واکنش مدیرعامل سابق استقلال به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: واعظی آشتیانی معتقد است ورزش کشور به دلیل فقدان آموزش و فرهنگ سازی در سراشیبی فرهنگی قرار گرفته است.

امیر رضا واعظی آشتیانی در مورد بیانیه نویسی برخی از باشگاه‌ها در روزهای اخیر گفت: این افراد ماهیت بیانیه نویسی را به چالش برده اند و برخی‌ها فکر می‌کنند با توهین کردن و اتهام می‌توانند ضعف‌های خود را پوشش دهند این نشان از ضعف افراد است و نمی‌توانند حرف خود را بزنند لذا دنبال بیانیه نویسی می‌روند.

حرف را باید گوش کنند نه بشنوند

واعظی آشتیانی گفت: از قدیم گفته‌اند حرفتان را به گونه‌ای بزنید که گوش کنند نه اینکه بشوند این افراد نمی‌توانند درست حرف بزنند به همین دلیل دنبال بیانیه نویسی می‌روند.

انفعال رکان قضایی فوتبال عامل این بیانیه نویسی هاست

مدیر عامل سابق استقلال، در مورد راهکار کاهش چالش در فوتبال گفت: رکن قضایی فدراسیون فوتبال اگر قاطعانه عمل کند شاهد این چالش‌ها نمی‌شویم روند این اتفاقات باعث شده فوتبال ما در سراشیبی فرهنگی قرار گیرد و ما شاهد یک اتفاق ضد ارزشی و گفتمانی در رشته فوتبال و منهای فوتبال هستیم.

آموزش راهکار حل مشکلات حاشیه‌ای ورزشی است

مدیر سابق ورزشی معتقد است: ما باید در این زمینه به نوعی عمل کنیم که کار آموزشی و فرهنگی انجام دهیم ما در مورد آموزش باید راه‌های زیادی را برویم و کلاس‌های متعددی برای بازیکن کادر فنی و تیم برگزار کنیم و این موضوع بر عهده باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال است که در این باره غفلت کرد اند.

اولین فردی بودم که بعد از شکست در دربی به تیم ریف تبریک گفتم

او در مورد دوران مدیریتی اش در استقلال تهران گفت: بنده به بازیکنان می‌گفتم اگر کارت زرد یا قرمز غیر فنی بگیرید با آن‌ها برخورد جدی می‌کنیم و این جزئی از بخش‌های فرهنگی باشگاه‌ها است که باید روی آن کار شود من در دوران مدیریتی خودم در مهمترین بازی بعد از شکست مقابل پرسپولیس به این تیم تبریک گفتم و آن زمان این فرهنگ هنوز رایج نبود.

بی اخلاقی‌ها می‌تواند به سکوها و مخاطبین سرایت کند

مدیر سابق استقلال گفت: یک مسابقه بدون حاشیه و یک مسابقه با گفتمان منطقی ندیدیم چه اشکالی دارد به تیم برنده تبریک بگوئیم، اما به جای آن موضوعاتی را مطرح می‌کنیم که از ناکامی فرار کنیم و در بازه‌ای که تماشاگران در ورزشگاه حضور دارند اگر این تند خویی‌ها کنترل نشود به سکوها سرایت می‌کند و فاجعه می‌آفریند.

آرامش ارکان فوتبال از زمین مسابقه صادر می‌شود

واعظی آشتیانی ادامه داد: مدیران و کادر فنی تیم‌های پرطرفدار باید به تیم آرامش بدهند و این آرامش از زمین به روی سکوها و پای تلویزیون‌ها هم تاثیرش را می‌گذارد شاید این اتفاقات و چالش‌ها به صفر نرسد، اما قطعا از این حد پایین‌تر خواهد شد تا روزی که این فرهنگ در ورزش کشور نهادینه شود.

بیشتر بخوانید:

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =