روز جهانی قدس فرصت مغتنمی برای جهاد تببین است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس در فضای حقیقی و مجازی استفاده کنیم، گفت: روز جهانی قدس فرصت مغتنمی برای جهاد تببین است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از ازروابط عمومی استانداری، محسن حسین‌میرزایی در جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دو سال گذشته به‌علت شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده مردم برگزار نشد، اظهار کرد: اما خوشبختانه امسال راهپیمایی روز قدس با حضور پرشکوه مردم در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: گرامیداشت روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از فرامین امام راحل است، دفاع از مظلومان و محرومان از وظایف ذاتی مسلمانان محسوب می‌شود و همه باید بر این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، ضامن پیروزی و کسب موفقیت است، عنوان کرد: در هر موضوعی که شاهد حضور پرشور مردم در صحنه بودیم، موفقیت‌های بسیاری کسب شد، بنابراین در برگزاری مراسمات روز جهانی قدس، مردم باید مشارکت داشته باشند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه فضاسازی اماکن عمومی قبل از فرارسیدن روز جهانی قدس حائز اهمیت است، گفت: هر چه به این روز نزدیک می‌شویم، باید فضای شهر نیز متناسب با این روز تغییر کند، اصناف، بانک‌ها و مدارسی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند از هم‌اکنون برای فضاسازی محیط پیرامون خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید فرهنگ غنی دینی، استکبارستیزی، مقاومت در برابر ظلم و منویات مقام معظم رهبری در جامعه بسط و توسعه داده شود، روز جهانی قدس فرصت مغتنمی برای جهاد تببین است.

وی با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس در فضای حقیقی و مجازی استفاده کنیم، بیان کرد: سامانه شاد نیز یک ظرفیت بزرگ برای بحث اطلاع‌رسانی و بیان حقایق محسوب می‌شود، برنامه‌های روز جهانی قدس باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اثرات آن‌ها تا ماه‌ها و سال‌ها در جامعه باقی بماند.

حسین‌میرزایی در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی مباحث امنیتی، انتظامی و مسائل ترافیکی را در راهپیمایی روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =