صحنه گل هم آرمان رمضانی روی مدافع نساجی خطا کرد و داور به درستی گل را نپذیرفت.

استقلالی‌ها در یک صحنه اعتقاد به هند پنالتی داشتند؟

در آن صحنه به اصطلاح تاچ شد و خطای هند عمدی به نظر نمی‌رسید که داور اعلام پنالتی کند.

چون شما عضو کمیته داوران هستید که از داور حمایت نمی‌کنید؟

نه اصلا. من چیزی را که دیدم می‌گویم و مطمئن باشید که اگر داور اشتباه تاثیرگذاری هم داشت می‌گفتم.

مشکل عمده داوری کجاست؟

ببینید الان تعداد داوران خیلی زیادشده و به آنها هر ۴،۵ هفته یک بازی می‌رسد که این خودش ایراد است و البته ریشه این ایراد به دوره‌های قبلی برمی‌گردد اما انصافا ما داوران خوب و کاملی داریم که ضریب اشتباهاتشان پائین است.

شما عقیده ندارید که داور دربی خارجی باشد؟

عرض کردم که چون داوران خوبی داریم باید به آنها اعتماد کنیم. با قاطعیت می‌گویم که سطح داوری ما اصلا از فوتبالمان پائین‌تر نیست و باید از داوران حمایت شود.

شما مدرس داوری که نیستید؟

نه، من مدرس نیستم.

فرهاد مجیدی صحبتی کرده بود که شما بلافاصله واکنش نشان دادید. مگر منظورش با شما بود؟

من گفتم که اگر منظور او بنده هستم که ایشان سواد ندارد؛ همین. هرکس باید در حوزه وظایف خودش اظهار نظر کند.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    57 83
    آقای خسروی. شما یک داور پیشکسوت هستید اما بعضی موقع. طرفداری از داورها میکنید که این اشتباه هست. اما از اینکه مجیدی بگه. گل درست بود. آن بند خدا فکر کرد داور. خطا روی حقیقی را گرفته درصورتی خطا رو مدافع بود وگل مردود اعلام شد. و نقطه دوم هم خطای هند تو محوطه. نساجی. هم پنالتی نبود که شما فرمودید آن سواد ندارد. بله درست وگل فرمودید
    • ع.شرقی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      89 45
      منظور شما! اگر خطا روی مدافع باشه!؟ منظورتون خطای مدافع خودی روی مدافعه حتما!!! کجا مهاجم با مدافع برخورد کرد؟؟؟ دوست عزیز کمیته داوران باید اسمشو عوض کنه و بگذاره کمیته صیانت از پرسپولیس! همه میدونن چه بلایی سر خداداد افشاریان آووردن وقتی علی دایی(اسطوره پرسپولیس) ازش شکایت کرد و مجبورش کردن که خداحافظی کنه...همه یادشون دیدار رفت با پرسپولیس خطای پنالتی روی ژستد رو نگرفتن یا بطور واضح مهاجم پرسپولیس با دست به آلومینیون اراک گل زد .....و و و
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    67 30
    جناب آقای خسروی یادتون باشه که : گل بی خار خداست
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    72 28
    بابا با سواد!
  • Ho3in64 IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    61 29
    برعکس داوری کشور ما بسیار بسیار ضعیفه، ینی اگه ی داور ی پنالتی برا تیمی بگیره یا اخراج کنه اگه صحنه دیگه ای پیش بیاد میترسه بگیره، متاسفانه دواری ما اصلا ابهت و جزبه داوری ندارن و برای همین مربیان، کادر فنی و بازیکنان هرجور دلشون بخواد رفتار میکنن، نمونه هاش زیاده، شما همین بازی های استقلال و پرسپولیس اخیر ک حذف شدن تو جام حذفی ببینید داورای بازی چقد ضعیف بودن و هیچ اختیاری نداشتن، اینکه تیم شهرستانی بردن خیلی عالی ولی چقد رفتار زشت و زننده ای داشتن کادرفنی تیم های سرخ ابی بخاطر ی شکست،
  • اصغر SE ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    درود بر شما آقای خسروی تیم مجیدی بد بازی کرد و اگر هم از این مرحله بالاتر میرفت در مرحله بعد قطعا حذف میشد و هیچ امیدی به قهرمانی این تیم با این مربی در لیگ برتر هن نیست . تمام . اگر مربی بپذیرد که در حد و اندازه یک تیم نیست و از آن برود قطعا محبوبیت خود را حفظ کرده ولی با اسرار برماندن و گرفتن نتایج بد در خاطرات هواداران ضعیف و بد جا می‌افتد.
  • امید IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    دیگه خودتو لو دادی اقای با ادب و باسواد . متاسفم برات
  • محمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    این هم یک نو فرار رو به جلو مجیدی است
  • پیروزی قهرمان باشگاهای آسیا در رویا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    خسروی چرا تو بعضی صحنه ها ک خیلی هم تابلوه،به شعو ر ببینده توهین میکنی؟تو دربی اون صحنه که یامگا و گوهری بودن،گفتی مالکیت یا امکان مالکیت،چرا هیچ حرفی درمورد اونجا ک یامگا توپ رو از روسر گوهری رد کرد و خبلی راحت با هد میتونست توپو بزنه تو گل خالی نگفتی؟اگ گدهری پاهاشو نمیزد همون توپ رو با سر میزد تو گل،ولی خب کلن قضیه رو تاب دادی..پس خواهشن سعی کن نیا ماس مالی کن که ببیننده خیلی چیزها حالیشه
  • ناصر بحرانی دشتی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    سلام. انسان پاک و خالصی نیستی.