خرید انواع تابلو دکوراتیو، فروشگاه دکورآفیس

در دکوراسیون داخلی فضاهای امروزی، تزیینات نقش بسیار پررنگی دارند. اما نه به این معنی که جزییات و شلوغی در طراحی وجود داشته باشد. استفاده از تابلو دیواری با قاب های ساده و یا بدون قاب و به صورت چاپ شده روی بوم، بسیار مرسوم می باشد. در واقع این عنصر با وجود گذشت زمان بسیار از استفاده از آن توسط بشر، هنوز هم در شکل و شمایل جدید و مدرن کاربردی است.

در دکوراسیون داخلی فضاهای امروزی، تزیینات نقش بسیار پررنگی دارند. اما نه به این معنی که جزییات و شلوغی در طراحی وجود داشته باشد. استفاده از تابلو دیواری با قاب های ساده و یا بدون قاب و به صورت چاپ شده روی بوم، بسیار مرسوم می باشد. در واقع این عنصر با وجود گذشت زمان بسیار از استفاده از آن توسط بشر، هنوز هم در شکل و شمایل جدید و مدرن کاربردی است. طراحان در رشته طراحی فضاهای داخلی همواره به کاربرد انواع آثار هنری در فضاهای مختلف تاکید دارند. به ویژه آثار چاپی که تنوع بسیار بیشتری دارند و مخاطب طبیعتا حق انتخاب بیشتری نیز خواهد داشت.

سبک های هنری مانند مدرن، کلاسیک، انتزاعی، مفهومی، فانتزی و ... در آثار نقاشی به شکل چاپی به مخاطبین ارائه می شوند. گاهی از تصاویر آماده، آثار نقاشان بزرگ، آثار برجسته عکاسی و یا طرح های نوع و تازه برای چاپ رو بوم استفاده می شود. از این رو قیمت تابلو دکوراتیو مقرون به صرفه و مناسب است. به همین علت بیشتر افراد برای تزیین فضا از این شیوه استفاده می کنند و طراحی و دیزاین متفاوتی را انجام می دهند.

مقایسه تابلو نقاشی چاپی با نوع دست ساز

در گذشته استفاده از انواع تابلو دست ساز که اثر دست هنرمندان مختلف بود، بیشتر رواج داشت. همانطور که می دانید در صورتی که اثر از نظر هنری دارای ارزش باشد، قیمت بالاتری دارد. از این رو برای خرید برخی از این نوع آثار، باید هزینه بسیار بالایی پرداخت شود. با توجه به شرایط اقتصادی و چاپ آثار چاپی، این مشکل تا حدودی رفع شد و اغلب افراد از بوم نقاشی چاپ شده استقبال کردند. برخی از ویژگی های این نوع آثار چاپی شامل موارد زیر می باشد:

  • تعیین قیمت اثر با توجه به ابعاد بوم نقاشی
  • کاهش زمان سفارش محصول و تحویل آن
  • تنوع طرح و رنگ
  • امکان سفارش در سایز دلخواه
  • امکان تعیین شکل هندسی بوم توسط مشتری

برخی از افراد نیز بر این عقیده هستند که آثار دست ساز از نظر هنری ارزش بیشتری دارند و از انواع تابلو دیواری چاپی را برای دیزاین در دکوراسیون مناسب نمی دانند. اما امروزه طراحان بسیار مشهوری از تصاویر چاپی برای طراحی فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده می کنند. به همین دلیل خرید تابلو چاپی می تواند سلیقه ای باشد.

آیا تابلو نقاشی مدرن باید قاب داشته باشد؟

آثار نقاشی به شیوه های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام طرفداران خود را دارند. برخی از تصاویر روی کاغذ چاپ می شوند از این رو نیاز به یک قاب دارند. اما در مورد تابلو دیواری روی بوم نقاشی، این موضوع چندان صدق نمی کند. زیرا بوم خود برای نصب روی دیوار کافی است. ممکن است برخی تمایل داشته باشند که برای بوم نیز از قاب های ساده استفاده کنند. اما این موضوع کاملا سلیقه ای و اختیاری است. از این رو در هنگام خرید تابلو چاپی روی بوم می توانید بدون نیاز به قاب، آن را در فضای مورد نظر نصب کنید.

امروزه نیز از شیوه مدرن بیشتر برای طراحی فضاهای متنوع استفاده می شود. در شیوه مدرن قاب های ساده، کاربرد بیشتری دارند. هر چقدر که طرح و عنصر تزیینی ساده تر باشد و به دور از جزییات، با سبک مدرن همخوانی بیشتری دارد. از این رو بوم را می توان بدون قاب نیز مورد استفاده قرار داد و روی دیوار نصب کرد.

انواع تابلو دکوراتیو جدید برای چیدمان مدرن

هر سبکی که برای چیدمان و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد، بر اساس آن باید از تزیینات مرتبط با آن استفاده کرد. مدرنیته از زمان ظهور خود مورد توجه بسیار قرار گرفت و در معماری و هنرهایی مانند نقاشی به کار رفت. تابلو ها نیز بر همین اساس طراحی شدند. زیرا بیشتر ساختمان ها با شیوه مدرن طراحی شدند. از این رو میزان فروش تابلو مدرن بیشتر از گذشته شده است. در این شیوه باید سادگی و عدم استفاده از تزیینات مد نظر قرار بگیرد.

طراحان داخلی فضاها را بر اساس سبک و شیوه خاص مد نظر خود طراحی می کنند. به همین دلیل هر دیزاین ممکن است به سبک خاصی ارائه شود. اما اغلب طراح ها به شیوه های مدرن یا کلاسیک است. از روش های فانتزی نیز گاهی در انتخاب رنگ بندی چیدمان استفاده می شود. این موضوع تاثیر چندانی روی قیمت تابلو چاپی نخواهد داشت.

خرید انواع تابلو دکوراتیو _ فروشگاه دکورآفیس2

بهترین طرح برای تابلو دیواری کدام است؟

انتخاب طرح و نقش چاپ شده روی تابلو، کاملا سلیقه ای و براساس نظر مخاطب صورت می گیرد. تابلو های جدید براساس تقاضای مخاطبان طراحی و به بازار روانه می شوند. در واقع هر طرحی که با استقبال مخاطبان روبرو می شود به شکل های متنوعی طراحی و روی بوم نقاشی چاپ می شود. قیمت تابلو نیز بر اساس ابعاد و اندازه بوم تعیین می شود و ارتباطی به پرفروش بودن طرح آن ندارد. زیرا مراحل چاپ و ارائه آثار به یک اندازه هزینه نیاز دارد.

بهترین طرح برای تابلو دیواری نیز بر اساس موارد ذکر شده انتخاب می شود. ازاین رو طرح ها بسیار متنوع هستند. شما می توانید باتوجه به نوع طراحی فضا، یک طرح مناسب ازجهت رنگ و دیزاین برای فضای مورد نظر خریداری کنید. با این روش تعادل و تناسب را در فضای مورد نظر ایجاد خواهید کرد.

خرید تابلو چاپی برای پذیرایی

یکی از فضاهای بسیار مهم، اتاق پذیرایی در یک ساختمان مسکونی است. این فضا به عنوان یک بخش نیمه خصوصی در منازل در نظر گرفته می شود. از این رو محل پذیرایی از مهمانان است و باید دارای طراحی مناسبی باشد. خرید تابلو دیواری برای این فضا امری چندان دشوار نیست. استفاده از آثاری مانند طبیعت، مناظر شهری و طبیعی می تواند گزینه مناسبی برای چاپ روی بوم باشد. بوم نقاشی باید با توجه به وسعت فضا در نظر گرفته شود.ابعاد آن می توان بسیار کوچک یا بزرگ باشد.

دیوارهای مختلف در فضای پذیرایی مانند دیوار پشت میز ناهارخوری، فضاهای مناسبی برای نصب یک تابلو دکوراتیو است. به همین علت معمولا بهترین آثار برای این بخش انتخاب می شوند. البته بخش های متنوع را می توانیم با خرید تابلو زیباتر و جذاب تر کنیم.

خرید انواع تابلو دکوراتیو _ فروشگاه دکورآفیس3

مرکز پخش انواع تابلو نقاشی چاپی

دکورآفیس به عنوان یکی از مجموعه های تولید آثار نقاشی چاپی فعالیت دارد. تنوع آثار به حدی است که برای هر سلیقه ای، یک تابلو دیواری به نقوش زیبا وجود دارد. در واقع همانطور که گفته شد این یکی از ویژگی های آثار چاپی است. حتی مشتری می تواند اثر مورد نظر خود را با ابعاد و سایز دلخواه سفارش دهد. طبیعتا برای کارهای سفارشی زمان بیشتری نیاز است. اما به طور کلی دکورآفیس به عنوان مرکز پخش انواع تابلو نقاشی چاپی، در کوتاه ترین زمان ممکن طرح مورد نظر را در اختیار مخاطب قرار خواهد داد.

یک اثر هنری می تواند حال و هوای فضاهای مختلف در ساختمان را تغییر دهد. گاهی بدون نیاز به تغییر دکوراسیون و تنها با خرید تابلو دیواری جدید می توان این تغییرات مثبت را در فضا ایجاد کرد. خرید آثار هنری چاپی از تولیدی بسیار مقرون به صرفه است. به ویژه که امروزه فروش این محصولات به شیوه آنلاین و اینترنتی نیز مرسوم شده است. به همین دلیل مخاطب بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه، می تواند نسبت به انتخاب تابلو دکوراتیو مورد نظر خود اقدام کند. صرفه جویی در وقت و زمان از ویژگی های این نوع خرید از سایت است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1622217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =