روایت کولیبالی از ۳ امتیازی که فولاد از دست داد/بی تجربه بودیم!

فارس نوشت:مدافع تیم فولاد خوزستان گفت: به خاطر بی‌تجربگی گل خوردیم و 3 امتیاز با تساوی عوض شد.

موسی کولیبالی در خصوص دیدار فولاد خوزستان مقابل شباب الاهلی امارات اظهار داشت: می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم‌. فکر می‌کنم دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و البته شانس‌های ما برای رسیدن به گل‌بیشتر بود. در نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم که بالاخره توانستیم گل بزنیم. متاسفانه در ادامه و روی یک بی‌تجربگی باعث شد که عقب تیم خالی بماند و دروازه‌مان باز شود.

مدافع فولاد افزود: به نظر من حق ما قطعاً در این دیدار سه امتیاز بود و همانطور که گفتم روی یک تصمیم اشتباه، با یک امتیاز عوض شد. در این گروه تیم‌ها به هم نزدیک هستند ‌و شاهد یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان هستیم که هر چهار تیم برای صعود می‌جنگند.

وی با اشاره به دیدار آینده فولاد، تصریح کرد: تساوی تلخی به دست آوردیم، اما فوتبال ادامه دارد. دو بازی متوالی با تیم آهال داریم. امیدواریم که بتوانیم در هر دو بازی نتایج لازم را بگیریم و خود را به عنوان مدعی صعود معرفی کنیم. این بالا و پایین‌ها است که فوتبال را زیبا می‌کند. امیدوارم که در ادامه بتوانیم تفکرات سرمربی و کادرفنی را در زمین اجرا کنیم و باعث شادی مردم ایران و هواداران فولاد بشویم.

بیشتر بخوانید:

برنامه وزارت ورزش برای تدفین شهدای گمنام در مجموعه انقلاب

تجمع 5 هزار فوتبالی در پایتخت والیبال/عکس

برگزاری نیمه‌نهایی جام حذفی در آزادی

251253

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =