سومین برادر ترانه علیدوستی؛ پیمان معادی در نقش منوچهر/ عکس

نخستین عکس از پیمان معادی بازیگر فیلم سینمایی «برادران لیلا»، اثر راه‌یافته به بخش رقابتی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، در نقش منوچهر برادر لیلا با بازی ترانه علیدوستی، منتشر شد. پیش‌تر عکس‌هایی از نوید محمدزاده در نقش علیرضا و محمد علیمحمدی در نقش فرهاد، دیگر برادران لیلا منتشر شده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید روستایی کارگردان فیلم سینمایی «برادران لیلا»، اثر راه‌یافته به بخش رقابتی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، عکسی از پیمان معادی، بازیگر این فیلم در نقش منوچهر، برادر لیلا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پیمان معادی در نقش منوچهر در کنار نوید محمدزاده در نقش علیرضا و محمد علیمحمدی در نقش فرهاد برادران ترانه علیدوستی در نقش لیلا، بازیگران فیلم سینمایی «برادران لیلا» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی هستند. دیگر بازیگر این فیلم، سعید پورصمیمی، بازیگر پیشکسوت و شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون است.

جشنوراه فیلم کن با حضور ۱۸ فیلم در بخش رقابتی، ۱۵ فیلم در بخش نوعی نگاه و ۵ فیلم در بخش خارج از مسابقه، کار خود را آغاز خواهد کرد. در بین آثار انتخاب شده در بخش رقابتی، فیلم دو کارگردان ایرانی، «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی و «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی دیده می‌شود.

سومین برادر ترانه علیدوستی؛ پیمان معادی در نقش منوچهر/ عکس

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1622458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدرضا ساداتی صالحی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    فوق‌العاده