تسریع در روند  تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن بررسی موضوع ۵ پروژه بیمارستانی استان از خیز بلند البرز برای جبران ضعف در زیرساخت‌های بهداشتی خبر داد و گفت: پیمانکاران این بیمارستانها مکلف و موظف شدند که در زمان مقرر نسبت به بهره‌برداری از پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» روز شنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام خیرین، افزود: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان با ضعف جدی مواجه است و البرز جهت رسیدن به میانگین کشوری حدود ۶ هزار تخت بیمارستانی نیاز دارد.

وی افزود: امروز موضوع ۵ پروژه بیمارستانی استان تحت عناوین آرام، سید الشهدا، به آفرین، کمالشهر و فردیس مورد بررسی قرار گرفت و طی مصوبه‌ای مقرر شد که موانع پروژه‌ها برطرف شود.

عبداللهی گفت: از سوی دیگر نیز پیمانکاران مکلف و موظف شدند که در زمان مقرر نسبت به بهره‌برداری از پروژه‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: این روند به صورت منظم و سرزده مورد بازدید قرار می‌گیرد و اگر طبق مصوبات اقدام نشود به طور قطع با متولیان امر برخورد جدی صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در سفر ریاست جمهور به البرز نیز توجه ویژه‌ای به این بخش شد، گفت: آیت الله رییسی شخصا در یکی از پروژه‌های بیمارستانی حضور یافت و برای تسریع در پروژه‌ها دستور اکید داشت، همچنین این امر در تخصیص اعتبارات سفر نیز لحاظ شد.

وی ادامه داد: درصدد هستیم با گره‌گشایی از روند اجرای پروژه‌های معطل و مغفول مانده استان در این بخش، گام موثری در راستای جبران کمبودها برداریم.

استاندار با بیان این مهم که البرز در بسیاری از زیرساخت‌ها دچار ضعف و با عقب ماندگی‌ها و کمبودهای اساسی در برخی سرانه‌ها مواجه است، تصریح کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان، به طور قطع تلاش شبانه‌روزی و اهتمام ویژه‌ای را در این راستا معطوف خواهم کرد و تا حصول نتیجه ملموس و مشهود و کسب رضایتمندی مردم، لحظه ای توقف نخواهم کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1622288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =